لباس های بنجلی که به اسم برند قیمت‌های آنچنانی پیدا می‌کنند

نمونه آپ برگرفته از آسان پرداخت و نزاجا برگرفته از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. نام کشور پاکستان نیز برگرفته از پنجاب، افغان، کشمیر و ستان به معنای بلوچستان و پسوند مکان است. این تصمیمی بود که ده‌ها سال پیش، انگلیسی‌هایی که مسئول جداسازی پاکستان از هندوستان ودند برایشان گرفتند. شاید معروف‌ترین از این دسته برند خودروسازی معتبر ایتالیایی فیات است.

اسم برند لباس

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای انتخاب نام برند باید متذکر شویم این است که باید برای انتخاب اسم برند خود آینده نگر باشید. عموماً مشتریان به اسم‌هایی که از یک ریتم و ساختار تکرارشونده استفاده شده است، واکنش مثبت‌تری نشان می‌دهند و این نوع اسم‌ها می‌توانند به برندهای قدرتمندتری تبدیل شوند. به زبان آوردن این اسم‌ها خوشایند است و قابلیت ماندگاری ویژه‌ای در ذهن دارند. به عنوان مثال «مَزمَز» و «چین چین» را در نظر بگیرید که از همین سبک هستند.

قوانین انتخاب اسم برند

کنزو تاکادا متولد ژاپن است و در سال ۱۹۶۴ به فرانسه مهاجرت کرد تا بتواند کسب کار خود را در زمینه مد و فشن به راه اندازد. شاروت اولین فروشگاه پوشاک آماده برای پوشیدن را در سال ۱۸۳۸ درپاریس تاسیس کرد و در سال ۱۸۷۷ خیابان مشهور پاریس Place Vendôme را تاسیس کرد این جابه جایی ثبت برند تجاری باعث شد این برند بین افراد بالا دست جامعه بیشتر شناخته شوند. خانواده شاروت از ابتدا لباس های خود را برای خانواده های سلطنتی مانند ناپلئون تولید می کردند. در ابتدا این برند با تولید کالا و اکسسوری وارد دنیای پوشاک شد و روز به روز به زیر مجموعه و تولیدات خود رونق بخشید.

شرکت سلین در سال ۱۹۴۵ توسط سلین ویپیانا تأسیس شد و در سال ۱۹۹۶ به ارزش ۵۴۰ میلیون دلار، توسط گروه ال وی و ام هاش خریداری گردید. نینا ریچی در سال ۱۸۸۳ در ایتالیا متولد شد و در سن ۱۲ سالگی به فرانسه مهاجرت کرد و در سن ۱۳ سالگی نیز شروع به خیاطی ثبت تغییرات کرد. امروزه نینا ریچی نه تنها بخاطر مد و پوشاک بلکه برای عطر های خود نیز شهرت جهانی دارد. گابی متولد اسکندریه در مصر است و در سال ۱۹۴۵ به همراه همسرش به پاریس مهاجرت کرد. این برند دارای شبکه گسترده ای از بوتیک ها در سراسر جهان است.

برای انتخاب اسم ایرانی از بین نام های قابل ثبت برای برند بهتر است همین الان با کارشناسان ایلیا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها در این راه بهره ببرید. یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب اسم برند باید به آن توجه نمود آن است که نام انتخابی باید انتقال دهنده مفهوم محصول یا خدمات مربوطه باشد . اطلاعات نادرست ، نا آگاهی در انتخاب اسم برند شما می تواند تأثیرات منفی قابل توجهی را در فروش و تبلیغات کالا یا خدمات شما داشته باشد . لا پرلا یک برند لباس زیر زنانه ایتالیایی است که در سال 1954 توسط شخصی به نام La Perla Ada Masotti تاسیس شد. ز لحاظ تاریخی، این برند لباس زنانه به علت خدمات سبک زندگی از جمله مایو، لباس خواب، کیف، کفش و لباس‌های آماده گسترش‌یافته است. موسکینو شرکت کالای لوکس ایتالیایی است، که در زمینه طراحی مد، تولید کفش و محصولات چرمی، همچنین جواهر، عطر و ساعت فعالیت می‌کند.

