برندهای مرغوب لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی کدامند؟

پوشاک بادی اسپینر از شناخته شده‌ترین برندهای معروف لباس در تهران است. این برند فعالیت خود را با تولید و فروش لباس‌های مردانه در سال 1386 آغاز کرد. پوشاک این برند با توجه به دنیای مد روز و به سبک کژوال می‌باشد. همچنین این برند ثبت شرکت در تهران به تولید و طراحی محصولات با کیفیت و زیبایی مانند کوله پشتی، کیف، کمربند و کفش هم می‌پردازد که این محصولات به فرد احساس خاص بودن می‌دهد. از دیگر برندهایی که به تولید لباس ایرانی مردانه و زنانه می‌پردازد برند پاتن جامه است.

ایکس ویژن؛ برندی با طراحی‌های به‌روزازجمله نقاط قوت محصولات ایکس ویژن می‌توان به طراحی‌های به‌روز و تنوع بالا اشاره کرد. ضمن اینکه کلیه یخچال‌فریزرها و ماشین لباس‌شویی‌های ایکس ویژن از سطح مصرف انرژی A و بالاتر برخوردارند. مزیتی که در درازمدت با کاهش هزینه‌های قبض آب و برق کمک قابل‌ستایشی به اقتصاد خانوار خواهد بود. لوازم خانگی ایکس ویژن همگی با گارانتی مادیران عرضه می‌شوند.

پارس خزر نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی ایرانی است و یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی وطنی به شما می‌آید. اغلب‌مان پارس خزر را به پلوپزهای خوش‌ته‌دیگ این برند می‌شناسیم. حتی ایرانیان خارج‌نشین هم، بااینکه انواع ‌و اقسام پلوپزهای خارجی برایشان مهیاست، باز خاطرخواه پارس‌خزرند. جهت هرگونه مشاوره ثبت انواع برند و مشاوره تکمیل مدارک ثبت برند با ما تماس بگیرید.

نام برند به مانند نام هر شخص در جامعه می باشد که تنها مختص و متناسب با ویژگی های او می باشد . اما در مورد برپایی این شرکت بزرگ و محصولات آن چه می‌دانید؟ با تاریخچه برند فیلیپس با ما همراه باشید. امروزه در مرکز ثبت علائم اتحادیه اروپا، اکثر علائم ثبت شده، دربرگیرنده یک یا چند واژه انگلیسی می باشند.

راهنمای قدم به قدم انتخاب اسم برند

اولین قدم در تجارت اعتماد است و علامت تجاری به وسیله برند سازی به این اعتماد و تعهد شتاب می بخشد. تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. سلام لطفا با ما تماس بگیرید و تصویر لوگو مورد نظرتون رو برای ما ارسال کنید. بنده مطالب مفید شما رو در مورد استعلام برند مطالعه کردم و چند تا سوال داشتم از خدمتتون که با تماس با شما و انتظار طولانی به هیچ مشاوری برای پاسخگویی وصل نشدم .لطفا رسیدگی بفرمایید.

هرشرکت پس از تأسیس و پس از تعیین حوزه مالیاتی، بایدتشکیل پرونده دارایی دهد. این مجموعه را در سال 1394 با هدف آموزش و مشاورۀ برندینگ به کسب‌وکارها تأسیس کرده‌ام. تمامی محصولات سایت هزارمدیر دارای گارانتی 100درصد می‌باشند و معیار تشخیص فقط و فقط بر عهده خود شخص مشتری است. از دل این یک خط دو تا سه کلمه اصلی یا کلیدواژه پیدا کنید که تا حد امکان جوهره برند شما باشند.

