ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیک قضایی ثنا

با وجود پرداخت وجه ویرایش خطای عدم پرداخت وجه می دهد. و اگر کارگزاری دیگری را هم انتخاب کنیم پس از پرداخت مبلغ اولیه اجازه احراز هویت نداده و اخطار اینکه این شخص قبلا احراز هویت شده را می ثبت برند دهد. می‌توانید برای ثبت دادخواست انواع طلاق از سوی زن یا مرد به سایت ثنا مراجعه کنید، کلیه ابلاغیه‌هایی که به پرونده و در آخر به رای طلاق ختم می‌شود را به واسطه سامانه ثنا پیگیری کرد.

بر اساس ماده ۱۷۵ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ قوه قضائیه وظیفه دارد اوراق قضائی را با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ نماید. مراجعان به قوه قضائیه موظفند جهت دریافت الکترونیکی اوراق قضائی به سامانه‌ای که به این منظور ایجاد گردیده مراجعه کنند. از جمله مهمترین موضوعاتی که در خصوص فرایند رسیدگی به یک دعوا باید رعایت شود، اطلاع یافتن طرفین دعوا از جزییات مربوط به رسیدگی به پرونده مورد بررسی در دادگاه می باشد. به همین دلیل، ابلاغیه و احکام مربوط به آن در قانون آیین دادرسی مورد پیش بینی قرار گرفته است.

  • پس از آن کد درون صفحه را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید تا وارد سامانه ثنا شویم.
  • سپس اطلاعات خواسته شده ( شماره ملی و رمز شخصی سامانه ثنا ) را وارد نموده و وارد مرحله بعد شوید و اگر رمز موقت خود را فراموش کردید با انتخاب گزینه « رمز عبور خود را فراموش کرده ام » رمز شخصی جدیدی را دریافت کنید.
  • در این مرحله کاربرا می‌بایست هزینه 9 هزار تومانی احراز هویت را پرداخت نماید، یکی از درگاه‌های پرداخت را از منوی موجود در صفحه انتخاب نموده و سپس بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.

پس از پرداخت هزینه احراز هویت و بازگشت به سایت ثنا، دکمه شروع احراز هویت غیر حضوری را بزنید. آیا این مطلب درست هست که اگر کسی در سامانه ثنا ثبت نام کنه، تمام ابلاغیه هایی که در گذشته برای او صادر شده و به دستش نرسیده هم برای او میاد و مج … برای ثبت نام در سامانه ثنا نمیتوانم وارد سایت بشوم.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام اولیه، افراد می توانند احراز هویت خود را به صورت غیر حضوری و برخط و از طریق سامانه های احراز هویت غیر حضوری انجام دهند. برای انجام احراز هویت غیر حضوری طبق مراحل زیر پیش بروید. ثنا یکی از مهم ترین سامانه ها در رابطه با دریافت ابلاغیه های الکترونیک می باشد که کاربرد های متعددی دارد که لازمه بهره مندی از آن ها ، ثبت نام در سامانه ثنا است . در مرحله بعد شماره ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه را با دقت وارد کنید و با زدن گزینه “ادامه” به مرحله بعد بروید. اگر نتیجه احراز هویت شما صحیح باشد، پیامکی مبتنی بر اعلام رمز شخصی ثنا برای شما صادر می‌شود.

ثبت نام ثنا قوه قضائیه

در سایت امکان تصحیح موارد وارد شده وجود دارد بنابراین در هر مرحله اگر نیاز به بازبینی داشتید از دکمه “مرحله قبلی” استفاده کنید. خوشبختانه قوه قضایی سامانه برای بررسی شکایات مردم راه اندازی کرده است که افراد می‌توانند با مراجعه به آن از امور شکایات خود مطلع شوند. را در مرورگرهای گوشی همراه خود جستجو کنید و طبق مراحل توضیح داده شده، مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، داوطلبین ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه به سامانه ثنا که متعلق به قوه قضائیه هست مراجعه کنند. سامانه «ثنا» سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی و جزء اقدامات قوه قضاییه در ارایه خدمات به مردم است که این روزها در مراحل مختلف ثبت‌نام الکترونیکی داوطلبان شورای اسلامی شهر مراجعه به آن بیشتر مطرح شده است. به گفته مسئولین ثبت‌نام حاضر در محل ستاد ثبت‌نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران سامانه «ثنا» نقش موثری در افزایش دقت، سرعت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیش‌گیری از ابتلا به ویروس کرونا دارد. سامانه «ثنا» در روند ثبت‌نام برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه مورد نیاز و…

