سامانه ثبت صورتجلسات تغيير

سلام من سال 93 به عنوان مدیر عامل وارد شرکت جهان بنای کیهان شدم به عنوان امتیاز آور شرکت .بعد از گذشت 6سال هنوز اسم من به عنوان مدیر عامل داخل آن شرکت میباشد در ثبت شرکت صورتی که با این شرکت 2ساله قرارداد داشتم. الان میخواهم اسم من از این شرکت خارج شود .لطفا راهنمایی فرمایید. نام شرکت های خارجی را که در حال تاسیس هستند تغییر و تعیین کنند.

  • حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود.
  • اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند .
  • افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و …
  • در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید.
  • پس از آن نیاز به تنظیم صورتجلسه ای جداگانه برای هر تغییر و ثبت آن می باشد.

۸- میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید. در حالت سوم این امکان وجود دارد که صورتجلسه ی شما مردود اعلام شود که توسط ابلاغیه به شما اطلاع داده می شود. با سلام موسسه ایلیا از شما برای قدردانی بی نظیرتان سپاس گذار است. امید است تا بتوانیم با قرار دادن مطلب ارزنده بر روی سایت جهت سهولت و تسریع امور شما عزیزان گام های موثری را برداریم.

پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید. دفاتر قانونی مورد تأیید سازمان امور مالیاتی، در واقع دفاتری می‌باشند که براساس ضوابط ماده یازده و دوازده قانون تجارت مصوب ۱۳۱۱ ضمن نهاد ثبت اسناد و دفتر مشاغل از جانب نهاد‌های امور اقتصادی و دارایی پلمپ شود. اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می تغییرات شرکت شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید. ۴- فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. متقاضیان پس از پذیرش نهایی مبادرت به پست مدارک نموده و سپس بارکد پستی و تاریخ پست را در سامانه پذیرش ثبت تاسیس و تغییرات درج و دکمه ارسال را می‌زنند.

و در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. مرکز حقوقی و داوری بین المللی سروش عدل با بکارگیری بیش از ۱۰۰ وکیل متخصص و قاضی بازنشسته و مشاوران حقوقی در زمینه های مختلف حقوقی در عرصه داخلی و بین المللی به فعالیت پرداخته و سیاست کلی خود را حمایت از حقوق و منافع موکلین قرارداده است. درون دفتر روزنامه هزینه‌های سود و زیان به شکل روزانه قید می‌گردد. ترازنامه در واقع خلاصه‌ای از حساب‌های دفتر کل و یا دارایی است. آن چون یک جدول مانده حساب شرکت یا مؤسسه را برای شما شفاف می‌سازد و در زمان بررسی آن معین می‌گردد که شرکت به هنگام ادامه‌ی فعالیت خود سوددهی داشته یا با ضرر مواجه شده‌ است. شرکتهایی که در پارک علم و حق آوری مستقر می باشند باز هم باید درمراحل ارزیابی قرارگیرند.

در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند .

دفتر روزنامه و دفتر کل چیست ؟

هم‌اکنون مسئله ثبت و تغییرات در شرکت‌ها و همچنین رسیدگی به دفاتر پلمپ تجاری موضوع حائز اهمیتی در انجام کارهای شرکت‌ها می‌باشد. در صورتیکه شما خواهان ثبت شرکت در شهر تهران، کرج یا حتی دیگر شهرهای ایران هستید و می‌خواهید دفاتر پلمپ برای رسیدگی به امور مالیاتی خود اخذ کنید، با مؤسسه حقوقی ما در سروش عدل همگام شوید. کارهای ثبتی و حقوقی خویش را به مشاوران حاذق و زبردست ما در سروش عدل بسپارید تا در کوتاهترین زمان ممکن کارهای ثبتی و حقوقی شما را به انجام رسانند. اطلاعات وارد شده باید دقیق و براساس روز، ماه و سال مالی مدّنظر انجام شود. توجه داشته باشید که؛ زمان اتمام سال مالی بنابر ثبت شخص حقوقی و نیز تقاضای زمان پلمپ در نظر انگاشته نخواهد شد. پس از آن با تکمیل فیلد مخصوص به نشانی تعیین گردیده برای دریافت دفاتر پلمپ قانونی که میبایست اطلاعات دقیق و کامل آدرس شرکت باشد، قید گردد.

حتی اگر آن دفتر خالی و سفید باشد و فعالیتی در آن درج نشده باشد. بنابراین امکان هیچ ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت. اساسنامه نیز متناسب با نوع شرکت ماده های مشخصی دارد که در صورت نیاز باید اصلاح گردد .

ir sherkat.ssaa.ir

می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم استفاده نمود. لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید.

بورسیه پزشکی ترکیه نی نی سایت

بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم. الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد.

ثبت شرکت در شیراز, ثبت برند در شیراز, خدمات ثبت شرکت در شیراز پدیده … و بسیاری از اقلام در گروه مواد غذایی می باشد غالبا شرکتهای پخش با گرفتن مجوز از … هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. در این مرحله، شما باید سمت مورد نظر (مانند مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ) و تاریخ شروع فعالیت های آنها را وارد کنید. هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند. در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد.

لازم به ذکر است از مهمترین مواردی که پیش از درخواست نام باید صورت داده شود استعلام نام شرکت است که از طریق روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار صورت می پذیرد . در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. حوزه و گستره فعالیتی ثبت برند تجاری شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد .

وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر. در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد. شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد. حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … .