ایده برای اسم شرکت

با در نظر گرفتن تمرینات ذهنی ، تصورات بیشتری را ایجاد کنید. این رویکرد به ذهن شما کمک می‌کند تا مواردی را که هنوز در نظر نگرفته‌اید، به کار گیرید. با تمرین ذهن، با مفاهیم جدید و ارتباطات زبانی روبرو خواهید شد. گاهی انتخاب نام برای شرکت می تواند طاقت فرسا و خسته کننده باشد. این تصمیم پیامدهای مهم برندینگ در سال های آینده دارد. بهرحال نام شرکت شما کل داستان سازمان شما را در یک یا دو کلمه خلاصه می کند.

حداقل دربردارنده سه سیلاب یعنی سه کلمه مستقل باشد. پرهیز از کوتاه تر کردن کلمات و عدم استفاده از حروف اول آنها در ترکیب اسم. چنانچه اطلاعات مجموعه ای به یکی از طرق فوق یافت نشد نشان دهنده آن است که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است. در ابتدای صفحه روش استفاده از این سایت را به صورت تصویری به شما آموزش دادیم.

پاسخ این است که بین اسم تجاری و اسم و برند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در واقع اسم تجاری اسم خاصی است که با مخاطب با شنیدن آن باید هویت شرکت مشخص شود. من میخوام توی کرج، شرکت ثبت کنم / موضوع فعالیت شرکت هم خدماتی است/ لطفا چند تا اسم دهن پر کن برام ایمیل کنید . جهت شرکت بازرگانی چه اسامی پیشنهاد دارین .؟ ممنونم کمک کنید . برای اسم شرکت یا برند که مختص خودم و کارم باشه به مشکل خوردم.

اسم‌های مخخف یکی دیگر از موضوعاتی است که بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن می‌روند. البته این نمونه اسم گذاری هم پیشنهاد نمی‌شود مگر در شرایط خاص. پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم ثبت شرکت می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. در حقیقت به‌جود آوردن یک برند موفق کاری پر پیچ و خم است که انتخاب نام مناسب شرکت برای آن کسب و کار از ابتدایی‌ترین کارها برای خلق یک برند موفق است.

سلام من یک نام برای شرکت آرایشی بهداشتی میخواستم که میخوام خیلی روان و بیانی داشته باشه که در ذهن ماندگار باشه.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید. عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی ثبت تغییرات کنید.تشکر. اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شركت خود از مركز كسب تكلیف نمایند. اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید.

اسامی برای شرکت

اگر تصمیم تون برای ثبت برند قطعی است، بهتون پیشنهاد می کنم که با ما تماس بگیرد و قرارداد ثبت برند را منعقد نمایید ، سپس مشاوره های لازم و نمونه اسامی جذاب جهت ثبت برند به شما داده می شود . باسلام لطف میکنین چندتا اسم پیشنهادی واسه فروشگاه لوازم یدکی و قطعات خودرو بهم بدین ممنون میشم. ما به دنبال اسم برای شرکت خدمات چاپ و بسته بندی که سهامی خاص هم هست، هستیم و همچنین یک اسم به عنوان برند نیاز داریم . حال می توانید اوراق را امضا کرده و به همراه مدارک لازم به اداره ثبت شرکتها پست نمایید. گروه کارشناسی ثبت آراز در این نوشته اطلاعات دقیق و جامعی را در اختیار شما عزیزان با استناد بر دستورالعمل ها و قوانین قرار داد. مجتمع ثبتی و حقوقی آراز ثبت با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه خدمات ثبت شرک و ثبت برند آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی به شما عزیزان می باشد.

شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. در زمینه فعالیت شما تشابه کار بالاست با ما در تماس باشید . توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز اهمیت است. مثلا نام شرکت شما کالاسازان خوشخواب هزاره سوم است و شما روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری خود تمرکز می‌نمایید.

اسم های اصیل ایرانی در نام شرکت های تجاری

اما در این مرحله نیز باید اسامی شرکت نیز ثبت گردد. در این قسمت، 5 اسم three سیلابی باید پیشنهاد دهید که به ترتیب الویت ( یعنی از 1 تا 5 ) بررسی میگردند. اگر اولین اسم پیشنهادی شما قابلیت ثبت داشته باشد، اسامی بعدی بررسی نخواهند شد. • در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود.

  • انتخاب نام برند از اقدامات اولیه ثبت شرکت به حساب می آید.
  • اسامی شرکت های تجاری یکی از جستجو هایی است که باید انجام دهید تا ببینید رقبا شما اولاً چه اسم هایی را انتخاب کرده اند و برای اینکه اسم شما به دلیل تشابه رد نشود باید اسامی شرکت های تجاری را نیز جستجو نمایید.
  • همچنین در کلیه ادارات ثبت شرکت ها کارشناسانی برای ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نام شرکت در نظر گرفته شده اند .
  • از نام هایی که الفاظ خارجی در آن به کار برده شده استفاده نکنید.
  • انتخاب اسم برند زیبا، واقعا می‌تواند یک مشکل باشد، آن هم زمانی که شما بدون هیچ شناختی برای پیدا کردن آن اقدام می‌کنید.

