دانلود فرم های ثبت و تغییرات شرکت مسئولیت محدود

چنانچه سهامداران و اعضا هیئت مدیره اشخاص حقوقی باشند معرفی نامه نمایندگان و تصویر روزنامه رسمی وآگهی تاسیس یا آخرین تغییرات آن ارائه شود. میزان سرمایه ای که هریک از شرکا برای تاسیس شرکت آورده اند حق رای آن ها را مشخص میکند. ماده تصمیمات ثبت شرکت در تهران راجعه به شركت باید به اكثریت لااقل نصف سرمایه اتخاذ شود – اگر در دفعه اولی این اكثریت حاصل نشد باید تمام شركاء‌مجدداً دعوت شوند در این صورت تصمیمات به اكثریت عددی شركاء اتخاذ می‌شود اگر چه اكثریت مزبور دارای نصف سرمایه نباشد.

  • چنانچه نیاز به مشاوره قبل از شروع دارید می‌توانید با ثبت فرهنگ تماس بگیرید.
  • استفاده از اعداد به صورت ( 1.2.3 و…. ) مجاز نمی باشد اما به صورت ( یک ، دو ، سه ) بلامانع است.
  • با توجه به ماده 104 ق.ت مدیران در شرکت با مسئولیت محدود، می توانند به صورت محدود و یا نامحدود شرکت را اداره نمایند و نیز این مدیر میتواند از خارج از شرکا انتخاب گردد.
  • در مورد شرکت‌های با مسئولیت محدود علاوه بر شرکتنامه باید یک اساسنامه هم تنظیم شود.
  • 5ـ مدت مدیریت در شرکت سهامی خاص حداکثر دو سال می باشد که قابل تمدید است و در شرکت با مسئولیت محدود مدیران شرکت برای مدت نامحدود انتخاب می شوند و همچنین مخیر خواهند بود که مدتی برای مدیران در اساسنامه شرکت مقرر دارند .

در ثبت شرکت با مسئولیت محدود، شرکا تاجر نبوده و مستقیماً مسئولیتی در امور شرکت ندارند و مانند شرکت سهامی، مسئولیت آنها محدود به سرمایه‌ای است که در شرکت گذاشته‌اند، اما آورده آنان که سهم‌الشرکه نامیده می‌شود، به سهام تقسیم نمی‌شود و آزادانه قابل معامله نیست. بلکه توصیه حرفه‌ای و انسان‌دوستانه ما به شما این است که حتما با مشاور و متخصص ثبت شرکتها برای ثبت هر نوع شرکت از جمله شرکت با مسئولیت محدود مشورت کنید. شرکت سهامی خاص شرکتی است که در آن سرمایه تبدیل به سهام می‌شود، و هر فرد به اندازه سرمایه خود دارای مسئولیت است. برای تاسیس یک شرکت سهامی خاص حضور حداقل سه سهامدار و دو بازرس ضرورت دارد و در این شرکت‌ها سهامداران و بازرسان نباید نسبت فامیلی داشته باشند. سرمایه شرکت مسئولیت محدود با توجه به رویه شرکت و موضوع فعالیت آن تعیین می شود.

شرایط ثبت شرکت تعاونی و مزایای آن به چه صورت است؟

شرکایی که مالک بیش از نیمی از سرمایه شرکت هستند ممکن است تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. طبق ماده 106 قانون تجارت،تصمیمات راجع به شرکت باید به تأیید اکثریت لااقل نصف سرمایه اتخاذ شود. وارد کردن اطلاعات و حوزه اختیارات هریک از شرکا باید در بخش بعدی انجام شود.

ثبت تغییرات شرکت

ثبت شرکت دانش بنیان | راهنما ثبت شرکت دانش بنیان در ایران ثبت برند کشور ایران سابقه زیادی در تولید علم و دانش دارد. توسعه و تولید علم و دانش و بومی سازی آن یکی از مهمترین زمینه های مورد توجه دولت در سال های اخیر بوده و به این منظور حمایت های زیادی از کارآفرینی و ارتقای جایگاه علمی ایران شده است. یکی از اقدامات دولت در این زمینه، حمایت های دانش بنیان از ایده ها و طرح های جدید و علمی در راستای پیشرفت کشور می باشد. 7-در صورت تأیید مدارک،کارشناس اداره ثبت ، نسبت به صدور دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها اقدام و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها درج می شود. بعد از ثبت شرکت، کارشناس حقوقی مربوطه نسخه دوم تقاضانامه را ممهور نموده و به متقاضی تحویل می دهد.

معرفی نامه نمایندگان برای زمانی است که سهامداران و اعضاء جزو اشخاص حقوقی باشند. غیر دولتی بودن اعضاء باید توسط هیئت مدیره اشخاص حقوقی سهامدار تأیید شود. دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی مؤسس که توسط سهامداران امضا شده باشد.

مدیرعامل این نوع از شرکت ها وظیفه دارد ترازنامه سالانه را با کمک شرکا تنظیم کند ، سود و زیان شرکت را بررسی نماید، سود شرکت را در پایان سال بین شرکا تقسیم کند و سرمایه احتیاطی را نیز تعیین کند. سرمایه به صورت سهم الشرکه است و بدون سهام یا قطعات سهام تقسیم می شود. 2-اسم شرکا در نام شرکت نباید باشد.( شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده است، در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را خواهد داشت) 95-قانون تجارت. بسیاری از افراد برای رونق کسب وکار خود و بهره‌مندی از مزایای آن به ثبت شرکت روی می آورند. از طرفی بیشتر این شرکت ها برای تولید و ایده پردازی محصولاتی جهت راحتی مردم بنا می شوند. و نسبت به مازاد آن مسئولیتی ندارند، امکان مراجعه طلبکاران به شرکا وجود ندارد.