اسم پیشنهادی برای برند مواد غذایی

اینکار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست کتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. در زمان ثبت شرکت ها باید 5 نمونه از نام های منتخب خود را بر طبق اولویت به اداره ثبت شرکت ها ارائه داده و از این طریق اقدام به انتخاب بهترین و مناسب ترین اسم برای شرکت و موسسه خود کنید . موسسه حقوقی ثبت نوول در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره ی نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکت ها مطالبی را ارائه نماید مقاله را بخوانید و چنانچه تغییرات شرکت با هر سوال و مسئله ای مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. انتخاب نام زیبا برای شرکت و برند یکی از پیش نیازهای مهم و اساسی جهت به ثبت رساندن شرکتها و یا برند می باشد.بسیاری از متقاضیان در مرحله ی انتخاب اسم به موانعی برمیخورند و نمی توانند شرکتشان را با موفقیت در حوزه ی ثبتی محل فعالیت خود به ثبت برسانند. همچنین در حوزه ثبت برند نیز چنین مشکلی دارند.انتخاب اسم تجاری چه برای نام شرکت و یا نام برند می بایست از یک سری قوانین مشخص تبعیت نماید.

این نام فرم انگلیسی شده Cinaed است و احتمالا به معنای متولد شده از آتش می‌باشد. در اصل نام مرد است اما هم اکنون برای دختران و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نام فرم بومی انگلیسی نامی است که در افسانه کلاسیک برای همسر منلائوس در نظر گرفته شده است.

درحال حاضر اسامی انتخابی برای شرکت ( نام شرکت ) باید دارای ۳ سیلاب (اسم خاص) باشد. اسامی انتخابی باید دارای معنی در فرهنگ دهخدا باشد برای مثال کلماتی مانند سپنتا. نام شرکت و نمونه اسم های سه سیلابی زیبا موسسه حقوقی پایش.

من شنیده بودم اسم کیمیا به معنی کمیاب است اما اینجا چیز دیگه ای نوشته شده است. بنده گفتم اسم های شهربانو و شهرزاد عربی-فارسی هستندچون شهرواژه شهرعربی، وبانو وزادفارسی هستند یعنی این اسم ها فارسی خالص نیستند. برانوش به معنای بلند قامت و دلیر و به همان معنای برزو است. (در قدیم) ۱- پری‌زاده، آنکه از نژادِ پَری است؛ ۲- (به مجاز) زیبارو. Parmin فارسی (پار + مین ) ۱- تکه یا قطعه‌ای از بلور ؛ ۲- نام زنِ داریوش. نامی که جغرافی دانان یونانی به قسمتی از ایران یعنی سرزمین آریایی ها داده بودند.

  • استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی ، ملت در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود.
  • اگر اولین اسم پیشنهادی شما قابلیت ثبت داشته باشد، اسامی بعدی بررسی نخواهند شد.
  • هر نام تجاری اسم خاص است که این اسم این قابلیت را دارد که از اسم اجتماع، شهر، گروه و یا یک شخص تشکیل شده باشد.
  • واژه هایی مثل موسسه ، گستر ، شمال ، جنوب ، شرق و غرب ، به تنهایی نمی تواند کامل کننده اسم باشد.
  • اشخاصی که در شهرستانها قصد تاسیس شرکت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شرکت خود از مرکز کسب تکلیف نمایند.
  • هر کارخانه یا شرکتی که به ارائه خدمات می پردازد.

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. امیر در زبان پارسی به معنای کسی که هرگز نمی میرد می‌باشد( اَ + میر که در پارسی دری اَ پیشوند منفی کننده ی افعال بوده همانند نام اَنوشیروان که ترکیب اَ (نافی فعل)+ نوش (به معنی مرگ)+ روان می باشد به معنی فردی که افکار و روان او هرگز از بین نمی رود). همچنین امیر صفت پشوتن برادر اسفندیار در شاهنامه است که هرگز نمی میرد. این نام پارسی جهت خطاب سران جنگ آور ایران باستان نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.

