آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور همراه تلفن اداره ثبت

ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید. اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید. پس از پذیرش نهایی درخواست ثبت تاسیس، کارشناس مربوطه به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه می پردازد و نتیجه نام های درخواستی شرکت مشخص می گردد که در صورت تایید، بعد از اخذ رسید پذیرش اینترنتی، می بایست مدارک تایید شده و پرینت گرفته شده از طریق سامانه توسط اعضا امضا شود. الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد. ثبت بینش در این مقاله به پیگیری پلمپ دفاتر و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت.

http://www.irsherkat.ssaa.ir/

بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم. در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند.

خدمات ثبت شرکتها

برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید . لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید. برای ثبت شرکت باید مراحل آن را سپری نمایید و مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید.

در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند. دفاتر خود را در تاریخ……………تحت شماره…………………در این اداره کل پلمپ نموده است.این گواهی حسب درخواست تغییرات شرکت متقاضی جهت ارائه به …………………………صادر گردیده است. در این صورت متقاضیان می بایست با ورود به سامانه وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. در این مرحله ، با مشخص نمودن عضو هیات مدیره، سمت اشخاص هیات مدیره ،مدت تصدی محدود/نامحدود و تاریخ شروع سمت را در سیستم وارد کنید. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید.

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد . در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود.

  • تمامی شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند.
  • در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید.
  • پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید.
  • در این مرحله ، با مشخص نمودن عضو هیات مدیره، سمت اشخاص هیات مدیره ،مدت تصدی محدود/نامحدود و تاریخ شروع سمت را در سیستم وارد کنید.

در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد .

چنانچه قصد دارید تا اقدام به استعلام اطلاعات هویتی یک شخص حقوقی اعم از شرکت یا موسسه نمایید، بخش اطلاعات عمومی شخصی حقوقی سامانه جامع ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir این امکان را برای شما فراهم می کند تا با وارد کردن شناسه ملی شخص حقوقی مورد نظر به اطلاعات هویتی وی دست رسی یابید. کلیه متقاضیان جهت پذیرش تاسیس و شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده … مراجعه به سامانه پذیرش ثبت تاسیس و ثبت تغییرات به آدرس irsherkat.ssaa.ir نسبت . متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند . در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم . ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید .

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ثبت شرکت و برند هانا ثبت کلیک نمایید مشاوره رایگان ثبتیمشاوره رایگان ثبتی

این اقدام علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از حقوق اشخاص حقوقی، موجب تحولات جدی و جدید در بهبود فضای کسب و کار شده است. به طور کلی تجار در هر کشوری، تابع قانون کشوری هستند که در آن شخصیت حقوقی به ثبت رسیده است و باید اصول و قوانین کشور خود را رعایت کنند .بنابراین چنانچه تجار غیرایرانی قصد ایجاد شعبه‎ای در ایران را داشته باشند باید طبق قوانین و مقررات ایران و به شرط رفتار متقابلانه اقدام کنند. به عبارتی چنانچه شخص غیرایرانی در صدد ثبت شعبه در کشور باشد باید قانون ثبت شرکتهای ایران و سایر ملزومات دیگر را رعایت کند .بر این اساس در مرحله اول و با مراجعه به سازمان توسعه تجارت می‌تواند به برخی از قوانین مرتبط در این زمینه دست یابد.

در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد .

نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند. همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت برند تجاری ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند.

نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی ثبت شرکت را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید.