ثبت علامت تجاری شرکتها در سایر کشورها

موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها از پیشگامان این عرصه است. اگر تعداد مدارک چند مورد بود از طریق گزینه افزودن ضمائم اختیاری مدارک بیشتر را آپلود کنید. لطفا شماره تماس خود را ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود. 10 الی 15 روز کاری زمان خواهد برد تا روزنامه رسمی داخل سایت قابل پیگیری و بصورت کامل چاپ شده باشد. اما حداقل زمانی که باید در نظر بگیرید حدود 70 روز کاری خواهد بود.

ما قادریم به شما در تامین تمامی خدمات فوق الذکر به صورت جداگانه یا توام یاری رسانیم. لطفا مواردی را که به صورت بالقوه میتواند نیاز شما در آلمان باشد انتخاب نمایید. در چنین شرایطی تعداد قابل توجهی از مشتریان ،حتی در صورتیکه کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تری در بازار عرضه شود متقاضی همین اسامی تجاری خواهند بود و کالای جانشین را نخواهند پذیرفت. ایجاد چنین تعهدی طی فرایندی صورت می گیرد که شامل آشنا شدن مشتری با محصول ،تاثیر گذار بودن نام برند و سپس ترجیح محصول است .

آن ها می توانند هیجانات و عواطف مصرف کنندگان را بر انگیزانند و و چنانچه ذهنیت و انتظار مشتریان نسبت به کالا تامین گردد ،وفاداری مشتری به آن کالا را شکل دهند. طبقه forty two – خدمات علمی و فناوری و تحقیق و پژوهش و طراحی در این زمینه؛ خدمات تجزیه و تحلیل و تحقیقات صنعتی؛ طراحی و توسعه نرم‌افزار و سخت افزارهای رایانه‌ای . طبقه 29 – گوشت، گوشت ماهی، گوشت طیور و شكار؛ عصاره گوشت؛ سزیجات و میوه‌جات به صورت كنسرو، خشك شده و پخته شده؛ انواع ژله، مربا و كمپوت؛ تخم مرغ، شیر و محصولات لبنی؛ روغن‌ها و چربی‌های خوراكی .

در چنین وضعیتی پرونده به دادگاه تجدید نظر استان تهران ارجاع میشود و رای دادگاه تجدید نظر رای قطعی و نهایی است و نتیجه آن هرچه که باشد برای طرفین دعوا لازم الاتباع خواهد بود. اگر در این فرصت ۳۰ روزه اعتراضی به اداره مالکیت ارسال نشود، امکان پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت دوم فراهم می‌گردد. سپس باید اقدام به واریز هزینه مربوطه نمایید که پس از سپری شدن حدوداً یک هفته، روزنامه چاپ و به آدرس شما ارسال می‌شود.

  • همچنین، می توانند برای سهامداران ارزش افزوده سهام ایجاد کرده و باعث افزایش ورودی شرکت شوند.
  • در برخی موارد، حفاظت از ثبت برند می‌تواند به فراتر از کلمات، نمادها و عبارات گسترش یابد تا جنبه های دیگری از محصول مانند رنگ آن یا بسته بندی آن را شامل شود.
  • وقتی شما برند مخصوص خود را ثبت می‌کنید خدمات و محصولات خود را در چارچوب آن و با ویژگی‌های مشخص معرفی می‌کنید.

برند (برندینگ) یا علامت تجاری شامل لوگو و نام شرکت می باشد که بعد از ثبت فرد دیگری قادر به ثبت آن نیست . مدت زمان اعتبار برند ثبت شده ۱۰ سال است که بعد از به اتمام رسیدن این زمان تا ۶ ماه میتوان برای تمدید برند اقدام نمود. بعد از درخواست متقاضی ممکن است ثبت برند تایید شود و یا به طور کامل رد شود. در برخی موارد ممکن است دچار نقص مدارک باشد و این موضوع به اطلاع متقاضی برسد و در نتیجه او برای تکمیل پرونده اقدام کند. اگر درخواست ثبت برند تجاری به طور کامل رد شد اداره ثبت باید برای حفظ حقوق افراد حتما علل رد را برای آن‌ها شرح دهد. به طور کلی اگر علامت یا برندی شرایط لازم را نداشته باشد و یا قبلا ثبت شده باشد،‌ توسط اداره ثبت رد می‌شود.

برای ثبت بین المللی برند از کجا شروع کنیم

مرحله اول آن است که مستقیما وارد سایت ما جهت ثبت برند elisabt.ir شوید و بر روی ثبت برندینگ کلیک کنید و گام به گام مواردی را که از شما خواسته است را انجام دهید. پس بهتر است قبل از انجام این کار کلیه مدارک و فرم ها را اسکن کنید تا در هنگام درخواست این فرم ها در سامانه ثبت علامت و لوگو بتوانید به سادگی آن را اسکن کنید. ثبت برند شرکت هایی که به تولید یا توزیع محصولات مختلف می پردازند، به صاحب برند برای استفاده از حقوق برند کمک می کند.بدون داشتن برند رسمی برای شرکت، در آینده مشکلات زیادی در راه تاجر خواهد بود. به طور مثال شرکت هایی که برند رسمی ندارند، اجازه شرکت در مناقصه هایی که از طرف دولت برگزار می شود، نخواهند داشت.و یا دریافت کمک های مالی از طرف موسسات مالی ممکن نخواهد بود. با توجه به چنین شرایطی هر تاجر برای پیشرفت در حوزه تجارت، برند خود را به صورت قانونی ثبت می کند.

نحوه تمدید برند تجاری چگونه است؟

با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مشهور مشاوره تخصصی رایگان داشته باشید. محصولات نساجی و پارچه ای كه درطبقات دیگر ذكر نشده اند انواع روتختی و رومیزی . اسلحه گرم مهمات و انواع پرتابه ( از قبیل موشكخمپاره و غیره) مواد منفجره مواد وسایل آتش بازی . آلات وابزار جراحی پزشكی دندانسازی وبیطاری اندام های مصنوعی دندان و چشم مصنوعی اقلامارتوپدی مواد بخیه زنی . شرکت‌ها را قادر می‌سازد محصولات‌شان را از یکدیگر متمایز سازند.

ثبت چندین علامت تجاری به صورت همزمان

همانطور که در این پست مثال زدیم برند اسنپ متعلق به شرکت است. در واقع کسی اسنپ را با این عبارت نمی شناسد و بر سر زبان نمی ‌آورد. چرا که کوتاه بودن این نام باعث شده تا نام برند در ذهن مخاطب در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. برندهای جهانی مانند نایک، اپل، والمارت همگی تک کلمه ای می باشند.

وقتی برند را برای شرکت به ثبت می رسانیم، در واقع شرکت را یک فرد حقوقی تصور می کنیم و بعد برندی را برای شرکت به ثبت می رسانیم. در این مورد فرد تا زمانی که سهامی در شرکت مورد نظر داشته باشد می تواند در امور ثبت شرکت در تهران مرتبط با آن برند دخالت داشته باشد ولی در صورت خروج از شرکت، هیچ حقی در قبال برند شرکت ندارد. اولین گام برای شروع هر فعالیت تجاری، انتخاب و ثبت برند (نام تجاری) آن جهت جلوگیری از کپی برداری رقبا می باشد.

در این راستا مخصوصا اطلاع از هزینه ثبت برند در تهران هم اهمیت بالایی دارد. اما تصور کنید که نام تجاری خود را ثبت نکرده اید و شخص دیگری که در ارائه چای در بازار رقیب شما به حساب می آید از این موضوع اطلاع پیدا می کند. در این حالت این شخص به سادگی می تواند محصولات خود را با نام تجاری شما به فروش برساند. مدت زمان گواهی 10 ساله علامت تجاری قابل تمدید است و شرکت ها می توانند با پرداخت هزینه مربوطه به مراجع قانونی برند مورد نظر را برای شرکت خود تمدید کنند. این حفاظت باعث می شود تا رقبا و یا افراد متقلب نتوانند از برند شما سوء استفاده کنند و حاصل دست رنج دیگران را مایه سودآوری خود کنند.