صدور پروانه فعالیت موسسات فرهنگی هنری تک منظوره

به احتمال زیاد سؤالاتی از قبیل مدارک ثبت شرکت چیست؟ مراحل ثبت شرکت به چه صورت است؟ و… در ذهن شما شکل گرفته است. یکی از انواع شرکت های تجاری ، شرکت سهامی عام می باشد . برای تشکیل چنین شرکتی نیازاست که تعداد سهامداران مشخص گردد . بنابراین سرمایه ی این شرکت از طریق فروش سهام به مردم تشکیل خواهد شد .یکی از نکات در ثبت شرکت سهامی عام این است که حداقل تعداد سهامداران آن می تواند سه نفر باشد و کمتر از آن مجار نخواهد بود .

ssaa.sherkat

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود. هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. در گذشته ، ثبت اسم تاجر در دفتر ثبت تجارتی تنها با مراجعه حضوری به مرجع ثبت شرکت ها امکان پذیر بود، اما امروزه کلیه تجار و شرکت های تجاری می توانند با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها و با ورود به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، برای ثبت نام خود در دفتر ثبت تجارتی اقدام نمایند.

شرکت معادن ملی محدود چوبی

در شرکت های با مسئولیت محدود تقاضانامه و در شرکت های سهامی خاص و موسسات غیرتجاری اظهارنامه می باشد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد.لذا، لازم است در درج این اطلاعات توجه و دقت لازم به عمل آید. ( در حال حاضر این شیوه برای شهر ” تهران ” امکان پذیر است). در صورتی که شهر مورد نظر در گزینه های ارائه شده وجود نداشت ، آن شهر هنوز به سامانه ی مذکور ملحق نشده است.در این صورت متقاضیان می بایست به همان شیوه ی گذشته عمل نمایند. ۱.کلیه اشخاص حقوقی که در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده اند .

  • متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox …
  • از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد.
  • به موجب ماده ی ۴۷ قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی ۴۸ همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد.
  • با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید.

سپس برای ثبت شرکت در شرق تهران باید سمت، وظایف و اختیارات اعضای شرکت در سامانه ثبت شود. همچنین در این بخش باید سهام هر یک از شرکا نیز مشخص شود. در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید. بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش ، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تاًییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک خودداری کنید.

به شما پیشنهاد می کنم که مقالات سایت ما در مورد اخذ پلمپ دفاتر را مطالعه نمایید. تعداد اعضای هیئت مدیره شرکت‌های مسئولیت محدود باید بیش از یک نفر بوده و در شرکت‌های سهامی خاص باید بیش از دو نفر باشد. یکی از مواردی که در هنگام ثبت شرکت در شرق تهران باید به آن توجه داشته باشید در اختیار داشتن تأییدیه اداره پست برای کد پستی است. شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که سرمایه ی آن توسط خود موسسین و شرکای شرکت تامین می گردد و همانند شرکت سهامی عام از طریق واگذاری و فروش سهام به مردم تامین نمی شود . هر یک از شرکا دارای مسئولیتی محدود به میزان سهام آنها می باشند . در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد.شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد.

بنابراین در صورت پذیرش ،مسئول اداره ،دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید .بدین ترتیب اقدام بعدی ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند . اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . اداره ثبت شرکتها (اداره و سازمان دولتی) در محله میرداماد تهران و خیابان البرز واقع شده است. این اداره یکی از بیست و شش اداره و سازمان دولتی در محله میرداماد تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی یارا پویش و همچنین رستوران شیک شک، شکوفا الکتریک سرویس، خانه آیلتس آفریش، پل و تقاطع میرداماد و تالار قصر ندا قرار گرفته است.

و یا اقدام به فروش آن نماید تا هیچگونه مشکلی پیش نیاید.در واقع انجام مراحل پلمپ دفاتر س ل ۹۸ از اقدامات لازم و ضروری برای شرکت ها می باشد و باید نسبت به تمامی مراحل در اولین فرصت اقدام نمایید. در ابتدای آن باید تعداد شرکا و نوع شرکت خود را مشخص کنید. در واقع شما باید نوع و زمینه فعالیت و همچنین حدود و وظایف هر یک از مسئولین و شرکای شرکت را تعیین کنید تا با توجه به آن بتوانید مدارک مورد نیاز را به بخش مربوطه ارائه دهید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مراحل، مدارک مورد نیاز و مزیت‌های ثبت شرکت در شرق تهران را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی مرجع رسیدگی به رعایت نکردن تشریفات و قوانین و مقررات طبق قانون تجارت و همچنین لایحه اصلاحـی، بر عهده مرجع قضایی محل ثبت شرکت مذکور است و مرجع قضایی می‌تواند چنانچه حقی ضایع شده است نسبت به موضوع ورود کند.

درصورتی که پرونده نقص داشته باشد می بایست نواقص پرونده برای اداره ارسال تا کار آگهی گردد. درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده برگشت می خورد و می بایست ایراد اعلام شده اصلاح (درصورت امکان) شود و مجدد برای اداره ارسال شود. نخست این که ثبت شعبه، تغییرات شرکت در زمان ثبت خود شرکت انجام می گیرد که در این صورت ضمن انتشار خلاصه شرکت نامه، محل شعب شرکت در آگهی باید ذکر و آگهی مزبور برای انتشار در جراید محلی ضمن رونویس تقاضا نامه و منضمات آن به اداره ی ثبتی که شعبه ی شرکت در آنجا واقع است فرستاده شود.

آموزش و راهنمای سایت سامانه ثبت شرکت Irsherkat Ssaair, آموزش ثبت تاسیس شرکت در سامانه ثبت شرکت ها

گزارش پنج ماهه طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس نشان می‌دهد که از ابتدای امسال ۴۲ معدن در سراسر کشور راه اندازی مجدد شده است و ۵۱۰ معدن شناسایی و اولویت‌بندی شده‌اند. هشدار چین به شرکت های خارجی؛ مقررات محدود کننده در راه است … تماس با ما – Bakai جدید مواد تکنولوژی (شانگهای) شرکت, با … تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد. اصلاح بند (۱) ماده (۲) و بندهاي (۲)، (۴)، (۶)، (۷) و (۹) ماده (۷) اساسنامه شرکت سهامي…

مسئولیت محدود

در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی ثبت برند تجاری را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. به طور کلی مرجع رسیدگی به رعایت نکردن تشریفات و قوانین و مقررات طبق قانون تجارت و همچنین لایحه اصلاحـی، بر عهده مرجع قضایی محل ثبت شرکت ( مقالات مرتبط باثبت شرکت- سوالات مرتبط باثبت شرکت) مذکور است و مرجع قضایی می‌تواند چنانچه حقی ضایع شده است نسبت به موضوع ورود کند.

بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین پلمپ دفاتر برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۳ روز کاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. زمان تحویل اوراق توسط پست به اداره ثبت شرکت ها حدوداً ۲ روزکاری (حداکثر) می باشد. در صفحه ی مربوط به شعب، ثبت شرکت در تهران در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید.