قوانین ثبت برند به نام دونفر در سال 99 » فروش برند، خرید برند، ثبت برند ، واگذاری برند ، 09128307939

تولید کنندگان و صاحبان مشاغل همواره برای محصولات خود، اسمی را انتخاب می کنند که بعد از شناخته شدن توسط بازار هدف (مشتریان ) ، شناخته و مطرح می شود. کپی برابر اصل مدارک شناسایی دارندگان امضا مجاز از طرف شرکت. امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید ایده ای نو و جدید برای انتخاب نام برندتان گرفته باشید. سپس برای اضافه کردن چاشنی خلاقیت و نوآوری به آن از تکنیک های گفته شده کمک بگیرید. ارائه کپی مدارک شناسایی فرد مدیرعامل یا شخصی که حق امضا دارد. در فارسی واژهٔ برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد.

  • همانطور که پیشتر گفته شد بدون داشتن کارت بازرگانی نیز میتوان برند لاتین به ثبت رساند اما دارا بودن یکی از موارد زیر الزامی می باشد.
  • مرکز مالکیت معنوی مرجع رسمی ثبت برند لاتین در ایران است که این مرکز زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور فعالیت می‌کند.
  • ایجاد رقابت ناسالم، زیاد شدن پروندهای قضائی، ضررهای کلان به صاحبان کالای با کیفیت، بی اعتمادی مردم نسبت به محصولات داخلی، و غیره نتیجه اقدام اداره ثبت در تاکید یک برند به‌نام چندین نفر است.
  • در حالی که در کشورهای انگلیسی زبان برای ثبت کردن نوعی علامت برای تجارت های مختلف از کلمه برند استفاده می شود، این کلمه در قانون ایران پشتیبانی نمی شود.
  • پس از فراهم آوردن مدارک لازم برای ثبت قانونی برند لاتین باید به مرکز مالکیت معنوی کشور مراجعه کرد.

یکی از اولین سوالاتی که همیشه و همواره پرسیده می شود، هزینه ثبت برند است. ● کارت ملی و کپی شناسنامه فرد متقاضی برای دریافت نشان تجاری و برند. سعی کنید تمرکز شما بر ارائه محصولات و خدمات حوزه مربوط به خود پراکنده نشود و در ابتدای کار بر قسمتی از حوزه متمرکز باشید تا بتوانید مناسب ترین شیوه ها را به مشتریان خود ارائه کنید. در خصوص این مورد شاید برندی مانند د-یجی-کا-لا به ذهن تان برسد، در حالی که این برند بزرگ در یک سال اول تنها بر روی یک الی دو محصول کار می کرد و به تدریج حوزه فعالیت خود را گسترش داد. هر برندی برای ثبت در زمینه های مختلف و پیش از اقدام نیاز به بررسی تخصصی دارد در صورت امکان شماره تماس ارسال بفرمایید . برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید .

نمونه اسم برای برند

برای اینکه برند خود را جهانی یا به اصطلاح ثبت بین المللی کنید، ابتدا باید آن را در کشور مبدا ثبت و سپس از طریق معاهده مادرید آن را به ثبت برسانید تا علاوه بر محافظت از برندتان در ایران در ۸۵ کشور ثبت برند تجاری عضو معاهده مادرید از حمایت قانونی برخوردار شوید. اجازه استفاده از علامت تجاری ثبت شده به دیگران در ایران باید به ثبت برسد. باید در درخواست خود به اداره ثبت مالکیت معنوی این مورد را ذکر نمایید.

اسامی لاتین برای ثبت برند

پرچم ایران و علامت های پرچم ایران و پرچم های کشورهایی كه ایران استفاده آن را ممنوع کرده باشد. اسامی و عناوینی که با شئونات انقلاب اسلامی متضاد باشد ، قابل ثبت نخواهد بود . انتخاب نام های چند سیلابی احتمال تایید برند را به طور قابل توجهی افزایش می دهد .

پس بسیار مهم است که لوگوی شما راحت در ذهن مخاطب بماند تا مشتری شما را با این علامت بشناسد. هرکسی که مایل به اعتراض به درخواست ثبت نام باشد باید در 2 نسخه اعتراض خود را برای عدم رعایت مقررات و مواد قانون در طی 30 روز ثبت تغییرات پس از تاریخ صدور آگهی به اداره ثبت احوال ارسال کند. کلمه‌هایی که ریشه آن‌ها در زبان انگلیسی، فرانسوی یا عربی باشد و در زبان فارسی اصطلاحی برای آن‌ها نباشد، طبق قوانین ماکیت معنوی ایران، آن کلمه لاتین محسوب خواهد شد.

