راهنمای کامل انتخاب اسم برند نام تجاری و انتخاب اسم شرکت

ویا از اسامی ترکیبی روغن، اویل(به زبان انگلیسی)، یاغ(به زبان ترکی)،رون(به زبان کردی) با کلمات فراگیر مانند آقا، مستر، گستر،فرا استفاده کنید. و نام پسران (برای مدرسه پسرانه) که در بالا شمرده شد مناسب است. بهترین اسامی خلاقانه برای برند را برای شما در زیر لیست کرده ایم. برای نمونه شرکت سیرز برای هر نوع از محصولات یک نام انتخاب کرده است مثا برای ابزار الات “کرافتزمن” برای تاسیسات خانکی هومارت.

مثلاً در حوزه مُد و فشن شرکت معروف Victoria Secret از شرکتی که اسم برند خود را Victoria’s Little Secret گذاشته بود شکایت کرد و توانست از آن‌ها غرامتی چند میلیون دلاری دریافت کند. اسم شهر، کشور، اسم رودخانه، اسم جزیره مثل کیش، نام، نام خانوادگی، روزهای هفته، نام ماه ها مثل June، اسم شرکت ها و موسسات. بله اسامی خاص در وسطِ جمله میتواند اولین حروفش بزرگ باشد مانند اسم ، نام خانوادگی و … بله مثلا نام شهر، کشور، نام و نام خانوادگی، روزهای هفته، ماه های سال، اسم شرکت ها و…

  • بنابراین می توان گفت این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  • چند مورد از قوانین را در این مقاله برایتان بازگو می کنیم.
  • ثبت برند،شرکت‌ها را توانمند می کند تا محصولات‌شان را از یکدیگر متمایز سازند.
  • برخی از کارشناسان معتقدند که اسامی انتزاعی بهترین اسامی هستند.

در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه تنها نام برند را تغییر می‌دهید. امروزه انتخاب اسم لاتین در میان عموم، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد تمایل دارند برای برند خود از اسامی لاتین استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که اگر می خواهید از این عناوین استفاده کنید باید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. می توانید در این مورد با موسسات ثبتی و حقوقی مشورت کنید.

سعی کنید از تفکرات دیگران برای انتخاب نام شرکت استفاده نمایید و با دوستان و اعضای خانواده ی خود در این زمینه مشورت کنید. برحسب موضوع فعالیت ثبت برند تجاری و مخاطبان هدف، نام شرکت را انتخاب نمایید. خلاق باشید و برای انتخاب نام شرکت فکر کنید و تمام ایده ها و تفکرات خود را یادداشت نمایید.

اسامی گلها برندی خاص و لوکس برای کسب و کار شما

وقتی که در مورد پیشرفت یک کسب و کار برنامه ریزی می کنیم اولین اقدامی که باید انجام دهیم انتخابنام شرکتمناسب برای کسب موفقیت می باشد. انتخاب صحیح یک نام برای شرکت شما می تواند باعث موفقیت شما گردد و این در حلی ست که انتخاب نادرست میتواند ضررهای جبران ناپذیر بوجود آورد. تجربه نشان داده یک ثبت تغییرات شرکت تبلیغ اشتباه میتواند چنان در خاطر مشتریان نقش بندد که سالهای سال از ذهن و خاطر مخاطبین پاک نگردد و بالعکس یک تبلغ کارآمد می تواند دلیل پیشرفت یک شبه شما گردد. سلام خسته نباشید .ببخشید میشه کمکم کنید.امروز میرم برای انتخاب اسم موسسه م.میخواستم یک اسم پر معنا برام پیداکنید ممنون میشم.

