لیست شرکت های تبلیغاتی معروف ایرانی

همانطور که گفته شد، هدف تمامی شرکتهای تبلیغاتی ساخت و مدیریت یک تبلیغ مؤثر و مفید بوده که به صاحبان کسب و کار کمک کنند که برند خود را به مردم معرفی کنند. در این مرحله تیم خلاق باید ایدههای مفید را پخته تر کرده و گزارش کار خود را به دپارتمان تولید یا مدیر پروژه ابلاغ کنند. اصلیترین خدماتی که شرکت تبلیغاتی آویده به مشتریان خود ارائه میدهد، تبلیغات محیطی، بازاریابی مستقیم فروش و برند سازی است. همانطور که از نام این آژانسهای تبلیغاتی مشخص است، آنها در نقش یک مشاور به کسب و کارها کمک میکنند. این تصاویر که به صورت بنرهای تبلیغاتی و تیزرهای تلویزیونی به کار گرفته میشوند، در حقیقت تاثیر تکنولوژی در زندگی روزمره را به نمایش در میآورند. شرکت «اُگیلوی و ماثر» یکی از آژانس های برتر تبلیغاتی است که انواع سرویسهای بازاریابی دیجیتال را به مشتریان خود ارائه میدهد. دپارتمان خلاقیت را میتوان یکی از مهم ترین بخشهای یک شرکت تبلیغاتی دانست. کار آژانس تبلیغاتی دیجیتال، فراهم کردن شرایط و فضایی مناسب برای تعامل یک کسب و کار با مشتریانش در فضای آنلاین است. امروزه در عصر دیجیتال افرادی که در حوزه کسب و کارند، مخصوصاً در حوزه های تبلیغات و ارتباطات، باید حضوری آنلاین داشته باشند.

تبلیغات زود بازده

[arpw limit=”10″]

در ادامه با انواع شرکتهای تبلیغاتی آشنا خواهیم شد.

شرکت “امپریال برند” با بهره گیری از خلاق ترین نیروهای حوزه بازاریابی، برندینگ و تبلیغات، آماده همکاری با تمامی کسب و کارها در تمامی حوزه هاست. این شرکت تبلیغاتی بیشتر در حوزه تولید تیزرهای تبلیغاتی و طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغات محیطی فعالیت میکند. اینطور برآورد میشود که تقریبا ۷۰درصد درآمد شرکتهای تبلیغاتی صَرف پرداخت حقوق و مزایای نیروهای آن میشود. این روش یک مزین بزرگ دارد و آن شناخت خوبی است که نیروهای مشغول در آژانس تبلیغاتی، از فعالیت آن شرکت دارند. یک شرکت تبلیغاتی، دارای بخشهای مختلفی بوده که هر کدام وظایف خاصی را بر عهده دارند. کمی جلوتر با هر کدام از این بخشها و همچنین وظایف هر کدام از آنها آشنا خواهیم شد. در ادامه با انواع شرکتهای تبلیغاتی آشنا خواهیم شد. از زمانی که یک مشتری وارد یک آژانس تبلیغاتی شده و به آنها پیشنهاد کار میدهد، چه مراحلی طی میشود تا مشتری به هدف خود رسیده و پول را تقدیم شرکت کند؟ از زمانی که مشتری یک شرکت تبلیغاتی را انتخاب میکند تاز زمانی که پروژه به اتمام برسد، مراحلی طی میشود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. این طرح سپس به تیم اجرایی که بخش دیگری از یک شرکت تبلیغاتی است، تحویل داده میشود.

این روش در هنگام معرفی محصولات جدید عالی عمل می کند.

اما با تمامی این تفاسیر، آژانسهای تبلیغاتی با توجه به ساختارشان، میتوانند دارای انواع مختلفی باشند. در سالهای اخیر، این آژانس تبلیغاتی با طراحی یک فعالیت مشارکتی و با ایده حفظ انگیزهی مشتریان، توانست یک کمپین تبلیغاتی موفق برای شرکت گیتوراد (Gatorade) اجرا کند. این روش در هنگام معرفی محصولات جدید عالی عمل می کند. این یک راه عالی برای حفظ مشتریان فعلی شما و آشنایی آنها با محصولات جدید، خدمات و یا فروش است. برقراری ارتباط با مشترییان مختلف نیز برعهده این بخش است. بخش اُپن مولن لاو (MullenLowe Open): این بخش در زمینهی رفتار مصرفکنندگان خرده فروشی و تجارت الکترونیک، تخصص دارد. افزایش و رشد چشمگیر تقاضا، بازارهای جدید و عرضه کنندگان بسیاری را به وجود آورد و صنعت تبلیغات و بازاریابی – که تعداد زیادی از صنایع و حرفه های جنبی را نیز به همراه دارد – به عنوان پل ارتباطی بین بازار و مصرف کنندگان، نقشی حساس و تعیین کننده را بر عهده گرفت. در این نوع شرکتها به تمامی جنبههای تبلیغات توجه شده و آنها را برای مشتریان خود انجام میدهند. امروزه ردپای ابزارهای دیجیتال در تمامی جنبههای زندگی آشکار است. Article has been created by GSA Content Generator Demoversion.

  • ثبت شرکت تبلیغاتی در قالب شرکت سهامی خاص
  • متخصصان طراحی وب سایت
  • فضا و زمان تبلیغات را رزرو کند
  • چگونه شرکت ثبت کنیم ؟
  • دپارتمان خلاقیت
  • بخش تحقیق

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که قصد دارید در تمامی حوزهها تبلیغات مؤثری انجام دهید، بهترین کار همکاری با یک شرکت تبلیغاتی کامل است. بدیهی است که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده ، پویا و پر رقابتی ، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای ، امنیت شغلی ، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت. به همین دلیل آنها خدماتی را نظیر طراحی وب، تبلیفات ایمیلی، تبلیغات در شبکههای اجتماعی، بهینه سازی سایت و تولید محتوا را برای مشتریان خود انجام میدهند. تبلیغات آنلاین در بهترین حالت خود هنگامی است که سایت های مرتبط با فعالیت خودتان را انتخاب کنید و در وب سایت هایی تبلیغ کنید که فکر می کنید مشتریان بالقوه شما از آنها بازدید خواهند کرد. تبلیغات پست مستقیم برای همه شرکت ها با انتخاب گستردهای از محصولات مانند محصولات اداری، مبلمان، موسیقی، لباس، کفش، و غیره توصیه می شود. شرکت Dell بیشترین تبلیغات خود را مانند Microsoft از طریق نمایشهای تلویزیونی انجام میدهد. به عبارت دیگر در این شرکتها، در کنار بخشهایی مانند حسابداری یا منابع انسانی، یک بخش دیگر نیز به نام آژانس تبلیغاتی وجود دارد. با توجه تعاریف ذکر شده، رسالت یک شرکت تبلیغاتی کمک به صاحبان کسب و کار بوده که با استفاده از تبلیغات مؤثر بتوانند، مشتریان خود را به دست آورند.