بهترین اسامی خاص برای برند

این برند در محصولات خودش اکسیژنی تا 20 برابر میزان استاندارد دارد که کیفیت زندگی صرف‌کننده را بالاتر می‌برد. به همین صورت برایان تریسی مدرس موفقیت نیز روی سایت فروشگاهی و آموزشی خودش از نام و فامیل شخصی ثبت تغییرات شرکت خود بهره برده است. سال‌های سال است که بسیاری از برندهای شخصی، آموزشی و … از این روش برای نام‌گذاری خود استفاده کرده‌اند. به نظر ما برند مینو احتمالاً موفق نمی‌شد نامی بهتر و مناسب‌تر از این پیدا کند!!

  • استلا مک کارتنی طراح مد و فعال حقوق حیوانات اهل بریتانیا و دختر پل مک‌کارتنی و لیندا مک کارتنی است.
  • یکی دیگر از برند های معروف برند لباس زنانه مارک جاکوبز می باشد.
  • چگونه می‌خواهید اسم برند شما اجرا شود؟ اسم برند خود را کجاها استفاده می‌کنید؟ ( بر روی بسته‌بندی، روی محصولات و ویدئو و ….) چه قوانینی را باید رعایت کنید؟ و … .

با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. در صورت نیاز به تکمیل و یا اصلاح مدارک، کارشناسان ما جهت مشاوره‌ی تخصصی با شما تماس می‌گیرند. در اولین مرحله به سایت معرفی شده توسط سازمان ثبت و اسناد کشور وارد شوید و نام های مشابه را بررسی و استعلام بگیرید.

۱۶ نکته مهم که در هنگام انتخاب اسم برند باید به آن توجه کرد

این شرکت که در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط دوزنده‌ای به نام گابریل کوکو شنل تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسه‌های طراحی مد و پوشاک زنانه شناخته می‌شود. شنل، بخصوص در زمینهٔ ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند پوشاک آماده، کیف دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شناخته می‌شود. برندسازی در صنعت مد یک کار سخت بسیار است و پیش بینی سبک و طراحان برتر به اندازه پیش بینی آب و هوا متغیر است. بر این اساس، مد روز بودن می‌تواند به همان اندازه دشوار و پر هزینه باشد، اما قطعا طراحان برجسته را در کسب و کار نگه می‌دارد. همانطور که بسیاری از مشتاق مد می دانند، ورود به این کار دشوار است و سخت‌تر از آن باقی ماندن در این عرصه است.

اسامی برند

البته شما چون به دنبال یک کسب‌وکار آنلاین هستید اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی باشید حتما باید یک شرکت ثبت شده باشید. فقط اگر قصد ثبت برند به صورت رسمی دارید به قوانین نام‌های لاتین توجه کنید. برای اطلاع از قوانین و مقررات حقوقی با کارشناس‌ها یا مشاوران ثبت حقوقی مشورت کنید. با سلام، من صاحب یک وبسایت آموزش زبان هستم که علاوه بر منابع و مطالب رایگان پکیج های خودم را در آن به فروش میرسانم. به نظر شما آیا بهتر است با همین نام خودم ادامه بدم یا عبارتی مفهمومی (مثلا آلمانی آسان) انتخاب کنم ؟ ضمنا از ریدایرکت استفاده خواهم کرد تا باعث اقت سئو نشود.

به عنوان مثال برای یافتن نام دامنه منحصر به فرد می‌توانید از Namium استفاده کنید. یکی از ابزارهای کاربردی و مورد علاقه من نیز Shonify است که از همه این ابزارها می‌توانید کمک بگیرید تا نام تجاری مناسب خود را انتخاب کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا ضمن بررسی همزمان در دسترس بودن دامنه، به ایده مورد نظر خود نیز برسید. اگر پیش از ثبت برند محصول خود را ارائه داده و دارای مشتری هایی هستید، می توانید یک نظرسنجی بین آن ها راه بیاندازید و از این طریق اسم برند خود را تست کنید. این نوع اسم ها به صورت دقیق کسب و کاری را شرح می هند و با شنیدن نام آن ها، همگان به محصول یا خدمت ارائه شده توسط آن شرکت تجاری، پی خواهند برد. انتخاب نام های توصیفی کاری سخت و مستلزم به بکارگیری خلاقیت و صبر بالایی است.

برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید . توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز اهمیت است. در اینجا چند نکته برای راهنمایی شما در پیدا کردناسامی خاص برای برندبیان خواهد شد. برای انتخاب نام ایرانی برند و خلاقانه باید زمان زیادی را صرف کرده و با دانش بسیار نامی با آینده برای برند انتخاب کنید .

۷٫ ثبت اسم برند

نمادهای مشخص مانند نمادهای دولتی، پرچم کشورهای مختلف، نمادهای بین المللی، اسامی خاص و معروف و نام سازمان های جهانی را نمی توان به ثبت رساند. از کلماتی که یک موضوع خاص را توصیف می کنند نمی توانید استفاده کنید. مثلا “ترش” نشان دهنده یک طعم کلی است و برای مواد غذایی مختلفی قابل استفاده است. البته استعلام ثبت برند یک مرحله ضروری در مراحل آن است و نباید تصور کنید انجام یا عدم انجام ان به دلخواه شماست. برای اینکه برندی داشته باشید باید مراحل خاصی را طی کنید که با فراز و نشیب های اداری هم همراه است. از جمله اقداماتی که باعث می شود بتوانید اقداماتتان را راحت تر انجام دهید، استعلام برند قبل از ثبت است.

۲۴ برند لباس زنانه روبرتو کاوالی Roberto Cavalli

خب، به نظر ما آگاهی از همین تعداد کلید برای شروع پروسه انتخاب برند کفایت می‌کند و بهتر است که ما سایر مراحل انتخاب را آغاز نماییم. برخی از برندهای برتر و معروف ایران و دنیا از این قابلیت استفاده نموده‌اند. نمونه آپ برگرفته از آسان پرداخت و نزاجا برگرفته از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. سرواژه‌هایی که در کنار هم یک نام صدادار را می‌سازند، گاهی با معنی و گاهی هم بدون معنی خاصی! اما به هر صورت این نام صدادار بوده و قابلیت برند شدن دارد.

انتخاب نام برند دارای قوانین و قواعد جزئی می باشد که با رعایت کردن تمامی آن ها برای محصول یا خدمات خود را برای رسیدن به نتیجه و بازدهی مطلوب آماده می کنید . نام برند باید از نام های تجاری دیگری که قبلا به ثبت رسیده اند متمایز باشد چنانچه چیزی حدود پنجاه درصد شباهت با سایر برند ها موجب رد اظهارنامه علامت تجاری درخواستی می گردد . نام برند من جمله مهم ترین اصول در تبلیغات و فروش هر خدمت یا محصول است که باید به درستی و راهنمایی کارشناسان این زمینه صورت بگیرد تا بیشترین بازدهی را برای شما به دنبال داشته باشد . اسم برندتون رو بفرمایید ما استعلام بگیریم ببینیم اعتبار دارد یا نه، اعتبار برند 10 سال می باشد.

اغلب اوقات شرکت ­ها به دنبال نامی هستند که تمام فلسفه ­و ماهیت کسب وکار آنها را بیان کند. ولی چنین کاری ناممکن است، به خاطر داشته باشید که نام هایی که سعی دارند مفاهیم زیادی را منتقل کنند، در نهایت هیچ چیزی برای ثبت شرکت در تهران گفتن ندارند. این دقیقا همان کاری است که شرکت ماشین الکتریکی تسلا انجام داد. فقط به خاطر داشته باشید در انتخاب نام برند و برندسازی به این شیوه، به آنهایی که دیگر در بین ما نیستند و خاطراتشان احترام بگذارید.

مابکل رادر این پیشنهاد را میدهد که میتوان از کلماتی استفاده کرد که باعث به وجود آمدن تجربه ای بشود.دلنشین بودن ، احساسی بودن، پر توان بودن و .. نام استارت آپ شما نامی است که شما همیشه آن را می‌شنوید، می‌گویید، می‌نویسید و درمورد آن فکر می‌کنید. شما نام فرزندتان را چیزی که دوست ندارید انتخاب نمی‌کنید. ثبت برند تجاری در غیر اینصورت پشیمان خواهید شد و این می‌تواند در رفتار و روشی که شما تجارت خود را پیش می‌برید تاثیر داشته باشد. نام تجاری شما باید با مصرف‌کننده طنین‌انداز شود و نباید فراموش شود. حتی اگر در مراحل اولیه کار خود هستید باید همیشه به آینده نگاه کنید و به فکر کمپین‌های بالقوه بازاریابی باشید.