ثبت انواع شرکت

در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود. هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد. ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . اقدام به تغییر در آدرس شرکت می نمایید حالا بنا بر دلایلی این تغییرات انجام می شود جهت رسمیت یافتن می توان با تنظیم صورتجلسه ای در اداره ثبت شرکتها آن تغییرات را عملی سازید. پس از ورود به سامانه، در صورتی که متقاضی پلمپ دفاتر ، شخص حقوقی ثبت شده در مرجع ثبت شرکت ها باشد،از قسمت اطلاعات متقاضی پلمپ ، ( نوع شخص متقاضی ) بخش تعیین شده مربوط به شخص حقوقی را انتخاب می نماید. پلمپ دفاتر توسط اداره کل ثبت شرکت ها وموسسات غیرتجاری انجام می‌گیرد.

  • فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید.
  • ثبت شرکت نشان می دهد که ساز و کار فعالیت شما دارای قوانین اصولی و تحت نظارت سازمان های مسئول می باشد.
  • شرکت با مسئولیت محدود سنگ مورد استفاده ماشین آلات معدن هزینه سنگ زنی ایمیل برای فروش در غنا Read More gt gt noori siasi2 ariaye سیاه و سفید خرد شرکت با مسئولیت محدود شرکت معدنی محدود …
  • مورخ…………………….باحضوراعضاءدرمحل قانونی مؤسسه تشکیل شد.
  • وزارت معادن و پطرولیم – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد.

برای راهنمایی در این خصوص می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۲۱۴۳ موسسه حقوقی فکر برتر تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره بگیرید. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد. شما برای ثبت شرکت‌های مختلف باید مدارک مستقلی را در نظر بگیرید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید توجه کنید این است که برخی مدارک برای تاسیس انواع شرکت‌ها یکسان است، اما نحوه تنظیم رسمی آنها فرق می کند.

مشاوره رایگان قبل ازآغاز فرآیند پلمپ دفاتر با مشاور ثبت آنلاین

این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند. آن ها را پیشنهاد می دهید تا یکی از آن ها انتخاب شود. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد.

لطفا جهت اعلام درخواست خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. بعد از تکمیل صفحه به گام بعدی می روید و به ترتیب گزینه ها را تکمیل می کنید. برای انتخاب نام شرکت میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید . به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره ثبت تغییرات شرکت امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید.

ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . بعد از آگهی شدن کار به اداره ثبت شرکت ها مراجعه و اوراق تائید ثبت برند شده توسط اداره ثبت شرکت ها و آگهی ثبتی خود را تحویل می گیرید. در صفحه جدید اداره کل استان و واحد ثبتی را انتخاب می کنید و در کادر پائین آن مشخصات شرکت و یا موسسه غیرتجاری خود را وارد می کنید و به گام بعدی می روید.

چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. در هنگام ثبت باید برای آن مدت فعالیت تأیین نمایید که می تواند به طور نامحدود هم ثبت کنید.

اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است . پس از آن که اطلاعات مربوط به ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر و … در سامانه تکمیل گردید ، متقاضیان با وارد کردن شماره پیگیری ، می توانند از طریق این قسمت از وضعیت پرونده مورد نظر اطلاع جویند . ثبت شرکت و موسسه، اخذ کارت بازرگانی، اخذ مجوز های صنایع و بهداشت، طرح های صنعتی و توجیهی، پلمپ دفاتر، کد اقتصادی و ارزش افزوده، ثبت برند , … شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تاریخچه ثبت شرکت شرکت سهامی خاص معادن زغال سنگ البرز مرکزی در تاریخ 31 شهریور ماه 1353 تحت شماره در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی …

sherkat.ssaa

ثبت موارد ذکر شده دارای هیچ هزینه ای جز تجربه نیست. سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی ۹ نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. دیگر این که پس از ثبت شرکت مبادرت به افتتاح شعبه شرکت می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . شرکت سهامی عام شرکتی است که موسسین آن قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند. پس از ثبت شرکت سهامی عام،سهام آن در بورس داد و ستد می شود. حداقل شرکا در شرکت سهامی خاص 3 ثبت شرکت در تهران نفر است.حداقل سرمایه صد هزار تومان و حداقل هیات مدیره یا مدیران three نفر و مسئولیت شرکا به میزان مبلغ اسمی سهام هر شریک می باشد. مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید. یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل مؤسسین شرکت می گردد.

چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه ۱۰ اسفند ۱۳۲۷ وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد.

نحوه ثبت الکترونیکی شرکت توسط متقاضی ثبت شرکتها

با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. ۳- مدیر یا مدیران یا مدیر عامل درمؤسسه می تواند جز شرکاء نباشد(مشروط به اجازه اساسنامه ) ودرصورتی که مدیران خارج از شرکاء انتخاب شوند فتوکپی شناسنامه آنان به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. ۲-درصورتی که جلسه با اکثریت شرکاءتشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه مؤسسه و ارائه اسناد مثبته به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها رسال گردد . البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید .

فعالیت این نوع از انواع شرکت ، در زمینه ی تجاری می باشد و تخصیص سرمایه ی شرکت به شرکا بر اساس سهام نمی باشد بلکه هر یک از سرمایه گذاران در شرکت های با مسولیت محدود تنها به میزان سرمایه ای که به شرکت سپرده اند به شرکت متعهد می شوند . عبارت با مسولیت محدود در نام شرکت لازم است قید شود . برای ثبت شرکت در بندرعباس دو هفته کاری طول می کشد.

سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت. یکی دیگر از انواع شرکت های تجاری ، شرکت نسبی می باشد . این شرکت بین دو یا چند نفر تاسیس شده و هر یک از شرکا سرمایه ای را در اختیار شرکت قرار می دهند و مسئولیت هر یک به میزان سرمایه ای است که در اختیار شرکت قرار داده اند .

ثبت شرکت کشتیرانی

با انتخاب نام هر یک از شرکا میزان سهام یا سرمایه شان را مشخص کنید . ج) موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند. ثبت برند در کرج مالکیت انحصاری آن در اختیار صاحب برند خواهد بود و دیگر افراد مجاز به استفاده از آن نخواهند بود. اما فایده دیگر بررسی کردن شرکت های ثبت شده جهت در نظر گرفتن اسم شرکت و تعیین نام شرکت است.

پست شد در : misc