محسن رضایی، عارف و میرسلیم دارایی‌های خود را ثبت کردند

وارد شوند و مراحل ثبت نام اولیه خود را به طور کامل انجام دهند. پس از تکمیل مراحل اولیه ثبت نام، افراد به صفحه ای هدایت خواهد شد که از طریق آن می توانند مراحل احراز هویت را انجام دهند. برای انجام احراز هویت در این سامانه، لازم است که افراد هزینه احراز هویت را با کارت های بانکی پرداخت و سپس از طریق یکی از سامانه تغییرات شرکت های موجود، احراز هویت شوند. ثبت نام در سامانه ثنا را می‌توان هم در منزل و هم با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و با ارائه مدارک لازم (مشخصات شناسنامه‌ای و پستی) انجام داد. تنها طریقی که برای استفاده از خدمات سامانه‌ی ثنا لازم است ، ثبت‌نام در این سامانه از طریق دفتر خدمات الکترونیکی قضایی میباشد.

eثبت نام ثنا

سامانه سنا، سامانه ای مربوط به ثبت روزمره مبادلات ارزی است و با سامانه ثنا کاملا متفاوت است. مطابق تصویر شماره 2 با انتخاب گزینه “پرداخت اینترنتی درگاه آپ” به درگاه متصل و پرداخت اینترنتی را انجام دهید. در مرحله بعد تلفن ثابت، ایمیل، شماره همراه و در صورت داشتن شماره فکس (الزامی نیست) آن را وارد کنید و به مرحله بعد برید.

سپس باید بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کنید و هزینه ثبت نام ثنا را پرداخت کنید. این هزینه برای تمام کارگزاری های معادل ۹ هزار تومان است. اگر رمز شخصی برای شما ارسال شده، نیازی به تایید هویت مجدد ندارید. برای حل مشکل با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید. برای اخذ جواب با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید. مراحل را از اول در سامانه ثنا (sana.adliran.ir) طی کنید.

وارد شوند و گزینه مربوط به «ثبت نام برخط» را انتخاب کنند و سپس مراحل زیر را انجام دهند. پس از انجام این مراحل بر روی گزینه «اتمام» کلیک کرده و سپس پیامی برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد که بیانگر موفقیت‌آمیز بودن مراحل ثبت شرکت ثبت نام می­باشد. در فرم بعدی اطلاعات مرتبط با محل سکونت شما در سامانه ثنا خواسته می­شود. در ادامه در فیلدهای مربوطه اطلاعات تماس خود را وارد نمایید. دادخواست می بایست پس از ثبت بلافاصله به مرجع قضایی صالح ارسال شود .

در صورت باز نشدن سایت ثنا می‌توانید از سایت پشتیبانی آن استفاده کنید. پس از ورود به سایت پشتیبانی ابلاغ الکترونیک قضایی می‌توانید گزینه “من در این سایت ثبت نام نکرده ام” را انتخاب کنید و به سایت اصلی آن انتقال پیدا کنید. از این پس شما با ثبت نام کد ثنا می توانید تمامی ابلاغیه های قوه قضاییه را با داشتن کد ملی و اطلاعات مرتبط مشاهده نمایید.

جامعیت و کاربردی بودن این پایگاه خبری در کنار مستقل بودن می تواند مرجع مناسبی برای پژوهشگران حقوقی باشد. علاوه بر این با شکل و نمای کلی و ساده نیز می تواند کاربران زیادی از جامعه را نیز جذب خود کند. از جمله مزایای استفاده از این وب ‌سایت می‌توان به دسترسی به مقالات و مصاحبه ‌ها و دیدگاه‌ های مختلف حقوقی و قضایی اشاره کرد. این تارنما این امکان را فراهم کرده که شما به صورت آنلاین و بدون نیاز به مشاورین حقوقی و قضایی به صورت رایگان از مشاوره های حقوقدانان آن نیز بهره مند شوید. لطفا جهت راهنمایی بیشتر با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید. در صورتی که رمز شخصی برای شما فرستاده شده، فرایند ثبت نام و احراز هویت شما به درستی انجام شده و نیازی به ثبت نام مجدد نیست.