ثبت تغييرات شركتها

در این صورت لازم است که افراد اطلاعاتی همچون نوع شرکت، شماره ثبت، واحد ثبتی و … در سال های اخیر قوه قضاییه کشور به منظور تسهیل در امور مربوط به قوه قضاییه، اقدام به راه اندازی سایت های مختلفی برای استفاده مردم کرده است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از نهادهای دولتی است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به مردم اقدام به راه اندازی سایت کرده است. سایت ثبت من یا همان درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف ارائه یکپارچه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در قالب یک سایت واحد راه اندازی گردیده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. از آنجا که ثبت نام در این سامانه اجباری بوده ، پیشنهاد می شود جهت آشنایی با مراحل ثبت نام در سامانه کد یکتا املاک، مقاله زیر مطالعه شود. قوه قضاییه سامانه ای را به آدرس my.ssaa.ir ایجاد کرده است تا کلیه امور مربوطه به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق این سایت انجام شود.

چنانچه جهت هرگونه سوال ثبت شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه ثبتی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید . گسترش فعالیت ها و کسب و کار نیازمند فعالیت قانونی و اطمینان شخص از فروشندگان محصول یا خدمتی می باشد ، این مسئله تنها یکی از جزئی ترین دلایلی است که صاحبین مشاغل را به ثبت شرکت تشویق می کند . دستی و سنتی بودن اوراق و مراحل ثبت شرکت و امور مربوطه سرعت و زمان زیادی را از متقاضیان سلب می نمود ولی سایت مذکور تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت و سرعت انجام این مراحل داشت . در این بخش با وارد کردن ثبت شرکت یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد . حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … . در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .

ssaa.ir ir

استعلام ممنوع الخروجی که صرفا دربردارنده اطلاعات مربوط به ممنوع الخروجی بابت اجرای اسناد رسمی می باشد. در این مرحله از مراحلثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir، کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه خود را، به ترتیب، در کادرهای اول، دوم و سوم وارد کرده و در نهایت، بر روی دکمهثبت نامکلیک نمایید. لازم به ذکر است که این شماره همراه، باید به نام شما بوده و با کد ملی شما به ثبت رسیده باشد. اگر، پیش از این،در سایت ثبت من،ثبت نام کرده اید، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده و دکمه دریافت رمز را بزنید. اکنون، یک رمز پویا به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال شده که باید این رمز را در کادر مشخص شده، وارد کرده و دکمه ورود به درگاه را کلیک نمایید.

گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر ثبت برند تجاری یکی از مهم ترین سایت ها برای متقاضیان ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ها و سایر موارد مربوطه است که توضیح خواهیم داد . پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید.

لازم به ذکر است که در این بخش ازسامانه ssaa.ir، تنها امکان جستجو در اختراعاتی وجود دارد که در این سازمان ثبت شده باشند. یکی دیگر از امکاناتی که در بخش خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه شده است، جستجو در بانک علائم تجاری است. در صورتی که قصد دارید علائم تجاری خاصی را مشاهده کنید، می توانید به این بخش ازسامانه ssaa.irوارد شوید و با وارد کردن یک سری اطلاعات در رابطه با علائم تجاری مورد نظر خود مانن طبقه بندی کالا، طبقه بندی تصویر و … یکی از خدماتی که در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، ثبت درخواست تاسیس شخصیت حقوقی می باشد. در صورتی که قصد تاسیس یک شخصیت حقوقی را دارید، می توانید درخواست خودتان را از طریق این بخش از سامانه ثبت نمایید.

فرم های اجرائیه اسناد رسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد. این قسمت از سایت اداره ثبت اسناد و املاک ، امکان ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها و موسسات مانند تغییرات هیات مدیره، بازرسان یا تغییرات سرمایه شرکت را به کاربران سایت می دهد. با توجه به محدودیتی که از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با محدویت ظرفیت دفاتر اسناد رسمی و طلاق برقرار شده است، در این بخش می توان از وجود و تعداد ظرفیت دفاتر اسناد رسمی و طلاق مطلع گردید. استعلام وکالتنامه با کد ملی تنها با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی امکان پذیر است.جهت استعلام وکالتنامه در سامانه تصدیق اصالت اسناد رسمی باید رمز تصدیق و شناسه سند را داشته باشید. همانطور که اشاره شد، سامانه آنلاین ثبت اسناد رسمی و املاک کشور به عنوان سایت آزمون سردفتری، محل اصلی برای ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در این آزمون بزرگ می‌ باشد.

همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . ✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید.

درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی ثبت من

، سامانه ای است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری راه اندازی شده است. در این سامانه، امکان استفاده از خدمات مختلف برای تاسیس شرکت ها وجود دارد. در بخش تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، امکان بررسی اصالت اسناد و اوراق با وارد کردن شماره سند و رمز تصدیق وجود دارد.

  • یکی از مهم‌ ترین شرایط برای حضور افراد در جلسه آزمون سردفتری مانند هر امتحان دیگری، دریافت کارت ورود به جلسه است.
  • سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچون سایر نهادهای دولتی دارای سایت اختصاصی بوده که آدرس این سایت می باشد.
  • به همین خاطر افرادی که سفرهای خارجی زیادی داشتند بعضا با مشکلاتی رو به رو بوده اند .
  • در این صورت نیز می‌توانید از طریق سایت آزمون سردفتری یعنی iripo.ssaa.ir اقدام کنید.

بدیهی است که در این بخش امکان پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین و با شناسه وجود دارد. در صورتی که به فرم های اجراییه اسناد رسمی نیاز دارید، می توانید از طریق بخش فرم های اجراییه اسناد رسمی اقدام به دریافت این فرم ها کنید. در این بخش امکان دریافت فرم های اجراییه چک، اجراییه مهریه، اجراییه قرارداد بانکی و …

اجازه خروج از کشور توسط همسر یا پدر

یکی دیگر از سامانه های اینترنتی که توسط دولت راه اندازی شده و بر خلاف سایت اداره ثبت اسناد و املاک، ثبت نام در آن اجباری است، سامانه املاک و اسکان کشور بوده که در مقاله زیر به طور کامل توضیح داده شده است. استعلام تلفنی ممنوع الخروجی را فقط با یک تماس از کارشناسان مجربسامانه استعلام ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمیدر مجموعه مشاور گروپ بخواهید. از ساعت 8 صبح تا 12 شب همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی پاسخگوی شما عزیزان هستیم. 1- اشخاصی که به موجب رای دادگاه و یا صدور اجرائیه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بدهکار شناخته می شوند .

واگذاری امتیاز سردفتری دفاتر اسناد رسمی ماده ۶۹ و دفتریاری + درخواست جابجایی

محضرچی یک تشکل کاملاً غیرانتفاعی، و وابسته به هیچگونه سازمان و یا ارگانی نمی باشد. تمامی آموزش ها و مطالب موجود در این وبسایت غیر از مواردی که در فروشگاه موجود است، کاملاً رایگان منتشر شده و کلیه حقوق برای وبسایت محضرچی محفوظ است و هرگونه انتشار مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت. همچنین تغییرات شرکت می توانید املاکی که در سازمان ثبت به نام شما ثبت شده است را با جزئیات مشاهده کنید. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

به علاوه، توی شرط داوری حتماً این نکته رو قید کنیم که رأی داور قطعی و لازم‌الاجراست. اگه همچین چیزی رو ننویسیم، رسیدگی اون داور میشه کدخدامنشی و ریش سفیدی! یعنی بعد از کلی برو و بیا تهش نظر داور برای دو طرف الزام‌آور نیست و یه بار دیگه باید دعوامون رو از اول شروع کنیم و این بار بریم سراغ دادگاه. آیا کارمندان دولت می توانند شرکت ثبت کنند؟ آیا یک کارمند دولت هستید و در عین حال می‌خواهید شرکت…

اما، اگر قبلا، برای ثبت نام در سایت ثبت من،اقدام نکرده اید، بر روی عبارت ثبت نام در پایین صفحه، کلیک نمایید. طبق ماده 16 قانون گذرنامه سامانه استعلام ممنوع الخروجیبه اشخاص زیر هیچ گونه گذرنامه برای خروج از کشور داده نخواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه استعلام ممنوع الخروجی به سایت عدل نوین مراجعه کنید . کارشناسان مرکز عدل نوین نیز آماده اند تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند. ✔️ سایت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد و املاک به نشانی iripo.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به آن در متن مقاله قرار گرفته است. یکی از مهم‌ ترین شرایط برای حضور افراد در جلسه آزمون سردفتری مانند هر امتحان دیگری، دریافت کارت ورود به جلسه است.