راهنمای سامانه ثبت شرکتها آموزش سایت Irsherkat Ssaair

آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی ثبت شرکت را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید. در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. به منظور ثبت اینترنتی صورت جلسه تغییرات شرکتو مواردی از این قبیل، بخشی تحت عنوان (ثبت صورت جلسه تغییرات) در سامانه جامع ثبت شرکتها پیش بینی گردیده تا مسئول مربوطه شرکت یا موسسه با مراجعه به آن بخش بتواند برای ثبت صورت جلسه تغییرات انجام گرفته، ثبت درخواست نموده و درخواست خود را پیگیری نماید. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور؛ مدیرکل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آغاز به کار. طبق ماده 1 دستورالعمل مزبور، متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند. «شماره مستند نمایندگی» و «تاریخ مستند نمایندگی» نیز بر اساس همان مستند پر می شود.«تاریخ شروع نمایندگی» و «تاریخ پایان نمایندگی» نیز نشانگر تاریخی است که شخص در سمت نمایندگی حضور دارد.

یکی از بخش های دولتی که در سال های اخیر کوشیده است تا با الکترونیکی کردن و غیر حضوری نمودن خدمات خود، تحقق بخش مفهوم دولت الکترونیک باشد، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. این سازمان با راه اندازی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی ssaa.ir بسیاری از خدمات خود را از قالب حضوری به شکل اینترنتی و غیرحضوری درآورده و به کاربران خود ارائه نموده است. با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

irsherkat.ssaa.ir

ـ تقویم سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکاء صورت می گیرد شرکاء دراین خصوص دارای مسئولیت می باشند . دفاتر دارای ظرفیت که دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت مقرر از سوی سازمان ثبت ثبت برند اسناد و املاک کشور برای تنظیم سند رسمی بوده را به شما نشان می دهد. ۲چنانچه قبلا برای ثبت نام در سایت ثبت من اقدام نموده اید، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده و دکمه دریافت رمز را بزنید.

برچسبsherkat Ssaa Ir

اولین جای خالی «ردیف» است که افراد بدون منظور کردن سمت خود در شرکت از یک شروع شده و به صورت مسلسل ادامه پیدا می‌کند. برای نوع شخص حقیقی نام فارسی، نام خانوادگی فارسی، نام پدر فارسی، شماره شناسنامه، جنسیت، تاریخ تولد، شماره همراه و نشانی که فیلدهای اجباری هستند. برای تسهیل در انجام امور حقوقی خود تنها با یک تماس می توانید در هرجای ایران زیبا که باشید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی پایش تماس گرفته تا آن ها در کم ترین زمان امور ثبتی و حقوقی شما را با نازل ترین قیمت انجام دهند.

  • اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود.
  • در این میان گرایش عموم مردم به تاسیس شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود بیشتر می باشد .
  • در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.
  • با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند .
  • چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است.

5 / 5 ( 1 امتیاز ) ثبت شرکت سهامی خاص در صورتی که چندین نفر قصد تشکیل یک شرکت را داشته باشند که در آ… در پایان کار باید پرینت نمونه اظهارنامه پلمپ دفاتر ۹۷ را از سیستم گرفته و ذیل آن توسط متقاضی امضا شود و مهر شرکت نیز زده شود. برای ثبت شرکت دانش بنیان ابتدا باید بصورت عادي در اداره کل ثبت شرکت ها ثبت … یا خدمت، درخواست خود را برای پذیرش ثبت شرکت خود به دبیرخانه ارائه نمایند.

نحوه پیگیری ثبت شرکت به چه صورت امکانپذیر است؟

تمامی شرکتها و موسساتی که قصد راه اندازی و ثبت را به صورت قانونی و رسمی دارند، بایستی در سامانه اداره ثبت شرکتها، مدارک مورد نیاز را ارسال نموده و مراحل تعیین شده را طی نمایند. در این مقاله در رابطه با درخواست و نحوه پیگیری ثبت شرکت توضیحات کاملی را ارائه خواهیم داد. سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دارای زیر مجموعه های متعددی در قالب سامانه های جداگانه بوده که هر کدام از این سامانه ها خدمات تخصصی ای را به مراجعه کنندگان ارائه می نماید. سامانه جامع ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی affirm.ssaa.ir از مهم ترین سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند.

در شرکت های سهامی موارد دیگری که قبلاَ تذکر داده شده در آگهی قید می شود. پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید. به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت .

در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. 5 / 5 ( four امتیاز ) شرکت های با مسئولیت محدود عموما به شرکت های تجاری اطلاق می شود که متشکل از ۲ شریک…

اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص 64 ماده و 11 تبصره می باشد. ۵همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، مراحل ثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir به پایان رسیده و شما با وارد شدن به سامانه ثبت من می توانید از امکانات این سامانه همچون ثبت نام سند از طریق ماده 147 استفاده نموده که ما در بخش بعد، به معرفی این امکانات می پردازیم. افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است . چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود.

در صورتی که اشخاص و فعالان اقتصادی تمایل به انجام امور قانونی داشته باشند باید به اداره ثبت شرکت ها در استان محل سکونت و تاسیس شرکت مراجعهه کرده و با ارائه مدارک مربوطه اقدام به ثبت شرکت به صورت قانونی کنند . می باشد که همگی این مشخصات درون سامانه اداره ثبت شرکتها به ثبت رسده و … شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. کلیه متقاضیان جهت پذیرش تاسیس و شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده … مراجعه به سامانه پذیرش ثبت تاسیس و ثبت تغییرات به آدرس irsherkat.ssaa.ir نسبت .

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. در ایران 7 نوع شرکت داریم که در این بین بیشتر شرکتهایی که اداره ثبت اسناد در املاک کشور به ثبت می رسند شرکت سهامی عام و خاص و مسئولیت محدود و تضامنی می باشند.

بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری پیگیری ثبت تغییرات شرکت کنید. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد.