ثبت انواع شرکت

سپس وارد صفحه ی سرمایه ی شخص حقوقی (شرکت) می شوید. در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام ثبت برند تجاری با نام یا بی نام انتخاب می شود. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید.

احدی از سهامداران یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است.

  • می توانید با مشاوره کارشناسان با مجرب شرکت الماس داران پارسه خاورمیانه بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید.
  • ولیت محدود، تضامنی، نسبی، مختلط سهامی، مختلط غیر سهامی و تعاونی.
  • دو نسخه اظهار نامه ثبت شرکت سهامی از اداره ثبت شرکتها تهیه و پس از تکمیل نمودن آن کلیه اعضای هیات آنرا امضاء و به همراه صورتجلسه هیات مدیره و صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.
  • است و تکنولوژی تولید تکنولوژی جدید با پلاسما …
  • چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه ۱۰ اسفند ۱۳۲۷ وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود.

در صورتیکه افزایش سرمایه از محل سود انباشته باشد تعهد هیئت مدیره مبنی بر اینکه به سهامداران به نسبت سهمشان به آنها سود تعلق گرفته الزامی است . ریال از محل ( 1ـ پرداخت نقدی 2ـ تبدیل مطالبات نقدی حاصل شده اشخاص از شرکت 3ـ انتقال سود تقسیم نشده یا اندوخته یا عواید حاصله از اضافه ارزش سهام جدید به سرمایه شرکت 4ـ تبدیل اوراق قرضه به سهام ) تجدید ارزیابی دارائیهای ثابت مورد تصویب مجمع واقع شد. با حضور کلیه / اکثریت اعضاء در محل قانونی شرکت تشکیل گردید. یکی دیگر از انواع شرکت های تجاری ، شرکت نسبی می باشد . این شرکت بین دو یا چند نفر تاسیس شده و هر یک از شرکا سرمایه ای را در اختیار شرکت قرار می دهند و مسئولیت هر یک به میزان سرمایه ای است که در اختیار شرکت قرار داده اند . برای ثبت شرکت در بندرعباس دو هفته کاری طول می کشد.

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات

ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است . شرکت سهامی عام شرکتی است که موسسین آن قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند. پس از ثبت شرکت سهامی عام،سهام آن در بورس داد و ستد می شود.

سنگ خرد تجزیه و تحلیل شن و ماسه برای … سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. به موجب ماده ی 47 قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه شرکت چند منظوره باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی 48 ثبت شرکت همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد. در صورتیکه جلسه با حضور اکثریت شرکاء/ سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه شرکت یا قانون تجارت با ارائه مستندات الزامی است. با حضور کلیه/اکثریت سهامداران در محل قانونی شرکت تشکیل گردید و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.

sherkat ssaa

با حضور کلیه سهامداران در محل قانونی شرکت تشکیل و نسبت به انتخاب هیئت رئیسه اتخاذ تصمیم گردید. در صورتیکه افزایش سرمایه وفق مواد 167 و 168 لایحه اصلاحی قانون تجارت باشد نیاز به تشریفات تغییرات شرکت مواد 169 لایحه اصلاحی قانون تجارت نمی باشد . در صورتی که هیات مدیره طبق اساسنامه شرکت اختیار تغییر محل را داشته باشد با تنظیم صورتجلسه هیات مدیره نسبت به تغییر محل اقدام شود.

ثبت شرکت + مراحل کامل + هزینه های تاسیس و ثبت شرکت

فرمی پیش روی شما ظاهر می شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید. اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود. در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود. همچنین باید سمت متقاضی نظر به اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مزایا، مدارک و مراحل ثبت شرکت در اصفهان بیشتر آشنا شوید. آخرین گام ثبت شرکت سهامی، صدور آگهی تأسیس است، که به عنوان قدم نهایی و جهت چاپ در روزنامه ی رسمی و کثیرالانتشار ارائه می شود. در هنگام ثبت باید برای آن مدت فعالیت تأیین نمایید که می تواند به طور نامحدود هم ثبت کنید. اگر تاریخ محدود برای فعالیت شرکت ثبت شود در زمان سر رسید، ساز و کار فعالیت شما به خودی خود منحل می شود.

موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. درصورتی که پلمپ دفاتر به آدرس شما ارسال گردد و شخصی آن را تحویل نگیرد و یا جهت تحویل دفاتر حضور نداشته باشد, دفاتر به پست مرکز برگشت زده می شود و متقاضی می بایست با مهر و معرفی نامه و مدارک شناسائی جهت دریافت دفاتر قانونی به اداره پست مراجعه کند. بعد از تائید نام می بایست تمامی مدارک (مدارک هویتی, مدارک تائید شده شرکت در شرف تاسیس, وکالتنامه در صورت لزوم و …) را تکمیل کرد و اوراق را امضاء شده برای اداره ثبت شرکت ها ظرف مدت ۲ ماه که تائید نام دارای اعتبار است ارسال نمود. زمانی که اوراق را به پست تحویل می دهید حدوداً ۲ روز کاری زمان می برد که اوراق به اداره ثبت شرکت ها برسد.

مجمع تصویب نمود در اجرای ماده 124 لایحه اصلاحی قانون تجارت میتواند رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل یک نفر باشد. مدارک شناسایی شرکا، اظهارنامه، اساس‌نامه، شرکت‌نامه، صورت‌جلسه مجمع عمومی و هیئت‌مدیره، مجوز فعالیت و گواهی تامین سرمایه شرکت مهم‌ترین مدارک ثبت شرکت شما هستند. شما برای ثبت شرکت‌های مختلف باید مدارک مستقلی را در نظر بگیرید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید توجه کنید این است که برخی مدارک برای تاسیس انواع شرکت‌ها یکسان است، اما نحوه تنظیم رسمی آنها فرق می کند. کوچک‌ترین اشکالی در پرونده شما باعث بازگشت آن می‌شود.

پست شد در : misc