موسسه ی حقوقی تکسفیر برای سهولت در کار شما و به جای دریافت دو بار هزینه از شما و صرفه جویی در زمان شما که به نصف زمان میرسد نام تجاری و لوگوی شما را یکجا باهم به ثبت میرساند بنابراین هرچه سریع تر برای ثبت برند و لوگوی خود اقدام کنید. نحوه ثبت برند در سایت مالکیت معنوی بسیار ساده و در عین حال مهم است و طی کردن مراحل آن برای افرادی به قوانین آشنایی دارند، ساده خواهد بود. همینطور دقت بالایی در طی این مسیر نیاز است و افرادی که مشغله کاری زیادی دارند، کار خود را به متخصص می سپارند. ثبت برند و لوگو دو موضوع متفاوت بوده که مراحل تقریبا مشابهی دارند.

آموزش گام به گام ثبت برند

ثبت برند لاتین نیازمند به تخصص و تجربه کافی است و کارشناسان حقوقی بهترین راهنما برای طی کردن این پروسه هستند. همچنین با فراهم آوردن امکان ثبت آنلاین برند، دیگر شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید. تمامی تولیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به صورت آنلاین مراحل کاری خود را انجام دهند و به ثبت اینترنتی برند خود بپردازند. اگر نام تجاری شما در زبان فارسی معنای خاصی نداشته باشد یا مثلاً بخواهید واژه فارسی خود را با خط غیر فارسی‌ای مانند لاتین یا هر زبان دیگری بنویسید، باید برای ثبت برند لاتین درخواست دهید.

توجه داشته باشید اگر در طبقه ای که قصد ثبت برند در آن را دارید برندهای مشابهی پیش از این ثبت شده باشند برند پیشنهادی شما رد خواهد شد. با استعلام برند قبل از ثبت در وب سایت ما، می توانید به راحتی و بدون صرف زمان یا هزینه، از وجود یا عدم وجود مشابهت در برند پیشنهادی خود با سایر برندهای ثبت شده تا به حال اطمینان حاصل کنید. در صورتی که با یک نام در حال فعالیت هستید و قصد دارید همان را ثبت کنید باید به مراحله دوم بروید.

مراحل ثبت برند هم مانند دیگر کارهای ثبتی از مراحل مختلفی تشکیل شده است و هر شخص می بایست به نوبت این مراحل ثبت لوگو و علامت را به اجراء درآورد. یکی دیگر از گام هایی که در ثبت برند تجاری موثر است بسته بندی زیبا در محصولاتی است که آن را به مشتریان عرضه می کنید. شکل و شمایل زیبا همیشه تاثیر به سزایی در ذهن مشتریان به همراه خواهد داشت که شما را معتبر بدانند. پس همیشه سعی کنید که زیبا کار کنید و خود را به دیگران زیبا نشان دهید این مساله تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مشتریان به همراه خواهد داشت. ثبت برند شرکت هایی که به تولید یا توزیع محصولات مختلف می پردازند، به صاحب برند برای استفاده از حقوق برند کمک می کند.بدون داشتن برند رسمی برای شرکت، در آینده مشکلات زیادی در راه تاجر خواهد بود.

با این کار شانس رقابت بیشتری در بازار ایران و جهان خواهید داشت و مزایای بیشتری به دست می آورید.ثبت علائم تجاری برای تشخیص یک محصول تجاری از دیگران استفاده می شود. این علائم باید با خلاقیت هر چه بیشتر طراحی شوند تا بتوانند ثبت شرکت به هدف خود یعنی جلب مشتری برسند. در شرایط ثبت برند و ثبت علامت زمانی موثر است که شما دارای روابط عمومی بالا در ارتباط با مشتریان باشید . کپی کارت بازرگانی .لازم بذکر است برای ثبت برند لاتین این مدرک الزام آور میباشد .

موارد ابطال برند ثبت شده

در صورت وجود هرگونه سؤال در این زمینه می‌توانید به سادگی با ما تماس گرفته و از مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید. اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را در کادر مربوطه تکمیل کنید. متقاضی می بایست دارای یک کد پستی معتبر و یک آدرس ایمیل و یک خط موبایل به نام خودش باشد که قابلیت استعلام داشته باشد. همچنین اگر فردی قبل از شما تقاضای ثبت یک علامت را داده باشد، به دلیل مراجعه کردن او قبل از شما، حق تقدم ثبت را خواهد داشت. مشاوران ثبت بینش با سال ها تجربه موفق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با معقول ترین قیمت ها و در کمترین زمان ممکن می باشند.