استعلام رایگان نام شرکت

۷-۲- چنانچه نام شخصیت حقوقی به صورت مقید ثبت شده باشد امکان انتخاب نام جدید مشتق از آن به صورت مطلق برای شخصیت حقوقی دیگر وجود ندارد . با دعوت از دوستان خود می توانید امتیاز بگیرید و به دوستانتان در ایجاد ارتباطات کاری و صنعتی کمک کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.

کلماتی همچون بازرگانی ، خدماتی ، مهندسی به عنوان سیلاب در نام شرکت حساب نمیشوند و تنها به صورت قید می توان استفاده نمود. سازمان ها و شرکت ها با توجه به قوانین و دستورات ارائه ثبت شرکت شده مستلزم رعایت نکاتی در هنگام انتخاب نام برای خود هستند. یک تعمیرگاه تخصصی در زمینه خرید – فروش – تعمیرات – ساخت برخی بردهای الکترونیکی تعمیرات تلویزیون – لباسشویی -..

اسم شرکت صنعتی

این دو نفر برای اینکه شرکت هیولت پاکارد یا پاکارد هیولت نامیده شود، مجبور به استفاده از روش قدیمی شیر یا خط شدند و نتیجه هیولت پاکارد از آب در آمد. توشیو به هنگم بنیان گذاشتن شرکت قصد داشت محصولات خود را در آن سوی اقیانوس های اطلس ، آرام و هند به فروش برساند. اولین محصول بزرگ سانیو لامپ های کوچکی بود و در سال 1952 نیز اولین رادیو پلاستیکی را وارد بازار کرد.

محصولات مای با استفاده از مواد اولیه توصیه شده شرکت کال اند کو آلمان در مدرنترین کارخانه آرایشی و بهداشتی خاورمیانه (آریان کیمیا تک) در کشور عزیزمان ایران و با استاندارهای جهانی متولد شد‌ه‌اند. انتخاب اسم برند زیبا، واقعا می‌تواند یک مشکل باشد، آن هم زمانی که شما بدون هیچ شناختی برای پیدا کردن آن اقدام می‌کنید. ممکن است راه‌های مختلفی هم وجود داشته باشد اما بهترین اسامی خاص برای برند را تنها می‌توان با تمرکز بر روی مشتری به دست آورد. معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های پیشرو تغییر رتبه فروش شرکت‌های فهرست صد شرکت برتر ایران طی چهار سال اخیر است.

شرایط ثبت اسم تجاری در کرج

به دلیل گسترش سریع فعالیت شرکت، کارخانه ایران آوندفر از سال 1372 ابتدا به زمینی به مساحت 6500 متر مربع و سپس متر مربع واقع در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج منتقل گردید. همچنین به دلیل افزایش حجم محصولات، انبارهای جدید به متراژ تقریبی متر مربع به مجموعه اضافه شده‌ است. بنابراین نیاز به تقویم خواسته ندارد و به دادخواست باید تمبر غیرمالی الصاق و ابطال گردد. 1- اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارایه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها، به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند. 12- در ثبت شرکت های کنسرسیوم و جوینت ونچر که مشارکت دو یا چند شرکت ایرانی و خارجی هستند، می توان از نام کامل شرکت خارجی یا قسمتی از نام شرکت خارجی به همراه نامی فارسی با ارائه مدارک شرکت خارجی و ترجمه رسمی اوراق آن استفاده نمود. کمپانی دوو از شرکت های موفق کره جنوبی در تجارت جهانی و به ویژه در آسیا است .

شرکتهایی که ارای نام خاص هستند نسبت به شرکتهایی که دارای نام کلیشه ای هستند از موفقیت بیشتری برخوردار هستند.برای همین باید جهت استعلام نام برای شرکت اقدام کنید. من میخام یه شرکت فنی مهندسی معماری ثبت کنم در خصوص طراحی و اجرای ساختمان خواستم بدونم چه اسمی مناسب هست. برای نام شرکت اسامی باید طبق الویت شما باشد و شما حداقل 5 الویت به ترتیب اسامی که انتخاب کردید به کارشناسان مجرب ما اعلام کنید و همچنین برای مشاوره در خصوص انتخاب نام پیگیری ثبت تغییرات شرکت شرکت شما میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند. کلیه نام هایی که در واژه نامه های رسمی کشور نظیر دهخدا و یا معین دارای ریشه باشند ،قابلیت ثبت در اداره ثبت شرکت ها می باشند. ماده ۱۱- در تعیین و تغییر نام اشخاص حقوقی (تغییر نام شرکت) رعایت مواد ۹۵ و ۱۱۷ و ۱۴۱ و ۱۶۳ و ۱۸۴ و ۲۰۰ قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۴ لایحه اصلاحی قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۱ آئین نامه ثبت تشکیلات و موسسات غیرتجاری الزامی است .

منع قانونی برای این موضوع وجود ندارد بلکه رویه و دلایل موجود موجب شده است اضولا نام ها سه سیلابی باشند. بدین معنی است که تعداد واژگانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرد و نام شرکت را تشکیل می دهد چهار عدد باشد. تمامی حقوق قانونی اين سايت متعلق به شرکت اطلاعات نوین سبز تهران می باشد.

