سامانه جامع ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

۲چنانچه قبلا برای ثبت نام در سایت ثبت من اقدام نموده اید، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده و دکمه دریافت رمز را بزنید. به این ترتیب، سامانه ثبت من یک رمز پویا را به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال کرده که لازم است تا این رمز پویا را در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه ورود به درگاه را بزنید. اما چنانچه پیش از این برای ثبت نام در سایت ثبت من اقدام نکرده اید، بر روی عبارت ثبت نام در پایین صفحه کلیک نمایید. از آنجا که سایت ثبت من، طیف وسیعی از خدمات سازمان اسناد و املاک کشور به کاربان خود ارائه می نماید، در این مقاله، به معرفی سایت ثبت من my.ssaa.ir پردخته، پس از توضیح نحوه ثبت نام در این سامانه ، در مورد امکانات سایت ثبت من صحبت خواهیم کرد. سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به مردم از بخش های مختلفی تشکیل شده است و امکان انجام بسیاری از امور ثبتی در این سامانه به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می شود. با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم از خدمات سامانه ssaa.ir مطلع نیستند، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با خدمات این سامانه آشنا کنیم.

ssaa.ir ا

در غیر این صورت مراتب جهت درج در سامانه سجل محکومیت‌های مالی موضوع بند (پ) ماده (۱۱۶) این قانون منعکس خواهد شد. کلیه دستگاههای اجرائی و بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری از انعقاد هرگونه قرارداد مالی و پرداخت تسهیلات، موافقت اصولی، صدور کارت بازرگانی و پروانه صادرات و واردات به این شخص ممنوع هستند. تخلف از این حکم موجب مجازات تعزیری درجه شش (محرومیت از حقوق اجتماعی) خواهد بود.

سهام/ سرمایه اشخاص در این صفحه اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شخص وارد می شود. امکان عضویت در شرکت تعاونی عام برای همه افراد وجود دارد و قسمتی از سرمایه شرکت توسط فروش سهام به عموم مردم تامین میشود. متقاضی ثبت شرکت باید برای ثبت شرکت اطلاعات خود را از طریق این سامانه ارسال نماید. در گام دوم پس از ارسال اطلاعات متقاضی ثبت لازم است نام های پیشنهادی ارسال گردد.

اساسنامه نیز متناسب با نوع شرکت ماده های مشخصی دارد که در صورت نیاز باید اصلاح گردد . در صورتی که نام مربوطه دارای مستند نام می باشد ، از فرهنگ لغت های معتبر باید معنی آن را ذکر نمایید . مراجعه کنند و بسته به نیاز خود از هر یک از خدمات این سایت استفاده نمایند.

در این مقاله برآنیم تا مراحل ثبت نام اینترنتی را به طور کامل شرح دهیم. لازم به یادآوری است چنانچه در هر یک از این مراحل با سوال و یا مشکلی مواجه شدید می توانید با همکاران ما در شرکت لوتوس تماس حاصل فرمایید. از جمله بخش هایی که در میز خدمت سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش درخواست کد فراگیر است.

ثبت دفاتر تجارتی

در سال های اخیر قوه قضاییه کشور به منظور تسهیل در امور مربوط به قوه قضاییه، اقدام به راه اندازی سایت های مختلفی برای استفاده مردم کرده است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از نهادهای دولتی است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به مردم اقدام به راه اندازی سایت کرده است. فرم های اجرائیه اسناد رسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه ثبت برند مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد. خط قرمز‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در استفاده از این طرح، دریافت تعرفه بر اساس دستورالعمل‌ها و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم، دقت مطلوب نقشه‌ها، محدود بودن بازه زمانی ارائه نقشه‌ها و تهیه نقشه صرفاً توسط خود نقشه بردار می‌باشد.

