قوانین ثبت شرکت

حداقل هزینه نگهداری شرکت میزان پولی است که باید به منظور فعال ماندن شرکت پرداخت شود. از آنجا که داشتن حسابدار برای شرکت‌های ترک الزامی است، بنابراین یکی از هزینه‌‌های نگهداری شرکت در ترکیه، پرداخت حقوق ماهانه four hundred لیر تا one thousand لیر بابت حقوق ماهانه حسابدار است. بنابراین کسانی که قصد راه‌اندازی کسب و کار در ترکیه را دارند باید قبل از اقدام همه چیز درباره ثبت شرکت در ترکیه را بدانند و در این پروسه از مشاوران باتجربه، معتبر و آگاه کمک بگیرند.

  • پشتیبانی از فعالان این امر و چگونگی نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی و تجاری نیازمند کسب آگاهی و اطلاعات ضروری در این حیطه است.
  • مطابق با قانون، یکی از اقدامات لازم و ضروری پس از ثبت شرکتها انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور است.
  • WFOE در حال حاضر یک ساختار سازمانی بسیار محبوب در چین است، شرکتی است که منحصراً توسط احزاب خارجی تأسیس شده و هیچگونه مشارکت مستقیم سرمایه گذار سرزمین اصلی چین را ندارد.
  • و نیازی نیست که خودتان به صورت حضوری در تمامی مراحل حضور داشته باشید.

تمامی مراتب پس از پایان مراحل ثبت در روزنامه رسمی کشور انتشار می یابد. پس از آن اطلاعات مربوط به سال مالی و روزنامه رسمی شرکت را کامل نمایید. حال آنکه اگر شرکت خود را ثبت کنید کلیه موارد در اساسنامه شرکت قید خواهد شد.

ثبت انواع شرکت ها

موسسه بین المللی مشهور تشکیل شده از مجربترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های مختلف، کارشناسان با تجربه امور ثبتی، قضات سابق و بازنشسته خوشنام محاکم قضایی، مهندسان کامپیوتر در رشته‌های گوناگون و جمعی دیگر از کارمندان جوان و پر نشاط است. تعیین حوزه مالیاتی، ثبت شرکت در تهران تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی یکی از مهمترین اقدامات و یکی از ضروری ترین اقدامات پس از ثبت است که باید حتما صورت بپذیرد. اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند.

درباره مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا

پاسخ ـ بله، این که خارجیان در شرکت ‌های ایرانی دارای سهم الشرکه باشند، با هیچ منع قانونی مواجه نیست. به نظر می‌ رسد به موجب اصل قانون اساسی، منظور آن باشد که خارجیان نمی ‌توانند سهام کنترلی یک شرکت تجاری ایرانی را دارا باشند. منظور از سهام کنترلی، میزان سهامی است که به موجب آن تصمیمات شرکت توسط یکی از شرکاء قابل اتخاذ می گردد.

در نام شرکت تضامني بايد عبارت «شرکت تضامني» ‌و لااقل اسم يک نفر از شرکاء ذکر شود. برای ثبت شرکت پیمانکاری چه باید کرد؟ شرایط، هزینه و مراحلیکی از رایج‌ترین فعالیت شرکت‌های ثبت شده در کشور، پیمانکاری است. بسیاری از افراد قصد ثبت شرکت پیمانکاری دارند اما در ابتدای مسیر ذهن‌شان درگیر شده و دچار سردرگمی می‌شوند. در قسمت‌های قبل نیز برخی اسناد و مدارک مربوطه را از شما تقاضا می‌کنند، اما در اینجا شما باید تمامی مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. این مدارک شامل برخی اسناد بوده که در قسمت‌های بعدی به آنها اشاره می‌کنیم. اطلاعات مورد نیاز این بخش شامل اطلاعات هویتی افراد، آدرس پستی یا اطلاعات تماس آنها است.