اطلاعات تماس

برای مشاوره انتخاب نام شرکت با کارشناسان انتخاب نام موسسه فرداد رسا در تماس باشید. سلام و وقت بخیر یه اسم سه سیلابی برای شرکت مرتبط با فضای سبز شهری میخواستم. سلام وقتتون بخیر باشهبنده به دنبال اسم شرکت بازرگانی میباشم که از اسم النا یا پارتا استفاده شده باشد . مجتمع ثبت شرکت ایلیا با دار بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و مشاوره انتخاب اسامی شرکت آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی به شما متقاضیان محترم می باشد.

  • افتخار موسسه حقوقی دادمهر همکاری با بزرگترین هلدینگ ها و شرکت ها و برترین برندها در ایران و سایر کشورها می باشد.
  • ماده ۱۱- در تعیین و تغییر نام اشخاص حقوقی (تغییر نام شرکت) رعایت مواد ۹۵ و ۱۱۷ و ۱۴۱ و ۱۶۳ و ۱۸۴ و ۲۰۰ قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۴ لایحه اصلاحی قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۱ آئین نامه ثبت تشکیلات و موسسات غیرتجاری الزامی است .
  • یک نام مناسب با حرفه و فعالیت برای شرکت باعث ایجاد حس خاص برای شرکت و برند می شود .
  • در مورد احساساتی که می‌خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید، فکر کنید.

اسم انتخابی شما باید دارای معنا و مطابق با فرهنگ جمهوری اسلامی بوده و نام‌هایی که مخالف با موازین شرعی و نظم عمومی هستند و یا مستهجن و خلاف اخلاق‌اند تایید نخواهند شد. سلام.خسته نباشید.چند تا اسم در مورد شرکت که در مورد طبیعت و گردشگری هست میخوام نمیخوام کلمه گردشگری باشد تو اسم شرکتم مثلا این این سم منو رد کردن شرکت رویش سبز شمال . سلام دوست عزیز، لطفا جهت مشاوره با تلفن های مجتمع ثبتی ایلیا تماس برقرارکنید. سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که از تکراری بودن نام اطلاع پیدا کرده توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید تفاوت داشته باشد. از مواردی که در ابتدای امور برای ثبت شرکت ها مهم تلقی می شود و از بارز ترین بخش های ثبتی به حساب می آید انتخاب بهترین نام برای شرکت است. بعضی از افراد معتقدند که اسم های خبری به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می دهید.

یک نام ارزشی فراتر از برندینگ ابتدائی دارد و این پروسه پیچیده تر از انتخاب نامی است که از آن خوشتان می آید. رعایت قانون و تطبیق در موتورهای جستجو نیز باید در نظر گرفته شوند. به همین دلیل است که سسیل ابتدا تحقیق مقدماتی در پایگاه داده اداره نام های تجاری و انحصاری آمریکا انجام می دهد. بسیاری از صاحبین کسب و کار تقلا می کنند تا نامی ماندگار برای کسب و کار خود پیدا کنند. او که کارکشته صنعت تبلیغات است از سال ۲۰۰۱ تابحال به نامگذاری کسب و کار های مختلف مشغول است و با صدها شرکت از جمله GE، Nike و Bank of America کار کرده است. شرکت طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات آرایشی بهداشتی با منشاء گیاهی و با کیفیت بالا، جهت مراقبت و حفظ زیبایی پوست و موی مصرف گنندگان بنیان نهاده شد.

از آنجایی که میزان اثرگذاری فعالیت یک بنگاه اقتصادی در ابعاد اقتصاد ملی، رابطه مستقیمی با میزان فروش شرکت دارد، گزینش و رتبه‌بندی شرکت‌ها در مرحله اول بر اساس شاخص «حجم فروش» صورت می‌گیرد. متوجه باشید که آنچه از اسم اصلی شرکت مهم‌تر است، مشهور کردن نام برند شماست. مثلا آیا می‌دانید نام اصلی شرکت‌های برندهایی چون بوتان،‌ یک‌ویک،‌ امرسان، کاله و… چیست؟! بنابراین بیشتر وقت خود را بر روی یک واژه قدرتمند در میان اسم شرکتتان بگذارید تا بتوانید برای برندسازی روی آن مانور دهید. در ادامه تعدای اسم خاص را مشاهده می‌کنید که می‌توانند ایده برای اسم شرکت شما باشند.

« اپل » نامی آشنا در صنعت کامپیوتر می باشد که این کمپانی نیز فراز و نشیب بسیار داشته است . کمپانی اپل درسیلیکن ولی در کالیفرنیا است و هسته اصلی کارهای این شرکت مربوط به تکنولوژی کامپیوتر می باشد. ادوب کریک یک رودخانه کوچک است که در نزدیکی اولین دفتر شرکت در مونت ویو کالیفرنیا جاری بود اکنون دفتر این شرکت در سن خوزه کالیفرنیا قرار دارد. این کمپانی در زمینه های مختلف نرم افزاری پیشگام بوده و محصولات آن در سرتاسر جهان شناخته شده است. رتبه و جایگاه 500شرکت برتر و بزرگ ایران، دیروز در هفدهمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران بر اساس اطلاعات سال مالی 1392 و با احتساب حجم فروش مشخص شد.

به این معنا که اسمی که به انگلیسی یا زبانی غیر از فارسی باشد حتی اگر سه سیلاب هم داشته باشد مورد تایید نخواهد بود. مزیت مراجعه به مشاور حقوقی ثبت برند ثبت شرکت ها کاهش هزینه فرصت در اخذ نام می باشد. لطفا با شرکت در تماس باشید تا کارشناسان لیست اسامی پیشنهادی را خدمتتان ارائه دهند.