باسلام لطف میکنین چندتا اسم پیشنهادی واسه فروشگاه لوازم یدکی و قطعات خودرو بهم بدین ممنون میشم. ما به دنبال اسم برای شرکت خدمات چاپ و بسته بندی که سهامی خاص هم هست، هستیم و همچنین یک اسم به عنوان برند نیاز داریم . مخصوصا که امروزه به دلیل زیاد شدن شرکت ها انتخاب اسم شرکت مناسب برای آنها بیش از پیش سخت شده و پر از نکات ریز و درشتی است که می تواند در انتخابمان، تأثیر گذار باشد. همپای پیشنهاد اسم شرکت یا به عبارتی انتخاب اسم برای شرکت، یافتن استراژی متمایز و مدیریت این استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد. شاید اگر بگوییم که اکنون انتخاب اسم برای شرکت یا پیشنهاد اسم شرکت سخت‌ترین قسمت راه‌ اندازی یک شرکت است، بیراه نگفته باشیم. همان طور که شخص حقیقی دارای نام می باشد شخص حقوقی هم باید دارای اسم باشد اسم شرکت یکی از مقوله های مهم ثبت شرکت است اسم شرکت در آینده شرکت تاثیر بسیار زیادی دارد ممکن است شرکت را به بالا بکشاند و یا شرکت را به پایین بکشاند و در نهایت ورشکست شود.

اسامی خاص برای شرکت

مثلا آیا می‌دانید نام اصلی شرکت‌های برندهایی چون بوتان،‌ یک‌ویک،‌ امرسان، کاله و… چیست؟! بنابراین بیشتر وقت خود را بر روی یک واژه قدرتمند در میان اسم شرکتتان بگذارید تا بتوانید برای برندسازی روی آن مانور دهید. در ادامه تعدای اسم خاص را مشاهده می‌کنید که می‌توانند ایده برای اسم شرکت شما باشند.

عناوین ایثارگران و شاهد که زیر نظر بنیاد منظوره است؛ دور بمانید. این نکته را باید درنظر بگیرید، انتخاب آگاهانه و بادقت بالا، به آسانی بخاطر سپرده می شود و در آینده تبلیغاتی بسیار موثر است. کلیه حقوق مادی و معنوی انگیزه متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ستاره است. البته الآن لازم نیست برای هر اسم یک لوگو طراحی کنید؛ چون هدف ما در این مرحله تنها بررسی اسم است نه لوگو؛ اما انجام آن دید بهتری به شما می‌دهد. فهماندن تک‌تک این حروف به مشتریان زمان و هزینه بالایی می‌طلبد و از آنجا که شما مثل شرکت‌هایی مثل IBM و BMW منابع مالی عظیمی در اختیار ندارید ریسک این کار بالاست.

اسم نباید اختصاری و مخفف باشد،یعنی از حروف اول چند کلمه و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود. اسم باید فارسی و معنادار باشند و در فرهنگ لغت دهخدا و عمید نیز ثبت شرکت در تهران موجود باشند. شما هم چنین می توانید با ایجاد یک طرح ذهنی و برانگیختن احساسات بصری و یا اشاره به یک خاطره و نمادی قدیمی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید .

موسسه حقوقی پایش

، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم. برای نام شرکت اسامی باید طبق الویت شما باشد و شما حداقل 5 الویت به ترتیب اسامی که انتخاب کردید به کارشناسان مجرب ما اعلام کنید و همچنین برای مشاوره در خصوص انتخاب نام شرکت شما میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند. تکراری نباشد و تا حد ممکن شبیه به ترکیبات موجود در اسامی سایر شرکت­ها نباشد. به همین دلیل نام­های سه سیلابی انتخاب کنید تا احتمال شباهت آن با موارد دیگر کمتر باشد. البته نام­های دو سیلابی نیز قابل ثبت هستند ولی مشروط به اینکه قبلاً به ثبت نرسیده باشند. برای اینکه ببینید نام انتخابی تکراری است یا خیر، اسم موردنظر را در سایتilenc.ir جست و جو نمایید.

قدم پنجم ثبت برند به صورت قانونی و ادامه داستان

اسم قشنگی هست، فقط نکاتی که تو مقاله گفته شد رو چک کنید براش. سعی می‌کنیم در به‌روزرسانی مقاله این مورد هم در نظر بگیریم. و اینکه من خودم اسم 《D.N》را در نظر دارم که مخفف دستبند نخی است. نظر شما رو تایید می‌کنم تا اگر کسی نظری داشت به شما کمک کنه. با سلام و تشکر از زحمات تیم نویسنده این مقاله عالی… بسیار مقاله جامع، کامل، جذاب و آموزنده ای بود….