برقراری امکان تطبیق مشخصات سجلی اشخاص با ” بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال کشور ” در سامانه پذیرش تاسیس و تغییرات ثبت شرکت ها “

طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند. این تعرفه نیم در هزار از ارزش سهامی یا سهم‌الشرکه اعضا است. سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند. مسئولیت هر یک از شرکا نیز تنها به میزان سرمایۀ آنها خواهد بود. سه نفر به عنوان سهامدار (که اعضای هیئت‌مدیره نیز محسوب می‌شوند و یکی از آنها مدیرعامل، نفر دیگر رئیس هیئت‌مدیره و دیگری عضو هیئت‌مدیره است) و دو نفر به عنوان بازرس.

  • به این صورت که زمانی که شما اقدام به ثبت شرکت با مسئولیت محدود می کنید نیازی نیست سرمایه مورد نیاز ان را به حساب بانکی واریز کنید.
  • آیا امکان ثبت شرکت با دفتر کار مجازی هم وجود دارد؟ یعنی از خدماتی که برخی سایت ها برای ارائه فضای کار ارائه میکنن استفاده کنیم بدون اینکه خودمون در دفتر حضور داشته باشیم.
  • مدارک ثبت شرکت با توجه به قالب انتخابی شما متفاوت است که می توانید لیست این مدارک را در سامانه ثبت شرکت مشاهده نمایید.
  • باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند.

در این مرحله باید بر روی گزینه تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز کلیک نمایید. درنظر داشته باشید در ثبت شرکت دانش بنیان شرکتهای دولتی- موسسات و نهادهای عمومی وغیردولتی و نیز شرکتها و موسساتی که بیش از 50 % مالکیت آنها برای بخش دولتی می باشد نمی توانند در ثبت شرکت در تهران شرکتهای دانش بنیان قرارداد و از مزایا وحمایت های قانون دانش بنیان استفاده کنند . شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود که بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند.

در ابتدا باید با کمک مشاورین مجموعه نیک، نوع شرکت را مشخص نمایید و شرکت و سهامداران شرکت را تعیین نمایید. سمت امضا کننده دفتر مشخص می کند که شخص از مدیران، شرکا، سهامداران یـا وکیل رسمی است. وضعیت توکیل امضا کننده نیز حق واگذاري به غیر را مشخص می کند. [newline]اگر گزینه ایرانی انتخاب شود باید حتماً شماره ملی شخص وارد شود و در صـورتی کـه غیـر ایرانی انتخاب شود باید شماره گذرنامـه وارد اطلاعـات شـود. سـایر اطلاعـات شـامل شـماره ملـی متقاضی، نام متقاضی، نام خانوادگی متقاضی و شماره همراه متقاضـی است. شماره تلفن خود را وارد کنید، در کمتر از ۶۰ ثانیه کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت. توجه داشته باشید که این نام در گذشته توسط دیگران به ثبت نرسیده باشد و با اخلاق، عرف و مذهب در جامعه مغایرت نداشته باشد و همچنین لاتین و بیگانه نبوده و فارسی باشد و حداقل سه سیلاب باشد.

آموزش و راهنمای سایت سامانه ثبت شرکت Irsherkat Ssaair, آموزش ثبت تاسیس شرکت در سامانه ثبت شرکت ها

زمینۀ فعالیت تعاونی‌های تولید بیشتر کشاورزی، دامداری و دامپروری، پرورش و صید ماهی، شیلات، معدن، صنعت و ساخت‌وساز در شهرها و روستاها و در میان عشایر است. شرکت‌های تعاونی توزیع بیشتر در حوزۀ تهیۀ کالا و خدمات مورد نیاز اعضا فعالیت دارند. به طور کلی، تأمین اجناس مصرفی زندگی از اهداف مهم این نوع شرکت‌ها است.

آدرس اداره ثبت شرکت ها

در این نوشته آموزش تصویری را قرار میدهیم برای آنکه راحت تر بتوانید اقدام به استعلام شماره ثبت شرکت ها بنمایید . توجه داشته باشید که استعلام شماره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق سامانه استعلام شماره ثبت شرکت ها انجام میشود. نام یا عنوانی که فرد تاجر تحت آن نام و علامت تجارت می کند برند محسوب می شود. برند یا نام تجاری چنانچه بر طبق قانون ثبت شود حمایت قانونی می شود. ثبت علامت تجاری بر طبق ماده 576 قانون تجارت اختیاری بوده و پس از ثبت برند هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نمی تواند از آن برند استفاده نماید. علامت تجاری، علامتی است که برای مشخص کردن و معرفی کالاها و محصولات بکار می رود و شامل نقش یا تصویر یا رقم یا حرف یا عبارت یا مهر و … می شود و امتیازی است برای تشخیص کالایی از کالای دیگر.

انصراف نیز به این معنی است که از تغییر اطلاعات منصرف شده اید. متقاضیان تاسیس شرکت، پس از طی کردن مراحل قانونی، باید این موضوع را در روزنامه رسمی آگهی کنند. روزنامه رسمی زیر نظر قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود و مرجع قانونی اطلاع‌رسانی در زمینه حقوقی است. تعرفه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی بسته به تعداد کاراکترهای آن متغیر است. باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود.

مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود. این شرکت از حداقل سه شریک تشکیل می شود و ویژگی با ارزش این است که صاحبان سرمایه، که به سهامدار تعبیر می شوند، دارای اوراق سهم هستند.در این نوع شرکت،سرمایه به سهام مساوی تقسیم شده و هر شریک مالک تعدادی از این سهام است. شرکت تجاری عبارتست از اینکه چند نفر سرمایه ای را برای تجارت و استفاده از منافع آن در میان گذارند.