راه‌اندازی سامانه جامع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری در رشت

ممنوع بودن قید نام شرکا به این جهت است که ضمانت یا اعتبار و شخصیت شریک ملحوظ نیست و نامیدن شرکت به نام شرکا به علت این که مسئولیتی ندارند ممنوع است. ضرورت قید سهامی نیز از لحاظ اینست که محدود بودن مسئولیت شرکا به سهام آن ها برای معامله کنندگان و اشخاص ثالث معلوم باشد. [newline]متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند . شرکت هایی قصد ثبت شرکت دارند و مراحل آن را توسط موسسه حقوقی و ثبتی به پایان رسانده اند ، باید خلاصه ای از شرکتنامه و منضمات آن را در ظرف ماه اول تشکیل شرکت در روزنامه ی رسمی وزارت دادگستری و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر نماید . در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد . اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند.

ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خارجي در ايران مشروط به عمل متقابل كشور متبوع شركت خارجي مي‌باشند، يعني اگر در كشور متبوع شركت خارجي شعب يا نمايندگيهاي شركت‌هاي ايراني به ثبت برسند آن شركتها نيز مي‌توانند نسبت به ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خود در ايران اقدام نمايند. نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود. • نتواند کالاها یا خدمات یک موسسه را از کالا ها یا خدمات موسسه دیگر متمتیز سازد. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایرانی و خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند. مشخصات اشخاص حقیقی چون نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و… و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی.

بعد از انتخاب فیلد “ادامه ” را زده و به مرحله تاسیس شرکت حقوقی هدایت شده. همچنین بوسیله ی لینک های داخل سامانه میتوان به سایت اطلاع رسانی قوانین و مقررات و بخشنامه و اطلاعیه شرکت ها دسترسی پیدا کرد و همچنین میتوان به سامانه سازمان امور مالیاتی رجوع کرد . استفاده از اسامی شهرها و رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. استفاده از اسامی مشهوره که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد. در انتخاب اسامی، از عناوین ایثارگران و شاهد و امثالهم که انحصاراَ تحت نظارت سازمان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد استفاده نشود.

  • شما می توانید برای آگاهی از هزینه های ثبت شرکت به طور دقیق در تمامی نقاط کشور با موسسه ثبت شرکت ایوبی در تماس باشید.
  • در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد .
  • ثبت کردن شرکت با مزایای بسیاری همراه است و هیچ گونه ابهامی در رابطه با شرکت و اعضایی که در آن مشغول هستند وجود نخواهد داشت.

در این فیلد باید نوع تابعیت امضاء کننده دفتر را انتخاب کنید. در این فیلد باید نام خانوادگی شخص امضاء کننده دفتر را وارد کنید. بسیاری از موسسه های مالی و اعتباری و شرکتهای تعاونی برای انجام تغییرات به مجوز بانک مرکزی ایران نیاز دارند. ثبت رسمی برای تمامی کسب و کارها لازم است، چرا که علاوه بر اعتبار آن، از نظر قانونی شما دیگر دچار مشکل نخواهید شد. قطعا مشتریان تمایل بیشتری برای همکاری با شرکت‌های ثبت شده دارند. همچنین در این سامانه به شما پیشنهاد انتخاب اسم شرکت داده می‌شود.

تبدیل شرکت ثبت شده در کرج

از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود. سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است. رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد.

در مرحله بعدی می بایست به موضوع و مدت فعالیت شرکت اشاره گردد. موضوع شرکت که در واقع دلیل و هسته اصلی شکل گیری شرکت است، در واقع فعالیتی است که شرکت برای انجام آن به ثبت می رسد و شرکت تنها مجاز به فعایت ثبت شرکت در همین موضوع می باشد. در رابطه با معرفی دامنه فعالیت شرکت در موضوعات مختلف محدودیتی در نظر گرفته نشده است و در صورت رعایت قوانین می توانید دایره وسیع تری را برای موضوع فعالیت شرکت انتخاب نمایید.

سامانه آنلاین خدمات ثبتی پایدار

کد پستی و شـماره تلفـن از جملـه مـورادي هستند که باید حتماً پر شود. شماره دورنگار، پست الکترونیک و نشانی تارنما نیز در صورتی کـه اطلاعات موجود باشد وارد می شود. نشانی مرکز اصلی شرکت نیز باید تایپ شود تـا مبنـاي ارسـال مراسلات پستی قرار گیرد.

اسناد لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید. در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید. آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند. به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند. تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد. بازدید معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان بازدید کرد و ضمن بازدید از ادارات ناحیه یک و ناحیه سه با همکاران به گفتگو پرداخت.

چنانچه نام کاربری در این سامانه ندارید، بر روی لینک “ثبت نام کنید” کلیک کنید. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی ویستا آریا محفوظ می باشد. _ مشخص نمودن اطلاعات مربوط به سهام و میزان سرمایه هر کدام از شرکا و تعدادسهم یا نقدی و غیر نقدی بودن سرمایه.

ما در این سامانه اینترنتی سعی کرده ایم که راهنمای جامع ثبت شرکت را ایجاد نماییم . متقاضیان ثبت شرکت ابتدا برای شروع می بایست در سامانه ثبت شرکت ها ثبت نام کنند. اساسنامه در واقع دستورالعمل و شیوه عملکرد و اداره شرکت است.

نهایتاً در صورتی که مدارک و اطلاعات شما کامل باشد ثبت نام منجر به صدور آگهی خواهد شد. در صورتی که شرکت تازه تاسیس باشد، طبق آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م از زمان تاسیس شرکت تا دو ماه فرصت دارید نسبت به پلمپ دفاتر خود اقدام نمایید. ممکن است زمانی که درخواست پلمپ خود را ثبت می‌کنید، مهلت قانونی آن منقضی شده باشد. لذا می بایستی تمامی اقلام ترازنامه ای که از سال های قبل ثابت بوده و مانده دارند، مثل حساب سرمایه و … را در دفاتر قید نمود تا به منزله دفاتر سفید شناخته نشوند. این فیلد دارای دو گزینه محدود و نامحدود است که اگر گزینه محدود را انتخاب کنید، پر کردن فیلد تاریخ پایان فعالیت الزامی خواهد شد. درصورتی که توضیحاتی درمورد نام پیشنهاد شده وجود دارد باید آن توضیحات را در فیلد “توضیحات متقاضی” تایپ کنید.