فروش برند و راهنمای انتخاب اسم برند » فروش برند، خرید برند، ثبت برند ، واگذاری برند ، 09128307939

سپس بین 2تا three هفته بعد از آن تقاضای یک جلسه مشاوره تلفنی اختصاصی نیم‌ساعته☎️ با جناب مهدی‌نژاد🤓 داشته باشید و روی مشخص کردن نام‌‌های نهایی از بین انتخاب‌ها با ایشان مشورت نمایید. یکی از بهترین این اقدامات کمک گرفتن از خلاقیت ثبت شرکت خودتان است! یک کاغذ و قلم بردارید و از قوه خلاقیت خود کمک بگیرید و هر اسمی را که به نظرتان مناسب برند شماست بر روی کاغذ یادداشت کنید. در نهایت چندین اسم را کاندید کرده و با نظرسنجی از چندین نفر بهترین اسم را برای برندتان انتخاب کنید.

سوهان حاج حسن و پسران یا پشمک حاج عبدالله نمونه های ایرانی اسم برند بر اساس نام موسس شرکت است. از جمله اسامی خارجی نیز می توان به موسس مرسدس بنز اشاره کرد که نام دخترش را بر روی خودرو سازی مشهور خود گذاشت. برخی از برندهای موجود با نام هایی انتخاب شده اند که در یک منطقه جغرافیایی دارای معنا هستند. هر چند این نام ها به صورت جهانی شناخته نشده اند اما می توانند گزینه مناسبی برای انتخاب اسم برند باشند. چه بسیار کسب و کارهایی که اسم عالی داشتن و شکست خوردن و چه بسیار برندهای موفقی در دنیا که هنوز هم اسم خوبی ندارند.

پس زمانی که از آشنایان خود در انتخاب کمک می گیرید توجه داشته باشید که یک نام ممکن است بدلیل متفاوت بودن بیشتر به چشم بیاید و به همین دلیل می تواند در میان نامهای دیگر بیادماندنی و موثر تر باشد. با استفاده از یک روش و استراتژی مناسب، شما می توانید خودتان نام برند را انتخاب کنید. با انتخاب نامی معمولی، شما نه تنها فرصت نشان دادن تمایز خود را از دست داده اید بلکه مشابه به دیگران به نظر می رسید.

به لوگوی آمازون که دقت کنید یک فلش حرف a را به z وصل کرده است. درواقع اولین حرف الفبای انگلیسی به آخرین آن وصل شده است که این فلش خود نشان از کامل بودن این سایت دارد؛ یعنی ازشیرمرغ تا جون آدمی‌زاد را می‌توانید از آمازون تهیه کنید. در ایران هم نام برند آب معدنی دماوند که به اقتباس از نام قله مرتفع ایران یعنی قله دماوند گرفته شده است، در این گروه از اسامی جای می‌گیرد. دقت داشته باشید که برای پیدا کردن اسم‌ مناسب شرکت در ایران می‌توانید از اسطوره‌های باستانی و سنتی استفاده کنید. این استوره‌ها در ذهن مردم ایران قهرمان‌هایی هستند که تصویری مثبت در ذهن مخاطب دارند.

  • باید بدانید که در ایران هم نام برند به همین اندازه ارزشمند است.
  • هم دقیقاً همین‌طور است، بخصوص وقتی‌که قرار است هویت و بیزینس شما را به دیگران معرفی نماید.
  • به‌ کمک مشاوران دکتر ویز می‌توانید ویژگی‌های نام مناسب شرکت را مشخص کنید.
  • انتخاب نام خود نیاز به طی فرایندی دقیق و جامع دارد و باید نام‌های بسیاری را مورد بررسی قرارداد تا نهایتا به نامی رسید که از نظر قانونی نیز قابل ثبت نیز باشد.
  • در زمینه انتخاب اسم های مخفف باید به این نکته توجه شود که اکثر آن ها در ترکیب درست از آب در نمی آیند و ریتمی جذاب ندارند.

سومین رویداد ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود که متقاضیان می توانند طرح های خود را تا ۱۵ شهریورماه به این ایده بازار ارسال کنند. خانه | وب سایت رسمی شرکت وستا رایان تجارت پارس با نام … در تعیین نام شرکتهای تجاری تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی و نسبی رعایت مواد (۱۱۷)، (۱۴۱) ، (۱۶۲) و (۱۸۴) قانون تجارت الزامی است . موسسات غیر تجاری و شرکتهای تعاونی از پرداخت هزینه تعیین نام معاف می باشند . استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی ، ملت و … در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود . به عنوان مثال شرکت مشاور مهاب سالها در زمینه پروژه های سد و آب فعالیت می کرد لیکن اخیرا تصمیم به ورود به پروژه های راه و راه آهن نموده است.

با دیدی آینده نگرانه به انتخاب یک نام مناسب بپردازید و به فکر آینده تجاری خود باشید. این نکته را در نظر بگیرید که امکان دارد یک شرکت در زمینه کاری خود به رتبه هایی برسد که بخواهد یک شعبه یا نمایندگی دیگر در سایر کشورها احداث کند. همچنین ممکن است که در آینده قصد واگذاری و فروش آن را داشته باشید و با وجود نام یا نام خانوادگی شما بر روی برند شرکت، خریداری برای آن پیدا نشود. این نوع نام ها برگرفته از یک اسم واقعی و موجود در فرهنگ لغت هستند که کسب و کار ارائه شده را توصیف می کنند.

انواع تکنیک های انتخاب نام برند :

در نگاه اول ممکن است پیدا کردن اسمی با این ویژگی‌ها کار دشوار و مشکلی باشد. اما اگر مراحلی که در ادامه‌ی این مقاله گفته می‌شود را به‌خوبی انجام دهید می‌توانید نام مناسب شرکت را به‌سادگی پیدا کنید. البته در همه‌ی این مراحل باید صبر داشته باشید و از انتخاب نام‌های عجولانه پرهیز کنید.

اسامی خلاقانه برای برند

اگر در زمان ثبت شرکت و برند خود موضوعات نامفهوم در این راه برای شما ایجاد شد می توانید با ما با شماره های درج شده برای تعیین اسم شرکت و اسامی خاص برای برند تماس حاصل فرمایید. بهتر است برای کسب اطلاعات تکمیلی در ادامه همراه ما باشید. (( اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 磊))【مشاوره اسم شرکت 🥇 اسامی خلاقانه ️ اسم های هنری خاص-انتخاب اسم شرکت -نام شرکت و لیست اسامی خاص برای برند پرداخته شده است.مقاله را بخوانید.

به مجموعه فعالیت هایی که برای توسعه برند و افزایش اعتبار آن انجام می شود برندینگ گفته می شود. نام قبلی که برای برندتان انتخاب کرده اید، بازخورد کافی را نداشته است و مطابقت چندانی با برند شما ندارد. کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات خود به ترتیب یادداشت کنند. آنچه می خواهید مشتریان شما هنگام استفاده از محصول یا خدمات شما احساس کنند را بر روی کاغذ بیاورند.

ثبت نام وام ۸۰۰ میلیون تومانی بدون بهره برای مالکین تجاری

پس در ادامه این مقاله ویژگی‌ها و کلیدهایی که در نام‌های زرنگ وجود دارد را به شما می‌آموزم تا با استفاده از این کلیدها بتوانید نامی قدرتمند برای برندتان انتخاب کنید. اما باید بدانید که اگر پیش از انتخاب نام برند ابتدا به برندتان هویت و شخصیت بدهید بسیار در انتخاب نام زرنگ و قدرتمند برای آن موفق‌تر خواهید بود. آن‌ها تغییرات شرکت در کارخانه بازمانده از آقای کنث وود فقط غذاساز و همزن تولید می‌کنند و محصولاتی مثل یخچال فریزر، اسپیلیت و ماشین لباس‌شویی همگی تولید دیگر شرکت‌ها هستند که فقط تحت نام برند کنوود عرضه می‌شوند. اما مشتری به دلیل نام برند مشهور و قدرتمند کنوود است که آن‌ها را می‌خرد و این تولیدات بدون نام کنوود گمنام هستند.

همچنین یک نام انتخابی مشابه باعث می شود که محصول با کیفیت عرضه شده توسط شما، با یک محصول دیگر با کیفیت پایین تر اشتباه گرفته شود. انتخاب یک اسم تکراری یا با تشابه بالا اگر، بتواند به ثبت رسمی برسد، امکان پیگیری قانونی توسط آن شرکت را در پی دارد. این چهار عامل در مورد برند، شرکت یا کسب و کار شما، همه ی فعالیت ها مخصوصاً انتخاب اسم برند شما را تحت شعاع قرار میدهند. وقتی این four مورد را فهمیدید، باید بروید سراغ وجه تمایز خودتان و رقبا. در این صفحه از وب سایت می توانید فهرست متنوعی از نام های اصیل و زیبای ایرانی را جهت انتخاب نام شرکت خود مشاهده نموده و از بین این همه. هر کدام که مد نظر و سلیقه تان بود را در نام شرکت و یا برند خود استفاده نمایید..

یک نام ضعیف حتی می تواند در گسترش کسب و کار شما به بازار های دیگر نیز تاثیر منفی بگذارد. از تاثیرات منفی انتخاب یک نام ضعیف می توان به دشواری در تولید علاقه اشاره کرد. ممکن است مجبور شوید زمان و هزینه بیشتری را صرف آموزش و معرفی خود به بازار کنید. این روشی قدرتمند برای ثبت برند تجاری فرهنگ سازی یا موقعیت شرکت، محصولات و خدمات شماست تا نسبت به بقیه رقبا در بازار تمایز داشته باشید. یک نام خوب می تواند شما را به کانون توجه تبدیل کرده، معیار های کسب و کار شما را با یک یا دو لغت برجسته کرده و شما را بعنوان رهبری واقعی و نوآور به مخاطبین معرفی کند.