لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

«اسپرسو»، «موکا» و «لاته» نیز برای انتخاب اسم کافی شاپ، خوب به نظر می‌رسند. نام تجاری باید خصوصیات و ویژگی هایی مانند رنگ کالا یا عملکرد محصول را در ذهن مخاطبان ایجاد کند. نام تجاری باید ویژگی‌هایی مثل رنگ کالا یا عملکرد محصول را در ذهن ایجاد کند. بهتر است به این موضوع توجه کنید که به هیچ عنوان اسم خود یا فامیلی خود را بر روی برند نزارید زیرا این نوع اسامی قابلیت برندسازی نخواهند داشت و نمی توان با تکیه به آن ها برندی بزرگ و ماندگار را ثبت کرد. با موسسه برای دریافت مشاوره تلفنی و کم و کیف انجام کار تماس بگیرید.

اگر تا این‌جای کار مشکلات قانونی را حل کرده‌اید می‌توانید سرغ مرحله‌ی تست نام برند بروید. برای مثال شرکت‌های تولید کننده نوشابه انرژی‌زا همگی سعی می‌کنند از مفهوم قدرت‌مند بودن استفاده می‌کنند. برای مثال مانستر (هیولا)، ردبول (گاو قرمز)، راک‌استار (ستاره‌ی راک)، برن (سوختن) و بیگ بیر (خرس بزرگ) همگی در حال استفاده از مفهوم قدرت‌مند هستند.

حالا ما به جای اینکه به شما آدرس سامانه را داده و شما را به این سامانه راهنمایی کنیم، این کار را به صورت 100درصد رایگان برای شما انجام می دهیم. ما در این زمینه تخصص بیشتری داریم و بهتر می توانیم جواب دقیق و سریع را دریافت کنیم. سامانه استعلام برند چیست؟ این سوال بسیاری از ثبت برند متقاضیان برند هست که هر روز با آن مواجه هستیم. ببینید شما برای استعلام برند باید از چند روش اقدام کنید که بهترین پاسخ را بگیرید. نام منحصر به فرد به چه معنی ست؟ یعنی هیچ شخص یا شرکت دیگری از آن نام برای برند خود (در طبقه ای که برند شما به ثبت می رسد) استفاده نکرده باشد.

  • چه‌بسا اگر که قرار بود ما برای این موضوع فکر کنیم یا نوشته‌ای را بخوانیم کار از کار گذشته بود.
  • البته باید در نظر داشته باشید که اگر افراد زیادی را برای نام مناسب شرکت، مشارکت دهید ممکن است کمی گیج شوید.
  • شما هزینه های زیادی رادر خصوص برند بین المللی به صورت ارزی باید پرداخت کنید.
  • سلام در صورتی که فرم استعلام بالا را پر کرده باشید نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید.
  • البته ممکن است شما یک سلبریتی باشید که اسم شما برای مخاطبان‌تان آشناست.

اسم‌های مخفف ممکن است ساده باشند و راحت‌تر به خاطر سپرده شوند ولی توانایی تداعی هیچ ذهنیتی را در افکار مشتری به جهت خرید و وفاداری به برند را نخواهند داشت و بی‌روح هستند. شاید از معروف‌ترین نام برندهای مخفف در جهان بتوان به KFC که برند رستوران‌های زنجیره‌ای مرغ سوخاری و فست‌‌فود هست اشاره کرد. اما در کشور ما این‌گونه نامگذار‌ی‌ها نیز مرسوم هست و می‌‌توان مثلاً به نام مپنا که مخفف نام شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران هست اشاره کرد.

استفاده از نام حیوانات یا شخصیت‌های خاص برای انتخاب اسم برند هنری و

موارد زیر برای انتخاب یک اسم راهنمایی لازم را به معرفی می نماید . نام برند توصیفی به راحتی میتواند محصولات و خدماتی که شما در قالب کسب و کار تان به مشتری ارائه می‌دهید را نمایندگی نماید. حال که با قوانین اساسی انتخاب نام برند و لوگو آشنا شدید، بد نیست نگاهی به نمونه‌های موفق این انتخاب‌ها بیندازیم. نام برند یا نام تجاری، همان اسمی است که صاحبین کسب‌وکارها، برای شناخته شدن هرچه بیشتر، روی محصولات و خدمات‌شان می‌گذارند. این نام در ساده‌ترین شکل خود از اسم بنیان‌گذاران برند الهام گرفته شده است.

اسم انتخاب شده برای برند باید از قبل توسط شخصی دیگر به ثبت نرسیده باشد . برای اطلاع از تکراری نبودن نام انتخابی تنها کافی است به سایت اداره ثبت علامت تجاری مراجعه و در قسمت استعلام برند با درج نام انتخابی اقدامات لازم را جهت انتخاب نام خاص انجام دهید . یا به عبارتی دیگر در انتخاب اسم برند در نظر داشته باشید که عین یا مشابه علامت مربوطه نباید ب ه ثبت رسیده باشد. حتی در مواردی که ترجمه برند های ثبت شده را به عنوان اسم برند انتخاب نمایید و این امر موجب گمراهی مشتریان دیگری گردد ، قابل ثبت نیست .

