روش انتخاب اسم شرکت

علت این کار این بود که شما با مشاهده تعداد زیادی اسم شرکت دچار تردید در انتخاب خواهید شد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که راه بهتری را انتخاب کنید. سلام خسته نباشید.ببخشید امکان داره به من کمک کنید برای برند محصولات چرم چه نامی انتخاب کنم که تک و خاص باشه.ممنون میشم کمکم کنید.

به‌طور خلاصه نام مناسب شرکت شما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد. پس از تنظیم اسناد ثبت شرکت و ثبت در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناس مربوطه اوراق شرکت و یا سازمان را بررسی کرده و در صورت عدم مغایرت با قوانین آن را به ثبت می ثبت شرکت رساند. نظرات کارشناسان در این باره متفاوت و شما باید با توجه نوع خدمات و یا محصولاتی که به مردم ارائه می کنید نام متناسب و هم چنین تاثیرگذاری را انتخاب کنید. جهت شرکت بازرگانی چه اسامی پیشنهاد دارین .؟ ممنونم کمک کنید .

انتخاب اسم شرکت ، مهمترین قسمت تصمیم‌گیری در شروع فرایند کسب و کار یک استارتاپ ( شرکت تازه تاسیس ) است. نام های تک سیلابی برای شرکت ها دیگر به ثبت نمی رسند لذا بهتر است برای انتخاب اسم شرکت از سه سیلاب و بیشتر به کار گرفته شود . البته به شرط تکراری نبود امکان انتخاب نام دو سیلابی هم وجود دارد. در مجموع و به طور کلی، این سه سیلاب باید معنادار، فارسی و خاص باشد و در لغت‌نامه دهخدا وجود داشته باشد.

اسم برای شرکت

نمی توان موارد و استراتژی هایی که استیو جابز برای برند خود بکار گرفته را در این موفقیت نادیده گرفت اما به جرات می توان گفت که انتخاب عنوان تجاری تصویری کمک زیادی به موفق تر شدن این برند نسبت به سایر برندها شده است. الگوی ساخت استعاره ای الگویی است که با استفاده از کلمه، جمله و یا تصویر به صورت غیر مستقیم به یک کلمه یا مفهوم دیگری اشاره می کند. این کلمات یا تصاویر باید هوشمندانه انتخاب شوند و هر چقدر بهتر مفهوم مورد نظرتان را برساند نشان دهنده ی ذکاوت شما به عنوان مالک یک نام تجاری می باشد. از بارزترین این نام های تجاری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرآیند پیچیده را به همراه دارد و جز اولین قدم های مقررات ثبت شرکت است. اگر میشه چون به ایمیلم کمتر دسترسی دارم یک نمونه اسم مناسب به واتس آپ خودم به شماره ………………..ارسال بفرمایید. باسلام لطف میکنین چندتا اسم پیشنهادی واسه فروشگاه لوازم یدکی و قطعات خودرو بهم بدین ممنون میشم.

پیشنهاد انتخاب نام خاص و مناسب اسم شرکت

ماده ۱ – متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی ، با مشخص نمودن نوع شخصیت حقوقی و ارائه مدارک لازم ، نسبت به پیشنهاد نام شخصیت حقوقی (انتخاب نام شرکت) مورد نظر اقدام می نمایند . نام تایید شده به شکل نامحدود اعتبار دارد اما اگر نام تایید شده شخص حقوقی در شرف تاسیس یا تغییر به ثبت و انتشار اگهی منجر نشود، تنها برای سه ماه از زمان تایید نام اعتبار دارد. البته لازم به ذکر است که برای شرکت سهامی عام این مدت شش ماه از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس است. از این رو به شما پیشنهاد می دیم که با کارشناس های ثبتینو تماس بگیرید، تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

  • جهت ثبت شرکت‌های تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه‌ای جداگانه درخواست شود.
  • در اقدام بعدی برای تغییر نام شرکت باید صورت جلسه تغییر نام را که شرکا موافقت خود را نسبت به آن اعلام کرده اند، تسلیم کنند.
  • بنابراین نهایت دقت و ظرافت را باید در انتخاب و تعیین آن به کار ببندید.
  • در این مقاله می خواهیم به تفاوت بین نام تجاری و نام شرکت بپردازیم.

پیشنهاد اسم برای شرکتحداکثر یک روز کاری بعد از تکمیل فرم درخواست خواهد بود. چگونگی انتخاب اسم شرکت ساختمانی را در این مقاله فرا بگیرید . امروزه داشتن یک وب‌سایت فعال، حتی در حد درج اطلاعات پایه مجموعه، تاثیر بسیار زیادی در معرفی شرکت و کسب اعتبار آن دارد. در نتیجه، پیش از انتخاب نام شرکت بهتر است نگاهی به دامنه‌های در دسترس هم بیندازید.

یک ایده برای اسم شرکت چه ویژگی دارد؟

عدم استفاده از حروف اول چند کلمه بعنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف. متقاضی باید یکی از سهامداران و یا موسسین شرکت باشد و یا حداقل وکیل رسمی دادگستری به همراه وکالتنامه باشد. نام مناطق جغرافیایی مختلف تنها درصورتی قابل استفاده است که شرکت در همان منطقه ثبت شود. پیشنهاد اسامی و اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد، پذیرفته نخواهد شد.

تعداد بالای متقاضیان ثبت شرکت باعث گردیده است که اسامی خیلی خوب و مناسب ، به دلیل تشابه نام رد شوند ، لذا پیشنهاد می گردد خیلی خودتان را اذیت نکنید ، انشاله بعد از ثبت شرکت ، میتوانید نام برند و علامت تجاری تان را با دقت و حوصله فراوان ثبت کنید . انتخاب اسم با موضوع شما باید هم خوانی داشته باشد و نمایانگر حرفه شما باشد . از این رو امری تخصصی است که در موسسه پایش با مشاوره وکلای حقوققی انجام می شود با ما برای پیگیری امور در تماس باشید. • در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود.

این نام باید نشان‌دهنده موضوع و کارکرد آن باشد و نباید پیش از این توسط شرکت دیگری ثبت شده باشد. همیشه در انتخاب اسم باید دنبال اسامی رفت که ثبت برند متمایز باشد و وجه تمایز شرکت را نشان دهد. بهتر است قبل از انتخاب و اقدام برای ثبت حتما استعلام بگیرید تا نام انتخابی شما تکراری نباشد.

در صورت وجود هرگونه سوال و یا نیاز به اطلاعات دقیق تر درباره فعالیت شرکت و سازمان خود با کارشناسان ثبت آراز در ارتباط باشید. از این که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید تشکر می کنیم و امیدوارم که مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشد. پرونده شرکت هایی که به تازگی تاسیس شده پیگیری ثبت تغییرات شرکت اند صادر شده و در قسمت بایگانی وارد دفاتر کل می شود و در مرحله نهایی به قسمت تعیین نام آورده می شود. در این بخش در برابر هر نام شرکت در دفاتر موجود، شماره ثبت و تاریخ روز و ماه تاسیس شرکت که به صورت خالی مانده بود کامل می شود و در پرونده مورد نظر در قسمت ردیف خود ضبط می شود.

پست شد در : misc