این سامانه توانسته نیازهای افراد را به راحتی برای بررسی اسامی شرکتها رفع نماید. البته استعلام اسم شرکت ها راههای دیگری هم دارد که تخصص کارشناسان موسسه حقوقی پایش می باشد. اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است.

بطور كلی در قسمت تعیین نام های ارسالی از وزارتخانه ها و دادگاهها و سازمانها و ادارات و شركتها همگی بطور جداگانه تفكیك شده و مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد. ص- در مورد اعتراض شركتها به اسامی متشابه كه بعلت عدم مشاهده در دفاتر و یا به نظر مدعی یا مدعیان به اسم اعلام شده در این قسمت اعتراض آنها مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد و حتی در مواقع ضروری با مراجعه به دادگاه ها، ذینفع را در این مرحله یاری می دهد. اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید. از نام هایی که الفاظ خارجی در آن به کار برده شده استفاده نکنید. ممنون میشم اگر پیشنهاد و یا نظری در این زمینه دارین اعلام کنید .

اسم شرکت باید فارسی و در فرهنگ دهخدا دارای معنا و مفهوم باشد. در انتخاب نام شرکت باید دقت لازم را نمایید زیرا بعد از انتخاب شرکت و ثبت آن برای تغییر نام شرکت باید وقت و هزینه جداگانه ای را صرف نمایید. اسم خاص را انتخاب کنید زیرا اسامی خاص فقط به یک چیز تعلق میگیرد،مثل اسم انسان یا اسم اماکن و اسم حیوان که فقط مخصوص آن شخص یا شیء است. نباید اسمی که انتخاب میکنید تکراری باشد،باید هر اسم three سیلابی باشد یعنی نباید کمتر از 3 سیلاب باشد،لاتین نباشد،دارای ریشه و معنا ومفهوم فارسی باشد،اگر میخواهید از اعداد استفاده کنید نباید به صورت عددی باشد بلکه باید حروفی نوشته شود. یکی از اجزای ضروری برای تشکیل شرکت سهامی مجمع عمومی موسس می باشد.مجمع عمومی موسس از اجتماع دو گروه سرمایه گذار و پذیره نویسان تشکیل می گردد.برای مطالعه بیشتر در مورد وظایف مجمع عمومی موسس مقاله را بخوانید.

راهنمای ثبتی

لیست جامعی از اسامی خاص و عامی در این صفحه توسط کارشناسان ثبتاد برای شما تهیه شده است تا بتوانید به راحتی اسم برند، لوگو و علائم تجاری خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که برای انتخاب اسم مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید که شما را راهنمایی کنند. اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد. طی بررسی در صورت وجود عدم مغایرت هر کدام از اسم ها بر اساس اولویت وارد شده با قواعد انتخاب اسم شرکت اسم مربوطه تایید می شود و در صورت وجود مغایرت تمام اسم ها و رد همه 5 اسم شرکت مجدد باید اسم انتخاب نمایید و در سامانه ثبت شرکت ها وارد کنید و در خواست بررسی آن را دهید.

برند ایرانی سس های خرسی مهرام که به خرس هویت بخشیده است. شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد. و برای اولین بار فروش میوه به صورت فله ای را که امروزه در ثبت برند تجاری ایران شاهد آن هستیم را تغییر داد. یکی دیگر از ویژگی‌های اسم خوب این است که بصری و قابل تصور کردن باشد. اسم و لوگوی این برند در لحظه شکل یک سیب را به مخاطب یادآوری می‌کند. این کار کمک می‌کند تا برند شما در ذهن مخاطب یک تصویر کاملا مشخص و واضح داشته باشد.

سپس سعی کنید این اسامی را در دسته‌های خاصی قرار دهید تا بتوانید بهتر به بررسی آن‌ها بپردازید. در ایران انتخاب نام برند جز اولین گام‌های اجباری برای ثبت شرکت است. ممکن است در روند ثبت شرکت‌ اسم‌های انتخابی‌تان چندین بار رد شوند زیرا انتخاب اسم شرکت در ایران قوانین خاص خود را دارد. پس در تمامی مراحل صبر و حوصله‌ی زیادی را به‌خرج دهید. وقتی که در مورد پیشرفت یک کسب و کار برنامه ریزی می کنیم اولین اقدامی که باید انجام دهیم انتخابنام شرکتمناسب برای کسب موفقیت می باشد.