  • این شرکت انواعی از لباس‌های چرمی، کفش‌های ایرانی چرمی، کیف و دستکش چرمی تولید می‌کند و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات چرمی در ایران است.
  • مشاورین حقوقی در موسسه ثبت نوول با تخصص و کارآزمودگی خود آماده ارائه نمونه اسم شرکت برای شرکت و موسسه مورد نظر متقاضیان می باشد .
  • ۲- زمینه تبلور و رشد و توسعه بنگاه صادرات گرا در طول تاریخ اقتصاد ایران وجود نداشته و طی دهه اخیر با توسعه بنگاه‌های صادرات محور موضوع توسعه برند اهمیت پیدا کرده است.
  • همانطور که در موارد فوق الذکر هم به آن اشاره نمودیم به هر علامتی اعم از اسم، رنگ، حرف، شکل، رقم، حرف که سبب متفاوت شدن کالا و خدمات تولید شده توسط یک شرکت و یا تولیدکننده دیگر می شود برند گفته می شود.

با سلام خیر دوست عزیز نیاز نیست اما برای محافظت از نام تجاری خود می توانید برند خود را به صورت بین المللی ( مادرید) ثبت کنید. علامت های توصیفی باید این مانع اضافی را روشن کنند زیرا آنها اصطلاحی هستند که برای توصیف محصول اساسی مفید هستند و تولید کننده خاص با استفاده منحصر به فرد از این اصطلاح می‌تواند مزیت عادلانه را به ارمغان بیاورد. پس از طی این مرحله علامت در WIPO ثبت می شود و به کشورهای تعیین شده ارسال می شود. اگر یک شرکت درخواست شما را رد کند این امتناع به WIPO ابلغ می شود و در دفتر بین الملل ثبت می شود. این سیستم یک سیستم ایمن بین المللی است اما ثبت و عدم ثبت آن در کشور مشخص می شود. برای ثبت بین المللی بک برند همان طور که گفته شد باید ابتدا برند مورد نظر خود را در کشورتان به ثبت برسانید سپس از طریق سیستم مادرید به ثبت بین المللی آن اقدام نمایید.

این محصولات می‌توانند با حمایت ما، تولیدات خود را گسترش دهند و این به معنای اشتغال‌زایی بیشتر است. برند نوین چرم یکی دیگر از برندهای شناخته شده حال حاضر در حوزه تولید محصولات لباس، کیف و کفش چرم است. تمامی محصولات این برند با استفاده از مواد اولیه چرمی با کیفیت و حلال تولید و روانه بازار می‌شوند. در ادامه معرفی برندهای معروف لباس به برند پارینه چرم می‌رسیم. این برند یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و طراحی انواع محصولات چرم مردانه مانند کیف اداری، کیف پول، کیف دوشی، کیف جیبی، کیف کتی و ست چرم مردانه است.

نام‌های زرنگ، تنبل و خنثی برای برند را بشناسید

بالاخره می‎توانید با خیال راحت اسم برندتان را ثبت کنید، برای این کار می‌توانید از طریق سایت مرکز مالکیت فکری بر اساس محصول یا خدمات خود اظهارنامه مربوطه را تکمیل کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. برای این کار نیازی به داشتن ثبت برند لوگو نیست؛ اما دیگر کم‌کم باید به فکر استخدام یک طراح حرفه‌ای باشید. انتخاب اسم برند می‌تواند فرآیندی خسته‌کننده و طولانی باشد؛ بعضی از برندها برای پیدا کردن یک اسم عالی در طی 6 ماه، بیش از 2000 اسم مختلف را بررسی می‌کنند!

درصورت رد مشروط کارشناس اعلام میکند که در صورت رعایت موارد اعلام شده قابلیت ثبت برند و لوگو امکان پذیر می باشد. به عنوان مثال حذف کلمه و ثبت لوگو که می بایست برند را حذف کرد و فقط لوگو را ثبت نمود. علائم تجاری و برند هایی که قبلاً توسط شخص دیگری ثبت شده باشد و یا اظهارنامه آن شخص حقیقی و یا حقوقی قبل از اظهارنامه شما به ثبت رسیده باشد قابلیت ثبت ندارند. علائم گمراه کننده (فریب دهنده) قابل ثبت برای برند نمی باشد. علائم تجاری وجود دارند که مصرف کننده را نسبت به ماهیت٬ کیفیت یا مبداء جغرافیایی محصول گمراه می کند یا فریب می دهد و همچنین علائمی که نظم عمومی و اخلاق حسنه و مذهبی که عموماً پذیرفته شده اند را نقض کنند به عنوان برند قابل ثبت نیستند. این ها کلماتی هستند که در تجارت معمولا به توصیف محصول مورد نظر به کار می روند.

