سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

2 ـ در صورتیکه جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت دعوت شرکت وفق اساسنامه یا قانون تجارت با ارائه مستندات ضروری است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. موضوع شرکتی که می خواهد به سهامی عام تبدیل شود باید توسط مجمع عمومی فوق العاده تصویب شود. موسسین بخشی از سرمایه شرکت سهامی عام را از طریق سهام داران اصلی خود و بخش دیگر را از طریق فروش اوراق قرضه و سهام به مردم تامین می نمایند.

  • _سرمایه شرکت به هنگام تاسیس نباید کمتر از یک میلیون ریال باشد و نیز شرکای شرکت نباید کمتر از ۳ نفر باشند.
  • سهامدارانی که در حداقل ۱/۵ سرمایه ی شرکت سهیم هستند می توانند این کار را انجام دهند.
  • و هم به صورت قهری و هم به صورت قراردادی قابلیت نقل و انتقال دارد.
  • مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به تغییر یا الحاق مواردی به موضوع شرکت اتخاذ تصمیم شد.

5- صورتجلسه در سه نسخه تهیه و به امضاء اعضاء هیئت مدیره برسد و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. 3- صورتجلسه در سه نسخه تهیه و به امضاء اعضاء هیئت مدیره برسد و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. ساعت ………… با حضور کلیه سهامداران/ اکثریت سهامداران درمرکز شرکت تشکیل گردید. اگر افزایش سرمایه از محل مطالبات نقدی حال شده اشخاص از شرکت می باشد لیست مطالبات که به تایید بازرسی یا بازرسین قانونی شرکت رسیده باشد و به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. ساعت ……………… مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به انحلال شرکت اتخاذ تصمیم شد. نام شرکت……………………………………… شماره ثبت…………………… و شناسه ملی ……………………….

اگر مدارک ارسال شده باشند باید صبر کند تا از طرف اداره ثبت شرکتها امکان اصلاح داده شود. ♥ در مرحله آخر پس از پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تأییدیه پذیرش، پرینت صفحه نشان دهنده کد رهگیری مربوط به ثبت تغییرات است. متقاضی باید نسخه های اصلی صورتجلسه و ضمائم آن را حداکثر ظرف سه روز کاری از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرسی که ثبت برند در تأییدیه پذیرش درج شده ارسال کرده و هزینه پست را پرداخت کند. اشخاصی که در مرحله قبلی وارد شده باید انتخاب شوند. سمتی که در جلسه و سمتی که در شرکت دارند را تعیین و با نهایت دقت ثبت نمایید. بعد از ثبت و دریافت کد رهگیری، اطلاعات قابل اصلاح نیست و به دلیل اختلاف صورتجلسه امضاء شده و اطلاعات ارسالی، تغییرات شما در سازمان قابل ثبت نیست.

2ـ صورتجلسه نقل و انتقال سهم الشرکه به یکی از دفاتر اسناد رسمی ارائه و تقاضای صدور سند رسمی دراجرای ماده 103 قانون تجارت شود و سپس اصل سند رسمی یا تصویر برابر اصل شده و همراه با اصل صورتجلسه جهت ثبت به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره ……… به ساعت …………مورخ………… با حضور کلیه / اکثریت سهامداران در محل قانونی شرکت تشکیل گردید. صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت …………….…………… سهامی خاص ثبت شده به شماره ……………در ساعت ………… مورخ…………… با حضور کلیه / اکثریت سهامداران محل قانونی شرکت تشکیل گردید.

ثبت انحلال شرکت تضامنی

در نام شرکت باید عبارت «شرکت مختلط»‌ ‌و لااقل اسم یکی از شرکای ضامن قید شود. شرکت تضامنی شرکتی است که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود.اگر دارایی شرکت برای تأدیه‌ی تمام قروض کافی نباشد؛ ثبت شرکت هر یک ازشرکا مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است. هر قراری که بین شرکا برخلاف این، ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث، کان لم یکن خواهد بود. در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» ‌و لااقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود.

http //sherkat.ssaa.ir ا

مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به کاهش سرمایه اتخاذ تصمیم شد. ۱-کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی در سه نسخه و ظرف مدت سه روز از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی را در سامانه درج نمائید . کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند. اولین اجتماع صاحبان سهام در شرکت های سهامی برای تصویب اساسنامه و تعیین مدیران و بازرسان “مجمع عمومی موس” نام دارد. این مجمع قبل از تشکیل شرکت سهامی و در تمام مدت شرکت فقط یک بار تشکیل می شود و مرکب از کلیه موسسین و پذیره نویسان می باشد.

* نمونه درخواست ملاحظه دفاتر ثبت شرکتها بر اساس ماده 26 نظامنامه اجراء قانون ثبت شرکتها

انتخاب اسم برای شرکت شرایط خاص خود را دارد؛ به عنوان مثال عدم سابقه ثبتی و یا مجوز برای اسامی خاص و اسامی ائمه و مقدسات. 3ـ تمام شرکاء ذیل صورتجلسه و تمام صفحات را امضاء نمایند. 7ـ تمام شرکاء ذیل تمام صفحات صورتجلسه را امضاء نمایند. به مبلغ ………………………… ریال طی گواهی بانکی شماره ………………….. پرداخت گردید بنابراین سرمایه شرکت one hundred pc پرداخت شده می باشد. 4ـ خانم / آقای…………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند.

راهنمای کامل ثبت تغییرات شرکت

در این سامانه تمامی آگهی های اشخاص حقوقی به همراه اطلاعاتی نظیر نام شرکت،موضوع شرکت و مشخصات اعضای شرکت جهت اصالت سنجی بصورت رایگان در دسترس خواهد بود. تبصره-چنانچه نام پیشنهادی مشمول بندهای فوق باشد،فقط در صورت ارایه رضایت نامه کتبی شخصیت حقوقی مقدم در قالب صورتجلسه هیات مدیره،قابل ثبت است. تعداد اعضاء ثبت تغییرات هیأت مدیره به …………………………… نفر کاهش/افزایش یافت و ماده مربوطه اساسنامه اصلاح گردید. اگر دارای ایده ای نوین در زمینه هایی که کشور سوئد بدان نیاز دارد هستید می توانید ایده خود را ثبت نموده و با جذب سرمایه گذاران سوئدی به ثبت شرکت بپردازید . این امر نیازمند آن است که ابتدا ایده شما در سوئد ثبت حقوقی شود .

همچنین یک سری قوانین در پایین آن ذکر می‌شود که بهتر است آن‌ها را دقیقاً مطالعه کنید. در این مرحله باید اطلاعات شناسایی کلیه سهامداران و اعضای شرکت را وارد نمایید. اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود. ۵-ارائه برگ نمایندگی در صورتیکه درصورتیکه شخصی حقوقی عضو هیئت مدیره باشد .

در كليه مجامع عمومي حضور وكيل يا قائم مقام قانوني صاحبان سهام و همچنين حضور نماينده يا نمايندگان اشخاص حقوقي به شرط تسليم مدرك وكالت يا نمايندگي به منزله حضور خود صاحب سهم است. مجامع عمومي اعم از عادي و فوق العاده در مركز اصلي شركت يا در محلي كه در آگهي دعوت صاحبان سهام تعيين مي شود منعقد خواهد شد. three – پس از گذشت مدت زماني مناسب به اداره ثبت شهرستان مربوطه جهت انجام تشريفات ثبت شعبه مراجعه شود.

مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء/ اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به نقل و انتقال سهم الشرکه خانم ها / آقایان …………………………………. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند.