اسامی پیشنهادی برای ثبت شرکت

باشد و مثلاً با چند کشور مختلف در ارتباط باشید، پیدا کردن اسم های زیبا برای سایت اهمیت بیشتری پیدا می کند و به همان میزان نیز کار شما سخت تر می شود. زیرا در این حالت باید بررسی کنید که نامی که انتخاب کرده اید در زبان های دیگر (زبان های کشورهای مد نظر) معنی بدی نداشته باشد و یا تداعی کننده تصویر بدی در آن دسته از مخاطبین نباشد. به عنوان یک اصل کلی بهتر است نام سایتتان را به گونه ای انتخاب نکنید که محدود به فعالیت در یک مکان یا شهر خاص شوید.

۹- از پایگاه‌های اطلاعاتی بهره ببرید تا مطمئن شوید نام انتخابی شما قبلا ثبت نشده باشد. در نام شرکت از حروف بعضی کلمات نظیر پی وی سی و … استفاده نشود. از حرف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف استفاده نشده باشد، همچنین از ترکیب چند حرف استفاده نشود.

دانلود مقاله فتوگرامتری مگ ایران | دانلود مقاله | خرید … برخی اسم‌ها خیلی منحصربه‌فرد است ولی نحوه نوشتن آن نیز می‌تواند یک چالش بزرگ برای ثبت شرکت مخاطب باشد. اطلاعات خود را بنویسید و بر روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید. لطفا رمز عبور خود را بنویسید و روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید.

  • استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد.
  • همچنین مراقب باشید نام انتخابی شما در سایر زبان‌ها معنای نامناسبی را تداعی نکند.
  • با این حال، آنچه ممکن است این کار در ابتدا آسان به نظر آید اما به سرعت به عملی فوق‌العاده چالش‌برانگیز تبدیل می‌شود.
  • اگر کاربران شما عمدتا در ایران هستند، دامنه با پسوند .ir می تواند برایتان بهترین گزینه باشد.
  • تمامی مراحل برای این شرکت‌ها مانند شرکت‌های داخلی و ایرانی خواهد بود.
  • نام تجاری دارای ارتباطات مفهومی منفی در بازار جدیدی است که در حال کار هستیم.

چنانچه دانستن این قوانین و نکات در انتخاب اسم برند به شما کمک شایانی می کند . با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند. سلام.خسته نباشید.چند تا اسم در مورد شرکت که در مورد طبیعت و گردشگری هست میخوام نمیخوام کلمه گردشگری باشد تو اسم شرکتم مثلا این این سم منو رد کردن شرکت رویش سبز شمال . عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر.

اسم مغازه را مخفف یک عبارت انتخاب کنیم یا نه؟

برای انتخاب نام کافه، فست فود یا رستوران خود کپی نکنید و خلاق باشید. از انتخاب اسم‌های تکراری که قبلا استفاده شده‌اند، اسم‌های معروف خارجی و اسم‌های که نام برند دیگری را به یاد می‌آورند، خودداری کنید. راه اندازی کافی شاپ، راه اندازی فست فود و یا راه اندازی رستوران فراز و نشیب‌های بسیاری دارد. انرژی و سرمایه بسیاری با هدف موفقیت و کسب سود در آغاز این کسب و کار صرف می‌شود.

برندها دارای نام های متفاوتی هستند که هر یک از آن ها در یک دسته جداگانه تقسیم بندی می شوند. به عبارتی دیگر تمامی اسم های تجاری در یکی از گروه های شرح داده شده در قسمت زیر تقسیم بندی می شوند. برای مثال به جای استفاده از کلماتی مانند سیستم از سامانه یا به جای استفاده از تکنولوژی از فناوری استفاده کنید. این اسامی باید در لغتنامه دهخدا و یا در فرهنگ معین وجود داشته باشند.

چگونه بهترین نام برند نام تجاری را انتخاب نماییم

مورد استفاده در امور بیمارستانی; مورد استفاده در صنایع ابکاری. تیغه های بیستوری که از تجهیزات اتاق عمل هستند بر حسب نیاز ممکن است در شکل های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. مقاله اهمیت استفاده از تجهیزات کار در ارتفاع و انواع آن در …

اسامی خلاقانه

در ایران انتخاب نام برند جز اولین گام‌های اجباری برای ثبت شرکت است. ممکن است در روند ثبت شرکت‌ اسم‌های انتخابی‌تان چندین بار رد شوند زیرا انتخاب اسم شرکت در ایران قوانین خاص خود را دارد. پس در تمامی مراحل صبر و حوصله‌ی زیادی را به‌خرج دهید.

برای انتخاب اسم ثبت برند مواد غذایی چه باید کرد؟ اطلاعات. یه سایت فروشگاهی نیاز داری که اونو ما میتونیم در اختیارت بذاریم. کار کردن با سایت های پرتال خیلی ثبت برند راحته، بهت پیشنهاد میکنم خودت تست کن و یه سایت آزمایشی ایجاد کن تا فضای اون رو ببینی. بعد که سایت رو راه انداختی همون موقع محصولاتت رو توی اون میذاری.

چگونگی ثبت شرکت در عمان

با حدود 300 میلیون ، پیدا کردن یک نام برند از داخل فرهنگ لغت واقعا سخت است. نام برند مخفف ، نامی است که دل “نام برند توصیفی” بیرون آمده است. نام برند استعاره ای ، بازتابی تصویری و معنایی از ماهیت برند دارد.

موسسه سفیر صلح به منظور تکمیل تیم متخصص خود،از افراد با تجربه در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند دعوت به عمل می آورد. اگر نام انتخابی رد شد نیازی نیست که مجدد ۴۰ هزار ریال پرداخت شود. اما اگر بیشتر از ۳ ماه از زمان تایید نام بگذرد و شرکت ثبت نشود، متقاضی باید حتما مجدد مبلغ مربوطه را بپردازد. نام مناطق جغرافیایی مختلف تنها درصورتی قابل استفاده است که شرکت در همان منطقه ثبت شود. شما با اسم دامنه تون هر پسوندی که آزاد باشه رو میتونین بگیرین و به سایت متصل کنین.

این کار کمک می‌کند تا هزینه‌های مربوط به برندسازی‌تان به‌شدت کاهش یابد. در کشورهای مختلف سلبریتی‌ها برند خودشان را ساخته‌اند. البته نمونه‌های موفق ایرانی کلمات مخفف هم کم نیستند. در اصل موسسان وب سایت پونیشا سه نفر بودند که اسم کوچک آ‌ن‌ها پویا، نیما و شایان بود که پیگیری ثبت تغییرات شرکت با ترکیب این اسم‌ها به پونیشا رسیدند. در حقیقت علت اصلی مخالفت با اسامی مخفف این است که این اسم‌ها در بیشتر اوقات ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کنند و سپردن آن به ذهن کار بسیار دشواری است. همچنین فهماندن این کلمات اختصار به مشتریان و مخاطبان هزینه‌های گزاف و بالایی دارد.

گاه نامی که به‌هیچ‌عنوان قابل ثبت نیست ، توسط فردی دیگر ثبت می‌شود. 2- برند Sharp به معنای تیز – اولین تولید مداد مکانیکی همیشه تیز بود. اغلب کارفرمایان در خصوص انتخاب نام برند بر اساس نام خودشان از ما سوال می‌کنند. حفاظت از اسم برند راحت‌تر است و رضایت مالک را در بر دارد.