اسامی برای برند

این نکته مهم را بخاطر بسپارید که برای تمدید اسم برند کسب و کار شما پس از ده سال هیچ هشداری داده نمی‌شود پس حواس خود را جمع کنید و برای رسیدن ده سال آینده گوش به زنگ باشید. در این قسمت اولین قدمی که باید بردارید این است که برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت باید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید. اولین قدمی که می‌تواند درصد پیروزی شما را در کسب و کارتان بالا ببرد نام تجاری یا همان نام برندی است که برای کسب و کار خود انتخاب می‌کنید. برند می‌تواند یک نام یا علامت باشد و یا ترکیبی از این دو که هدفمند ایجاد شده‌اند. داشتن تخصص در بخش جستجوی علامت تجاری الزامی ندارد اما ممکن است در ابتدای استعلام علامت تجاری شما تشابه هات تخصصی را نتوانید تشخیص دهید.

در این صفحه از وب سایت می توانید فهرست متنوعی از نام های اصیل و زیبای ایرانی را جهت انتخاب نام شرکت خود مشاهده نموده و از بین این همه. هر کدام که مد نظر و سلیقه تان بود را در نام شرکت و یا برند خود استفاده نمایید.. انتخاب اسم برندلیست نمونه اسامی برند زیبا خاص ایرانی و هنری.

برای اطلاع از قوانین و مقررات حقوقی با کارشناس‌ها یا مشاوران ثبت حقوقی مشورت کنید. با سلام، من صاحب یک وبسایت آموزش زبان هستم که علاوه بر منابع و مطالب رایگان پکیج های خودم را در آن به فروش میرسانم. به نظر شما آیا بهتر است با همین نام خودم ادامه بدم یا عبارتی مفهمومی (مثلا آلمانی آسان) انتخاب کنم ؟ ضمنا از ریدایرکت استفاده خواهم کرد تا باعث اقت سئو نشود. اگر به تازگی کسب‌وکار خودتان را شروع کردید؛ اسم برند جدیدتان را کامنت کنید و برایمان بگویید چرا و چگونه این اسم را انتخاب کرده‌اید. مطمئناً راه را برای کسانی که به دنبال اسم برند هستند، روشن‌تر می‌کنید.

در انتها باید به چیزی حدود ۲۰ نام با پتانسیل بالا برسید. در این مرحله درباره این ۲۰ نام نهایی باید تحقیقات برای امکان ثبت قانونی و امکان ثبت دامین برای سایت را بررسی کنید. امیدوارم با به‌کارگیری این اصول بتوانید نامی قدرتمند برای برندتان برگزینید. حالا که با کلیدهای طلایی انتخاب نام برند آشنا شدید می‌توانید برای برند خودتان دست به کار شوید. همین حالا قلم و کاغذ را آماده کنید و هرآن‌چه در مورد برندتان می‌دانید روی کاغذ بنویسد.

از چه روشی می‌توانیم اسم برند کسب و کار خودمان را پیدا کنیم؟

سلام لطفا با ما تماس بگیرید و تصویر لوگو مورد نظرتون رو برای ما ارسال کنید. لطفا فرم استعلام برند را پر کنید نتیجه استعلام به اطلاع شما خواهد رسید. نام های تداعی گر تلاش می کنند معانی خیالی روی برندشان بازتاب بدهند. آمازون که در آمریکای جنوبی پیگیری ثبت تغییرات شرکت واقع شده، بزرگترین رودخانه جهان است. بنابراین برای بزرگترین کلکسیون جهانی کتاب، لباس، محتوا و غیره مناسب است. سیروس اسم درخشان ترین ستاره است، پس برای کانال رادیویی که در آن به درخشان ترین ستاره های موسیقی و صنعت سرگرمی گوش بدهید مناسب است.

اسامی لوکس و خلاقانه

برخی افراد مراجعه حضوری و استعلام از کارشناسان را برای حصول اطمینان ضروری می دانند در حالی که سامانه اینترنتی استعلام برند قبل از ثبت درست ترین نتیجه را بدون کوچک ترین خطا به شما خواهد داد. استعلام برند های ثبت شده به صورت آنلاین، آنی و کاملا رایگان صورت می گیرد پس نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ثبت شرکت ای ندارد. آدیداس منحصربه‌فردتر است.برگرفته از اسم آدی داسل بنیان‌گذار شرکت است و اسم برند تسلا توسط نیکولاس تسلا خلق نشده. اما این اسم نشان قدردانی از دست یافته های مهندسی الکترونیک تسلا است. بعضی از برندها بزرگ، مثل اپل و کوکاکولا بعضی ها هم متعلق به کسب و کارهای تک نفره و کوچک هستند.