در کنار سامانه اداره ثبت اسناد و املاک کشور و اداره ثبت اسناد و املاک تهران که ثبت نام در آن علی الاصول اختیاری می باشد، سامانه دیگری نیز اخیرا از سوی دولت راه اندازی شده که ثبت نام املاک کشور در آن اجباری بوده و به عنوان سامانه ثبت نام کد یکتا مسکن شناخته می شود. از آنجا که ثبت نام در این سامانه اجباری بوده ، پیشنهاد می شود جهت آشنایی با مراحل ثبت نام در سامانه کد یکتا املاک، مقاله زیر مطالعه شود. با توجه به محدودیتی که از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با محدویت ظرفیت دفاتر اسناد رسمی و طلاق برقرار شده است، در این بخش می توان از وجود و تعداد ظرفیت دفاتر اسناد رسمی و طلاق مطلع گردید. مفاد اسناد رسمی لازم‌الاجراء از طریق ادارات اجرای مفاد اسناد رسمی لازم‌الاجرای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اجراء می‌شوند. ادارات مذکور مکلفند بلافاصله پس از تقاضای اجرائیه نسبت به شناسایی و توقیف اموال مدیون اقدام کنند. چنانچه مرجع مذکور نتواند ظرف مدت دو ماه از تقاضای اجراء، نسبت به شناسایی و توقیف اموال متعهد سند، اقدام کند یا ظرف مدت شش ماه نسبت به اجرای مفاد سند اقدام نماید، متعهدٌله سند می‌تواند با انصراف از اجرای مفاد سند به محاکم دادگستری رجوع نماید.

ثبت من My Ssaair درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی + آموزش

تاجر در زمان کامل کردن این دفاتر باید تمامی اموال و دارایی ها اعم از؛ منقول و غیرمنقول همچنین دیون مطالبات سال گذشته را داخل دفتر ثبت نموده (با جزئیات) و به امضاء رساند. دفتر دارایی استفاده نمی‌شود و تاجران غالباً ترازنامه یا بیلان را جایگزین می‌کنند. پلمپ دفاتر توسط اداره کل ثبت شرکت ثبت تغییرات شرکت ها وموسسات غیرتجاری انجام می‌گیرد. سپس شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در آن درج می‌شود. به این صورت، امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. در پایان هر سال مالی هم شرکت باید این دفترها را به اداره مالیات تحویل دهد.

  • کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پاسخ دهند.
  • بعد از تایید نام ، تمامی اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد .
  • شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید.
  • اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود.

در صورتی که به فرم های اجراییه اسناد رسمی نیاز دارید، می توانید از طریق بخش فرم های اجراییه اسناد رسمی اقدام به دریافت این فرم ها کنید. در این بخش امکان دریافت فرم های اجراییه چک، اجراییه مهریه، اجراییه قرارداد بانکی و … هر یک از نهادهای دولتی در کشورمان صرف نظر از اینکه زیر نظر کدام یک از قوای سه گانه اجرائیه، قضاییه و یا مقننه فعالیت می کنند، دارای وب سایت اختصاصی بوده که بخشی از خدمات آن نهاد را به شکل اینترنتی و غیر حضوری به افراد جامعه ارائه می کند. ۵- کلیه متقاضیان اجرائیه اعم از بستانکار و بدهکار و اشخاص ثالث قبل از هر اقدامی باید در سامانه ثنا ثبت نام نموده باشند.

سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. پس از آن که اطلاعات مربوط به ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر و … در سامانه تکمیل گردید ، متقاضیان با وارد کردن شماره پیگیری ، می توانند از طریق این قسمت از وضعیت پرونده مورد نظر اطلاع جویند . قوه قضاییه سامانه ای را به آدرس my.ثبت شرکت در تهرانیجاد کرده است تا کلیه امور مربوطه به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق این سایت انجام شود. اگر، پیش از این،در سایت ثبت من،ثبت نام کرده اید، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده و دکمه دریافت رمز را بزنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. در این حال شعبه ی شرکت مانند تغییراتی که بعداً در شرکت واقع گردد ذیل ثبت شرکت، به ثبت رسیده و آگهی می شود. سپس آگهی مزبور و رونویس تقاضا نامه و منضمات به ثبت محل فرستاده می شود. در هر حال مدیر شعبه و یا کسی که از طرف شرکت در شعبه ی مزبور حق امضا دارد یعنی امضای او برای شرکت الزام آور است باید معرفی و آگهی شود. شعبه یا نمایندگی شرکت های خارجی در ایران به ثبت برسند و یا تغییرات در این نوع شرکتها . اخذ شده از این سامانه در زمان مراجعه به ادارات اجرا و ثبتی جهت احراز هویت الزامی می باشد.