اسامی برند های ایرانی

امیدوارم با به‌کارگیری این اصول بتوانید نامی قدرتمند برای برندتان برگزینید. هراز، داماش، بینالود، گدوک و محصولات آشوراده نیز همین گونه‌اند. برند مارلبورو نام خود را از خیابان معروفی در لندن برداشته و برند لباس بارانی لندن فاگ یا مه لندن از جغرافیای لندن استفاده کرده است. برندهای دامداران، بوتان، ماهان، هاکوپیان، کاچیران، پلان، قالی سلیمان، پارسیان، گلستان از این دسته‌اند. شاید شباهت این واژه‌ها با کلمه ایران باعث شده در فرهنگ ما واژه‌های قدرتمندی باشند. برای انتخاب نام برند باید تمرکزتان روی انتخاب نامی قدرتمند باشد که شما را از سایر رقبایتان به شدت متمایز کند.

برای مثال، اگر شرکت شما قصد دارد علامت تجاری «صندلی» را برای فروش صندلی ثبت کند، تقاضانامه ثبت این علامت مردود خواهد شد چون «صندلی» واژه‌های عام برای این محصول است. استفاده از برخی کلمات یا اعداد در نام تجاری مجاز و در علامت تجاری ممنوع است و بالعکس. به‌عنوان‌مثال، انتخاب و ثبت یک کلمه بی‌معنا به‌عنوان علامت تجاری جایز است لیکن انتخاب آن به‌عنوان نام شرکت یا موسسه (نام تجاری) مجاز نیست. چنانچه صاحب علامت بخواهد به استفاده از علامت خویش ادامه دهد باید در سال پایانی، اعتبار علامت خود را تمدید کند در غیر این صورت به نام اشخاص دیگر قابل ثبت است.

حالا با ذکر این مورد مدارک ثبت برند را به صورت کلی بیان می کنیم. تمامی برند ها و علائم تجاری که در موارد غیرقابل ثبت نباشند برند های قابل ثبت می باشند و بعد از گذراند مراحل قانونی و پرداخت های اداره مالکیت معنوی ثبت می گردد. برند های قابل ثبت را قبل از هر اقدامی استعلام می توان گرفت. ثبت برند – راهنمای 0 پیگیری ثبت تغییرات شرکت تا صد مراحل ثبت برند تجاری در ایران… به عنوان مثال بزرگترین رودخانه دنیا آمازون است، بنابراین منطقی است که بزرگ‌ترین فروشگاه محصولات جهان اسم آمازون را برگزیند. به لوگوی آمازون که دقت کنید یک فلش حرف a را به z وصل کرده است.

این برند در طول زمان فعالیت خود توانست پوشاک خود را به کشورهای اروپایی صادر کند که همین امر موجب شد که در سال 1379 بتواند لوح تقدیر صادر کننده متعبری را دریافت کند. از دیگر افتخارات این برند می‌توان به دریافت گواهی نامه Feather از کشور انگلیس اشاره کرد. این گواهی نامه نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این برند در سطح جهانی است. این برند در حال حاضر سالانه کت و شلوار مردانه با استفاده از پارچه‌های فاستونی تولید می‌کند. این برند سعی دارد که محصولات با کیفیت ایرانی خود را به سراسر جهان عرضه کند به همین علت به کیفیت و قیمت محصولات خود بسیار اهمیت می‌دهد.