ثبت شرکت + مراحل کامل + هزینه های تاسیس و ثبت شرکت

امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. شرکت تجاری اصولاً عبارتست از اینکه چند نفر مالی را برای تجارت و استفاده از منافع آن در میان گذارند. اساس شرکت بر قراردادی است که بین شرکاء منعقد می شود ولی بعد از تاسیس شرکت عقد شرکت و قرارداد اولیه ماهیت خود را از دست داده و با پیدا کردن شخصیت حقوقی، شرکت تجاری از قواعد و اصولی پیروی می نماید که با اصول قرارداد مبانیت دارد.

  • دو نسخه صورت جلسه ثبت شرکت در مجمع عمومی که به امضای حداقل دو سوم از اعضای آن رسیده است.
  • برای این کار دو راه پیش روی شما قرار دارد؛ مراجعه حضوری یا پر کردن فرم و ارسال به صورت نامه.
  • مشخص کنید که چه نامی را برای شرکت انتخاب می کنید و همینطور باید تعیین کنید که چه افرادی به هیئت مدیره شرکت راه پیدا می کنند و امضای آن ها روی اسناد شرکت اعتبار دارد.
  • سپس هیات موسس باید تقاضانامه کتبی جهت کسب موافقت برای ثبت شرکت را به همراه طرح توجیهی به وزارت تعاون تقدیم کند.
  • شرکت هایی که شرکای آن ها قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند.
  • ارتباط مدیران شرکت نسبی با شرکای شرکت همچون ارتباط وکیل و موکل می باشد.

یکی از راه ها ثبت شرکت GmbH یا همان شرکت مسئولیت محدود می باشد. شرکت GmbH یا همان مسئولیت محدود مخفف عبارت Gesellschaft mit beschränkter Haftung می باشد. این نوع شرکت مناسب ترین نوع شرکت برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به جهت معتبر بودن است. اداره کل ثبت شرکت ها با نام دیگر سازمان ثبت اسناد هم شناخته می شود. آگاهی نسبت به روش های ارتباط با این سازمان برای کسانی که قصد تاسیس یک شرکت تازه را دارند، اهمیت بالایی دارد و بیشتر از این قوانین مرتبط با این سازمان باید کاملا فهمیده و توسط تاجران استفاده شود.

نامی که رعایت تمامی ضوابط و قوانین برای شرکت انتخاب می شود بایستی در عین حال جذابیت لازم را نیز داشته باشد در یک کلام برازنده شرکت و صاحبان آن باشد. باید بدانید که در مراحل ثبت و ورود اطلاعات در سامانه به همین صورت ثبت شرکت در تهران زیر گام به گام بوده و شما بعد از تکمیل اطلاعات در هر مرحله می توانید به گام بعدی بروید. برای شما ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود با موضوع فعالیت مرتبط با خدمات کشاورزی مناسب ترین حالت برای راه اندازی شرکتتون هست.

۱۳: وارد کردن متن صورت‌جلسه

بهترین راه مذاکره و مصالحه است اگر جواب نداد سپس دنبال پیگیری قضایی باشید.

انواع شرکت های تخصصی

دریافت نمایندگی از اشخاص حقوقی و برندهای داخلی و خارجی مستلزم ثبت شرکت و رسمیت بخشیدن به فعالیت‌هایی است که از سوی شما انجام می شود. 1- اشتباهی که بسیاری از کسب‌وکارها مرتکب می‌شوند این است که برای ثبت خود اقدامی نمی‌کنند و در نتیجه شرکت آنها تضامنی محسوب شده و مدیران شرکت با جریمه مواجه می‌گردند. اگر می‌خواهید برای شرکت خود شعبه ثبت کنید باید اطلاعات مربوطه را در این قسمت وارد کنید. برای انتخاب نام شعبه نباید از نام شرکت اصلی و کلمه‌ی «شعبه» استفاده کنید. اگر در حال حاضر قصد ثبت شعبه ندارید، می‌توانید از این مرحله عبور کنید. ثبت شرکتهای سهامی خاص برای برای ثبت سرمایه باید 35% از سرمایه اعلامی خود را در یک بانک افتتاح حساب و واریز کنید .

افتخار ماست که در مسیر رشد و پیشرفت شرکت شما، در کنارتان باشیم. نوع روزنامه رسمی جهت انتشار آگهی های مربوط به شرکت با نظر شما “ابرار ” یا ” جمهوری اسلامی ” انتخاب می شود. 14- در این مرحله با دریافت فرم اساسنامه اطلاعات لازم را پر کرده و تلاش نمایید که اطلاعات کاملا صحیح باشد چرا که اساسنامه حامل مهمترین اطلاعت شرکت شما می باشد. در این مرحله باید روز و ماه ،و سال مالی خود را وارد کنید و سپس روزنامه ی موسسه یا شرکت خود را از لیست اسامی انتخاب کنید.

بعد از انجام دادن مقدمات کار، باید وارد انجام مراحل قانونی ثبت کردن شرکت ها شد. برای این کار، باید تمام مدارک مورد نیاز تهیه و تکمیل شده و در سامانه ثبت موسسات و کمپانی ها، اطلاعات لازم وارد شود. برای ثبت کردن شرکت، نیاز به چاپ آگهی در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار کشور نیز می باشد. این شرکت نسبت به دیگر شرکتها در برخی موارد قدری متفاوت می باشد که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

ذخیره احتیاطی پیش بینی جهت جبران ضرر های احتمالی و توسعه فعالیت می باشد. تقسیم سود سهام پس از منظور کردن ذخیره احتیاطی قابل انجام است. بازرس در تعاونی مانند سهامی خاص نباید با اعضای هیئت مدیره نسبت فامیلی داشته باشد.

در این شرکت ها برعکس شرکت سهامی عام، سهام در اختیار عموم مردم نیست و تعدادی از افراد در سهام شرکت سهیم هستند. شرکت های موضوع فعالیت شان الزامی برای ثبت پیش از اقدام ندارد برای آغاز فعالیت بایستی از نهاد یا سازمان خاصی مجوز دریافت کند. در میان تمام مراحل شاید مهم ترین مرحله همین انتخاب و تعیین شرکا و سهامداران است. این افراد، افرادی خواهند بود که در شرکت شما صاحب نظر و دارای حق امضا می شوند. در زمینه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی ،و خدمات ابیاری نوین و تحت فشار مشغول میباشم .میخواهم شرکت تاسیس کنم .نمیدانم که شرکت خدمات کشاورزی تاسیس کنم یا شرکت سهامی خاص یا …لطفا راهنمایی بفرمایید. خوب مباحث مالی در انجام هر کاری نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.