سامانه ثبت اداره ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

می باشد که همگی این مشخصات درون سامانه اداره ثبت شرکتها به ثبت رسده و … شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . در گذشته ، ثبت اسم تاجر در دفتر ثبت تجارتی تنها با مراجعه حضوری به مرجع ثبت شرکت ها امکان پذیر بود، اما امروزه کلیه تجار و شرکت های تجاری می توانند با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها و با ورود به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، برای ثبت نام خود در دفتر ثبت تجارتی اقدام نمایند. در گذشته، متقاضیان ثبت برند تجاری ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. کلیه متقاضیان جهت پذیرش تاسیس و شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده … مراجعه به سامانه پذیرش ثبت تاسیس و ثبت تغییرات به آدرس irsherkat.ssaa.ir نسبت . در صورتی که صورتجلسه ی شما مورد پذیرش واقع شود؛نهایتا برای صدور آگهی به روزنامه ارسال خواهد شد که در این صورت باید فرد درخواست کننده یا وکیل ثبت شرکت جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید.

http://irsherkat.ssaa.ir

طبق ماده ی 47 قانون ثبت اسناد و املاک، ثبت شرکتنامه باید در دفتر اسناد رسمی انجام شود ، در غیر این صورت شرکتنامه در هیچ اداره و دفتری دارای اعتبار نیست. در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. ۱.کلیه اشخاص حقوقی که در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده اند . در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد.

ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

در پایان هر سال مالی هم شرکت باید این دفترها را به اداره مالیات تحویل دهد. در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند.

بعد از تایید ، با ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها و دریافت کد رهگیری ، می توانید پیگیری های لازم ، در رابطه با روند پیشرفت پرونده و تصمیمات اخذ شده را انجام دهید . بعد از اینکه مدارک و فرمهای ارسالی به اداره ثبت شرکتها کامل شد، در صورتی که صورتجلسه شرکت ایرادی داشته باشد، پیام رفع نقص برای متقاضی ارسال می گردد. در این مواقع، برای رفع نقص پرونده اقدام کرده و مستندات رفع ایراد پرونده را در پاکت و پوشه مخصوص آن قرار دهید و به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.

در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. اگر سمت شخص در جلسه «نماینده سهام دار» یا «وکیل سهام دار» باشد در این صفحه وارد می شود. سپس «نوع نمایندگی» مانند وکیل، وصی، قیم یا غیره را از فهرست انتخاب می کنیم. پس از آن «نماینده ثبت شرکت شده/موکل» یعنی کسی که این شخص وکیل او شده است انتخاب می شود. اگر بخواهیم اطلاعات وارد شده را پاک کنیم از کلید «حذف ارتباط شخص» استفاده می نماییم. در انتها با کلیک بر روی کلید «گام بعدی» به صفحه بعد می رویم.در این مرحله نیز می توان با کلیک بر روی کلید «پذیرش موقت» شماره دسترسی 19 رقمی دریافت نمایید.

آدرس سایت ثبت شرکت ها برای ثبت درخواست چیست Sherkat Ssaair یا Irsherkatssaair

با تکمیل این فرم با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص باز می شود. پیش از هر اقدامی جهت پیگیری دفاتر قانونی با ما تماس بگیرید . داشتن دفاتر سهام برای شرکت های سهامی الزامی است ولی نیاز به ثبت ندارند. چانچه فعالیت های مربوط به شعب یا شعبه های شرکت ثبت نگردد، رد پلمپ صورت میگیرد. سپس وضعیت حدود حق امضاء اعضاء هیات مدیره و پس از آن سمت عضو هیات مدیره را مشخص نمایید. سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است.

  • اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند .
  • بنابراین امکان هیچ ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.
  • این رو رویه های پذیرش شرکت ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ای در فرابورس رقم … ثبت نزد.
  • پس از طی این مراحل، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید.
  • الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد.
  • لازم به یادآوری است چنانچه در هر یک از این مراحل با سوال و یا مشکلی مواجه شدید می توانید با همکاران ما در شرکت لوتوس تماس حاصل فرمایید.

