شرکت تبلیغاتی چیست و شامل چه بخشهایی است؟

در شرکتهای تبلیغاتی وظیفه اجرایی کردن ایدههایی که توسط دیگر بخشهای تولید و تأیید شده، بر عهده دپارتمان تولید است. کارگردان هنری که نقش مهمی را در یک شرکت تبلیغاتی بر عهده دارد، ایدهها را مورد بررسی قرار میدهد. بیشترین سرویسهای تبلیغاتی که این شرکت تبلیغاتی میدهد عبارتند از پیامهای بازرگانی کوتاه، فیلمهای کوتاه اطلاع رسانی (infomercials ) و یا دیگر انواع موشن گرافیک. مشتری های یک شرکت تبلیغاتی عبارتند از شرکتهای بزرگ، سازمانهای غیر تجاری و حتی سازمانهای دولتی. یک شرکت تبلیغاتی می تواند استراتژی های بازاریابی و برندینگ و فروش های فوق العاده را برای مشتری خود طراحی نماید. مات با برخورداری از نیروی های متخصص و مجرب، قابلیت تدوین و ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی، بازاریابی و ارتباطی را دارد. گسترش کسب و کارها در هر حوزه ای سبب شده است تا تبلیغات و بازاریابی هر کسب و کار یا برندی بسیار پراهمیت باشد؛ به گونه ای که باید توسط شرکت های تبلیغاتی انجام شوند. یکی از مواردی که شرکت ها در توانایی خلق ارزش شرکت های تبلیغاتی مختلف به دقت می کنند، وجوه تمایز آنها به نسبت رقیب هایشان است. برقراری ارتباط با مشترییان مختلف نیز برعهده این بخش است. بعضی از شرکتها نیز فضاهایی ر ا برای استراحت و تفریح کارکنان خود ایجاد میکنند.

  • نداشتن سو پیشینه و سابقه موثر کیفری
  • تحقیقات و پژوهش های لازم را انجام دهد
  • کارگردانان هنری
  • طراحان وب سایت
  • شرکت تبلیغاتی در داخل شرکت
  • تبلیغ نویسها (کپی رایترها)
  • نکاتی درباره ثبت شرکت بین المللی
  • بخش منابع انسانی و تجهیزات

[arpw limit=”10″]

تبلیغات شرکتها

دپارتمان خلاقیت را میتوان یکی از مهم ترین بخشهای یک شرکت تبلیغاتی دانست. در این مرحله تیم خلاق باید ایدههای مفید را پخته تر کرده و گزارش کار خود را به دپارتمان تولید یا مدیر پروژه ابلاغ کنند. دپارتمان برنامه ریزی پروژه یکی از بخشهای یک شرکت تبلیغاتی بوده که هم به دیگر بخشها کمک میکند و هم به مشتریان. اکثر شرکتهای تبلیغاتی دارای 6 بخش یا دپارتمان هستند که هر کدام وظایف مهمی را بر عهده دارند. بخش مدیاهاب مولن لاو (MullenLowe Mediahub): بخشی خلاقانه با قابلیت فعالیت در سطح جهانی است که مسئولیت برنامهریزی ارتباطات، جستوجوی جهانی و رسانههای عملکردمحور را به عهده دارد. یک حسابدار وظیفه پرداخت حقوق کارکنان، محاسبه سود، پرداخت هزینهها و پیگیری مطالبات را بر عهده دارد. این بخش مسئول مدیریت پرداخت حقوق کارکنان، سود، هزینههای فروشنده، سفر، هزینههای روزانهی کسب و کار و تمام امور مالی دیگری است که مربوط به کسب و کار است. این بخش پل ارتباطی میان بخشهای گوناگون شرکت با مشتریانی است که در قبال درخواستِ خود از شرکت، هزینه پرداخت میکنند. از اینجا به بعد کار تولید تبلیغات شروع میشود.

تبلیغات زود بازده

Data has been generated by GSA Content Generator DEMO!

زمانی که مشتری رضایت خود را از تبلیغات تولید شده ابراز کرد، تبلیغات تولید شده در مکان خاص خود (آفلاین یا آنلاین) منتشر میشود. دقت داشته باشید که فعالیت در هر شغلی مزایا و معایب خاص خود را دارد. هر چه راه های بیشتری برای تبلیغ انتخاب کنید کسب و کار شما بهتر خواهد بود. شما می توانید آهنگ های ویژه، شعارها یا صدای زنگ مناسب برای دریافت پیام خود بیابید. آژانس تبلیغاتی به مشتری خود کمک میکند تا پیام خود را در وقت مناسب و از طریق رسانه مناسب به افراد مناسب یا همان جامعه هدف برساند. لیست جوایز آژانس تبلیغاتی «مولن لاو» را میتوانید در اینجا مشاهده کنید. شاید تا اینجا علاقه مند شده باشید که کار خود را در یک آژانس تبلیغاتی شروع کنید. آژانس تبلیغاتی بادکوبه در حوزههای ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات محیطی، رسانههای چاپی، برگزاری رویدادها و مدیریت شبکههای اجتماعی فعالیت دارد. آژانس تبلیغاتی اشاره بیشتر خدماتی مثل ساخت تیزر تبلیغاتی و طراحی کمپینهای تبلیغاتی محیطی را به مشتریان خود ارائه میدهد. بزرگترین نوع شرکتهای تبلیغاتی از نظر میزان و تنوع ارائه خدمات شناخته می شوند. در این بخش سعی شده که صرفا یک شمای کلی از کار در آژانسهای تبلیغاتی داده شود. ما خود را یک تیم خلاق و چابک میدانیم که سعی داریم با تکیه بر بیشتر از 14 سال تجربه و با شناخت ترندهای تبلیغاتی به روز در دنیا و تطابق آن با فضای کسب و کار در ایران مسیری جدید در فضای تبلیغاتی، ایجاد کنیم.

این ویژگی به کارکنان این شرکتها این فرصت را میدهد که هر روز با کلی ایده مواجه شده و به صورت پیوسته از خلاقیت خود استفاده کنند. این کار ممکن است چند روز تا چند هفته طول بکشد. تبلیغات تلویزیونی معمولا ۱۵، ۳۰ یا ۶۰ ثانیه طول می کشند. تبلیغات تلویزیونی حجم مخاطب بسیار زیادی دارند و این نیز عالی است. تیزرهای تلویزیونی در و پنجرههای هافمن، گاز رومیزی داتیس، مایع دستشویی راپیدو، اسنوا و شیرآلات شودر از جمله تبلیغات ساخت شرکت بادکوبه است که به شکل گستردهای از تلویزیون پخش میشود. اعتبار و شهرت یک شرکت تبلیغاتی در اینجا مشخص میشود. تحویل به موقع پروژه و راضی نگه داشتن بعضی از مشتریان، باعث میشود که این محیطهای کاری تا حدودی پر تنش باشند. آنها باید زمان بگذارند تا به ایدههای مناسبی برای انجام پروژه دست پیدا کنند. آنها دائما به دنبال چیزهای جدید و متفاوت هستند. معمولا کارمندان یک شرکت تبلیغاتی به شدت درگیر پروژههای کاری بوده و فشار کاری زیادی را تجربه میکنند. همچنین تبلیغات بیلبوردی یک راه عالی برای هدایت افراد به کسب و کار شما است.