این برند در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و بهترین ارایه همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی است. با بیش از ۱۶۰ فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان ، تعجب آور نیست که درآمد آن حدود ۱۸ میلیارد دلار در سال است. انتخاب و ثبت یک نام تجاری به راحتی انتخاب نام برای فرزند یا حیوان خانگی تان نیست (چیزهای رایگان در زندگی انگشت شمار هستند). تصمیم گرفتیم ثبت یک برند با نام Mr Squiffy را امتحان کنیم؛ حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ قبلاً ثبت شده بود. تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و مورد نیاز اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت خواهد بود. جهت دریافت پیشنهاد نام برند به صورت رایگان و تخصصی می توانید در هر لحظه با ما در تماس باشید .

  • برای انتخاب اسم برای برند می توان به جلوه های بصری و ذهنی یک ویژگی خاص در محصول اشاره کرد تا بتوان با تکیه به آن ایده های نو را در انتخاب اسم برند در ذهن تداعی کنید .
  • استفاده نمایید؛ که در این حالت میتوانید از اسامی دلخواه که ممکن است مقداری هم طولانی تر باشد استفاده نمایید.
  • یکی از ابزارهای کاربردی و مورد علاقه من نیز Shonify است که از همه این ابزارها می‌توانید کمک بگیرید تا نام تجاری مناسب خود را انتخاب کنید.
  • تولید اسامی یک فرآیند خلاق است و اگر به خودتان آزادی بدهید به بهترین وجه کار می‌کند.

برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید. مثلاً در حوزه مُد و فشن شرکت معروف Victoria Secret از شرکتی که اسم برند خود را Victoria’s Little Secret گذاشته بود شکایت کرد و توانست از آن‌ها غرامتی چند میلیون دلاری دریافت کند. اسامی برند تجاری منحصر به فرد و دستچین شده که می توانید همراه با دامنه آن خرید کنید. برای انتخاب نام ایرانی برند و خلاقانه باید زمان زیادی را صرف کرده و با دانش بسیار نامی با آینده برای برند انتخاب کنید .

۴۱ برند لباس زنانه مارچسا Marchesa

کارولینا هررا (زادهٔ ۸ ژانویه ۱۹۳۹) طراح مد اهل ونزوئلا است که به خاطر سبک شخصی منحصربه‌فردش شهرت دارد. او برای بانوهای اول ایالات متحده همچون ژاکلین کندی اوناسیس، لورا بوش، میشل اوباما و ملانیا ترامپ لباس طراحی کرده‌است. سوپریم یک فروشگاه اسکیت بورد و نام تجاری لباس است که در نیویورک تاسیس شده است.

بنابراین سعی کنید اسمی انتخاب کنید که تنها یک نوشتار ثابت داشته باشد. چون این باعث می‌شود شما یک ثبت شرکت شرکت کپی شده و غیرواقعی به نظر برسید. شاید عده‌ای به شما بگویند پیدا کردن چنین اسمی غیرممکن است.

فرصت مذاکره با هیأت تجاری رومانی در اتاق ایران

دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرایش، عطر، عینک آفتابی و کیف و کفش گرفته تا لباس زیر و لباس شب و خلاصه تمام ریز و درشت پوشاک و اکسسوری را تولید می کند که ظرافت و زیبایی بی نظیری دارند. باربری یک نام برند لوکس بریتانیایی است که همه چیز از عطر و لباس تا زیورآلات را تولید می کند. محصولات این برند دارای الگوی بسیار مشخصی است که توسط خانه مد در همه جا کپی شده است. بنابراین برای رسیدن به یک نام مناسب برای برند خود راهی بس طولانی پیش رو دارید. ما ادعا نمی کنیم که این راهنما جامع و کامل است، چرا که موضوع نامگذاری یک برند همیشه یک موضوع چالشی و بحث برانگیز بوده و هست.