اسامی قابل قبول برای ثبت شرکت

بابت درج نظر ممنونیم / امیدوارم که نمونه اسامی مفید بوده باشد . استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیست، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی هنری ، صندوق قرض الحسنه ، لیزینگ، هولدینگ و… در نام شرکت یا موسسه مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح ثبت برند می باشد. هر چه تعداد اسم های خاص در نام شرکت بیشتر باشد احتمال ثبت آن بیشتر است. در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. راهکار اولی که ما بارهای بار در مقالات قبلی هم روی آن تاکید نموده‌ایم مالکیت یک برند علاوه بر نام تجاری شرکت است.

  • از طرف دیگر انتخاب یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت شما را نابود کند.
  • برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید.
  • اسامی موسسات و شرکت های قابل ثبت در کشور بر طبق توانایی و فعالیت در آن حرفه بستگی دارد .

توجه به معنای کلمه بسیار مهم است و شما می توانید با توجه محصولات و یا خدماتی که به مردم ارائه می کنید از این اسامی اصیل اقوام ایرانی استفاده کنید. سازنده نام تجاری Namesemith با ارائه پیشنهاد­های مناسب شما را در امر انتخاب نام مناسب شرکت یاری می­کند. همچنین شخص مجرم به پرداخت جریمه از ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال محکوم می­شود.

مثلا اینکه یک فرد را امروز دیده ایم و 10 سال نیز او را ببینیم بشناسیم یا به نظرمان آشنا باشد همگی توسط سمت راست مغز اتفاق می افتد. به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که حل یک مسئله ماها نیمکره چپ مغز ما را درگیر کرده باشد حال آنکه این مساله در کسری ثبت شرکت از ثانیه توسط نیمکره راست ما به صورت تجسمی حل می شود. اگر تا این‌جای کار مشکلات قانونی را حل کرده‌اید می‌توانید سرغ مرحله‌ی تست نام برند بروید. در حقیقت زمانی که شما از نام یک برند معروف کپی برداری می‌کنید یک برند فیک و تقلبی به ‌نظر می‌آیید.

چرا باید دامنه را چند ساله ثبت کنیم؟

و کوکا کولا که از برندهای معروف و معتبر خارجی هستند و یا برند های مزمز و … پروسه انتخاب یک نام از میانِ اسامی تجاری گوناگون ، شاید یکی از چالش بر انگیز ترین و در عینِ حال هوشمندانه ترین بخشِ استارتِ کسب و کار شما باشد . این که شما به همراه شرکاء خود به یک نتیجه واحدِ جمعی برسید و سلایق خود را به گونه ای که قانون تعیین کرده است دراسم تجاریِ شرکت خود به صورت زیرکانه بگنجانید، می تواند هیجان انگیز ترین بخش کار باشد. پیش از اینکه به ارائه لیست نمونه اسم شرکت بپردازیم ، بهتر است تا کمی به تفاوت آن با نام تجاری بپردازیم. زمانی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار در میان است انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند.

اسامی زیبا برای شرکت

علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شرکت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود که باید مورد تایید و موافقت مدیر کل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود که در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد. چون در قسمت تعیین نام کنترل اسامی کلیه شرکتها و موسسات غیر تجاری که در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی است. مهم این است که با شناختن صحیح قواعدی که به شما خواهیم گفت، در مرحله ی انتخاب اسم شرکت بتوانیم، نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد. برخلاف برخی تصورات رایج، شاید دانستن ابن نکته برای شما جالب باشد که روزنامه رسمی نام یک روزنامه خاص با کارکرد خاص است و به هر روزنامه‌ای که قانونی چاپ و پخش شده، روزنامه رسمی گفته نمی‌شود. روزنامه رسمی که بر اساس یک ماده واحده قانونی تشکیل شده است، خود یک شرکت سهامی خاص است و ارگانی ست زیرمجموعه قوه قضاییه و وابسته به آن. کار عمده روزنامه رسمی عبارت است از انتشار قوانین و مقررات رسمی کشور، برخی آگهی‌های مربوط به شرکت‌ها و همچنین ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علامت‌های تجاری.

آکواریوم را با قرار دادن تعدادی گیاه و مرجان می توانیم تبدیل به یک اقیانوس کوچک بکنیم که ماهی در آن احساس امنیت و آرامش کند. انتخاب اسم ماهی های آکواریوم و انتخاب اسم برای ماهی قرمز و … باعث ایجاد شخصیت تغییرات شرکت و روح بخشی به ماهی ها می گردد. در این مطلب بهترین اسم برای ماهی ها را آورده ایم. اسم های خاص برای اینستاگرام یکی از موارد پر جستجو در گوگل می باشد. به تبع یک اکانت زیبا در جذب مخاطب نقش مهمی دارد.

مشورت در مورد ساخت اسم شرکت

نام چند بخشی باید طوری انتخاب شود که تک تک کلمات آن در ذهن مخاطبتان نقش ببندد و مخاطب بتواند توالی و ترتیب کلمات را درست به یاد بیاورد. دارای نوسان قیمت است و با قیمت دلار تغییر میکند، اما ir. اگر سایت شما در یک مکان مشخص فعالیت دارد، می توانید از نام آن استفاده کنید؛ برای مثال tehranfood بیانگر رستورانی در تهران است. اسم سایت فروشگاهی باید تا حد امکان کوتاه و تلفظ آسانی داشته باشد. اگر در زمینه شکلات فعالیت دارید، میتوانید از chocolate_shop استفاده کنید.

به گونه ای که تمامِ شرکاء از انتخاب آن نام رضایتِ کامل را داشته باشند . البته پیش از این در مقاله « تعیین نام شرکت » به طور کامل به شرح این موضوع پرداخته ایم. اما با این حال به طور اختصار به نحوه انتخاب نام شرکت در این نوشتار خواهیم پرداخت.

نام تجاری دارای هویت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از نام کالا و شرکت جدا می باشد. به طور معمول نام شرکت از موضوع فعالیت آن گرفته می شود ، بنابراین باید در نام شرکت نهایت دقت و انرزی را صرف نمود. هر شخص حقوقی همانند شخص حقیقی باید دارای اسم باشد تا هویتش مشخص و قابل تشخیص باشد. نام شرکت، باید به گونه ای انتخاب شود که مختص خودش باشد و هیچ شرکت دیگری را نمی توان به همان اسم پیدا کرد.

نظرات کارشناسان در این باره متفاوت و شما باید با توجه نوع خدمات و یا محصولاتی که به مردم ارائه می کنید نام متناسب و هم چنین تاثیرگذاری را انتخاب کنید. برای حمایت از نام شرکت­ها علاوه بر ضمانت اجرای کیفری ضمانت اجرای حقوقی نیز پیش بینی شده است که به معنای جبران خسارت وارده به شرکت­های تجاری است. یعنی اگر شخصی با سوء استفاده از نام یک شرکت تجاری مثلاً با تولید محصول مشابه و وارد آوردن خسارت به شهرت و اعتبار شرکت اصلی، مجبور به پرداخت خسارت مادی و ضرر معنوی به شرکت ثبت شده است. مهلت اعتبار نام­های تشکیل شده نا محود است بغیر­از اینکه از زمان ثبت نام شرکت هیچ اقدامی برای ثبت شرکت انجام نشده باشد در اینصورت نام شرکت تنها 3 ماه معتبر خواهد بود. این زمان برای شرکت­های سهامی عام 6 ماه خواهد بود.