ویژگی های نام شرکت

شهربانو شهرزادوهرنامی که شهرتوش به کاررفته عربی-فارسی هستندچون شهرواژه عربی هست.طاهر،طاهره،غزال،غزاله،قدسی،مرجان ومرجانه همگی عربی هستند. معنی اصلی سیما اوج هست وبه این خاطر که صورت دراوج بدن انسان قراردارد به معنی صورت نیزبه کاربرده میشورد. در کتابی بعنوان اسمهای ایرانی، از برانوش بعنوان مهندس رومی که سازنده پل شوشتر نیز نام برده شده است. باز نیز گفته میشود که از برانوش بعنوان پسر سهراب و نوه رستم نیز یاد شده است. Makan فارسی (در قدیم) آنچه بوده است؛ — (اَعلام) نام پسر کاکی از سران دیالمه [قرن ۳و ۴ هجری] که در آغاز نزد ابوالحسین ناصر در گرگان بسر می‌برد و از سران با نفوذ او بود و مدتی از جانب وی بر «تمیشه» حکومت می‌کرد.

استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی ، ملت در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود. اسامی که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه و مذهبی باشد قابل تأیید و ثبت نمی باشد. استفاده از اسامی مشهوره ثبت شرکت در تهران که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد . می تواند برای سهامداران ارزش افزوده سهام ایجاد کند و سبب بیشتر شدن درآمد شرکت گردد. حق استفاده منحصر به فرد برند تنها برای کسی که برند خود را به ثبت رسانده باشد شناخته می شود.

اسامی اصیل ایرانی برای شرکت

نباید هنگام انتخاب اسم شرکت از اسامی دانشمندان و شعرا و امثالهم استفاده شود. در میان سه سیلاب حداقل یکی از آن‌ها باید اسم خاص باشد. اسم خاص اسمی است که برای یک شی یا موجود زنده به کار می‌رود. مانند اسامی انسان‌ها، اسامی حیوانات، اسامی اماکن، اسامی مربوط به اشیا مانند صدف یا قلم. از اسامی اعداد هم می‌توان استفاده کرد اما باید با حروف نوشته شوند مانند صد.

نام شرکت باید خاص باشد چون هر شخص حقوقی مانند هر شخص حقیقی باید دارای نام خاصی باشد تا بتوانند آن ها را از هم تشخیص دهند. یعنی اگر قبلاً شرکتی به نام “ابتکار” ثبت شده باشد دیگر کسی نمی‌تواند شرکتی را با همین نام ثبت کند. تحقیق و تفحص در مورد ثبت برند روندی که سسیل از آن صحبت می کند مهم است و دلیل خوبی هم دارد. او دیده است که وقتی صاحبین کسب و کار بدون تحقیقات کافی نامی برای کسب و کار خود برمی گزینند چه اتفاقی می افتد. گاهی انتخاب نام برای شرکت می تواند طاقت فرسا و خسته کننده باشد.

نامهای زیر نباید جزء اسامی مضاف به عناوین شرکت اضافه شود

ب- در اقدام نوع دوم نسبت به تغییر نام شركتها بایستی صورتجلسه تغییر نام را كه شركاء موافقت خود را بوسیله آن تغییر نام شركت را نموده اند را تسلیم نمایند. پس از بررسی نام جدید انتخاب و در صورتجلسه ارائه شده منعكس می شود و در دفاتر تعیین نام نیز وارد می شود و برای اقدام و صدور آگهی نزد مسئول مربوطه فرستاده می شود. باید از حروف اول چند کلمه بعنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود. باید با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافی نداشته باشد. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید.

۱۰ ایده برای اسم شرکت نرم افزاری

یک اسم صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. اسم باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. موسسه نوول با درایت و تخصص خود در زمینه ثبت و ارائه بهترین نام برای شرکت و کسب و کار شما بهترین گزینه جهت انجام امور حقوقی نام شرکت شما می باشد که با مشاوره رایگان حقوقی نکات مهمی را در خصوص ثبت اسم شرکت به شما ارائه می دهد.

در مورد احساساتی که می‌خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید، فکر کنید. با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مربوط به کسب و کار خود، شروع کنید. کلمات، احساسات و تجربیات توصیفی کسب و کار یا اسامی خاص برای برند خود را بشناسید.

شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید. با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. ۷- قاعده مفید و مختصر بودن را در نظر بگیرید، پس سعی کنید حتی‌الامکان اسم شرکتتان کوتاه و موجز باشد.