در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید. در این قسمت می توانید 5 نام را به ترتیب اولویت درخواست نمایید. تبصره 2- تمامی آگهی ها و ابلاغیه های رفع نقص یا عدم امکان ثبت که اطلاع متقاضی از آن ضروری است در سامانه بارگذاری و از طریق کد پیگیری اختصاص داده شده به متقاضی قابل روئت خواهد بود. قدر مسلم آن است که برای فراهم شدن فضایی مطلوب و مساعد، رسیدگی به چگونگی تشکیل شرکت ها امری ضروری و غیر قابل اجتناب است. ثبت نمودن شرکت خود نوعی رسیدگی است که متصدیان امر انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازمه شده و مقررات رعایت گردیده یا خیر. قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد .

پذیرش لاستیک بارز

توجه داشته باشید که نوع صورتجلسه بر اساس نوع شرکت متفاوت است بنابراین اگر شرکت سهامی خاص باشد نوع صورتجلسات آن با صورتجلسات شرکت با مسئولیت محدود متفاوت خواهد بود. آنچه در نوع صورتجلسه مشاهده می نمایید صورتجلساتی است که با توجه به نوع شرکت می توانید انتخاب کنید. لازم به ذکر است پس از ارسال مدارک از طریق پست باید به سامانه مراجعه نمایید و شماره بارکد پستی و تاریخ تحویل مدارک به پست را در قسمت مربوطه وارد نمایید ، در غیر اینصورت پرونده شما در واحد ثبتی موردبررسی قرار نخواهد گرفت . از جمله نام فارسی، تابعیت، شناسه ملی، شماره ثبت، کدپستی، شماره تلفن، نشانی که تکمیل این قسمت ها اجباری می باشد. اولین جای خالی «ردیف» است که افراد بدون در نظر گرفتن سمت خود در شرکت از یک شروع شده و به صورت مسلسل ادامه پیدا می کند. در نوع شخص حقیقی نام فارسی، نام¬خانوادگی فارسی، نام پدر فارسی ، شماره شناسنامه، جنسیت، تاریخ تولد، شماره همراه و نشانی به عنوان فیلدهای اجباری هستند.

هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد . آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد . اما به طور کلی در صورت پذیرش ،مسئول اداره ،دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می کند ، با ثبت در دفتر ثبت شرکت ها نیاز به ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. مزیت این سیستم پیگیری آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکت می باشد .

✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد تغییرات شرکت شود. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود.

اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود. همچنین باید سمت متقاضی نظر به اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود. پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند. سامانه جامع ثبت شرکتها- اداره ثبت شرکتها – مشاوره-وکالت-ثبت شرکت سفارش … جامع ثبت تغییرات ) می توانید فایل راهنمای پذیرش ثبت تغییرات را داشته باشید . ادب؛ ارائه خدمات در فضای مجازی را به عنوان راهبرد اصلی جهت بهینه سازی فرایندها و تسریع و تسهیل خدمات برای متقاضیان و حرکت به سمت مکانیزاسیون کامل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری برشمرد.

لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید. نیز مشخص می نماید که جلسه با حضور تمامی اعضا تشکیل شده یا اکثریت اعضا حضور دشته اند که در این حالت نیز باید آیتم مورد نظر مشخص شود. سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. اگر فرد متخصص نباشد معمولأ بین یک تا سه ماه طول می‌کشد ولی در صورت داشتن تخصص معمولأ طی ۱۰ روز کاری شرکت به ثبت می‌رسد.

دو فیلد «اقرارنامه مدیریتی» و «اقرارنامه سوء پیشینه» نیز برای این است که مشخص کند شخص این دو مدرک را ارائه داده است یا خیر. «کد پستی» نیز جهت افراد حقیقی و حقوقی و «شماره ثبت» جهت افراد حقوقی استفاده می شود. متقاضیان پس از پذیرش نهایی مبادرت به پست مدارک نموده و سپس بارکد پستی و تاریخ پست را در سامانه پذیرش ثبت تاسیس و تغییرات درج و دکمه ارسال را می‌زنند.