نام چهار سیلابی شرکت موسسه حقوقی دادمهر

برای مثال در کشور خودمان ایران شرکت دیجی کالا این اسم را در اواسط دهه‌ی ۸۰ شمسی برای خود انتخاب کرد. در دهه‌ی نود شمسی موجی از کپی‌ برداری‌های ناشیانه از این برند باعث شد تا کسب‌ و کارهای زیادی دچار اشتباه بزرگی بشوند. از گذشته تا الان فرمول‌ها و روش‌های مختلف زیادی برای انتخاب نام مناسب شرکت و برند گفته شده است. تعداد زیادی از این روش‌ها توسط گروه‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های معتبر ابداع شده است.

اما اگر بیشتر از ۳ ماه از زمان تایید نام بگذرد و شرکت ثبت نشود، متقاضی باید حتما مجدد مبلغ مربوطه را بپردازد. نام انتخابی نباید مشابه نام‌های قبلی باشد که در اداره کل ثبت شرکت‌ها ثبت شده است. ثبت پایتخت با بیش از 12 سال سابقه کاری در زمینه ثبت شرکتها با بهره مندی از کارشناسانی مجرب و با تجربه در تمامی زمینه های مرتبط آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد. استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیستی، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی، هنری، صندوق قرض الحسنه، لیزینگ و غیره در نام شرکت یا موسسه مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.

آدولف دالسر همان ابتدا یک نام ترکیبی از اسم و فامیل خود با عنوان آدیداس (آدی+داسلر) برای کارخانه خود در نظر گرفت و از همان ابتدا نیز موفق بود. نمی توان موارد و استراتژی هایی که استیو جابز برای برند خود بکار گرفته را در این موفقیت نادیده گرفت اما به جرات می توان گفت که انتخاب عنوان تجاری تصویری کمک زیادی به موفق تر شدن این برند نسبت به سایر برندها شده است. قبل از خرید دامنه در مورد اسمی که انتخاب کردید از خانواده، دوستان، مشتریان، سرمایه گذاران و همکاران خود مشورت بگیرید و پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که اسم انتخابی شما تاثیرگذار بوده و بازخورد خوبی دارد. پسوندی برای نام شرکت خود در نظر بگیرید که رایج تر است و افراد هنگام سرچ کردن بیشتر از آن پسوند استفاده می کنند. به عنوان مثال پسوند استاندارد و رایج در بین مردم “.com” می باشد.

اسامی انتخابی شما صرفا باید دارای فارسی و دارای ریشه فارسی باشد. برای یک شرکت معدنی در خراسان جنوبی به دنبال یک اسم سه بخشی هستم اما هنوز به هدفم نرسیدم. بنده برای یک شرکت دانش بنیان که در زمینه تولید ادوات کشاورزی ثبت برند فعالیت خواهد داشت به چند نام مناسب نیاز دارم . سلام برای شرکت تولیدی رنگ ساختمانی دنبال یه اسم بامفهوم و درعین حال کوتاه میگردم. سلام.برای یه شرکت تولیدی کاغذ چه اسمی پیشنهاد میکنید که توش کاغذ شبز هم داشته باشه.

In Regards To The Author: ثبت شرکت

حال این سوال پیش می آید که کارایی یک اسم به چه معنی ست؟ با ما همراه باشید تا این موضوع را هم شرح دهیم. هنگامی که در یک نام پیشنهادی،ترکیبی از دو واژه فارسی،تداعی کننده یک واژه بیگانه باشد،امکان ثبت آن وجود ندارد. سایت Wordlab Business Name Generator سایتی که از بین بیش از 7.2 میلیون اسم تجاری به صورت تصادفی برای شما نام­ تجاری پیشنهاد می­دهد. هنگام انتخاب نام شرکت دقت کنید نام­هایی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارند قابل قبول نیستند.

اسم شركت

کلماتی همچون بازرگانی ، خدماتی ، مهندسی به عنوان سیلاب در نام شرکت حساب نمیشوند و تنها به صورت قید می توان استفاده نمود. سلام می توانین از اسامی مانند پترو پالا صنعت آویژه استفاده نمایید . اشخاص دیگر بر این باورند که اسم های خلاقانه و ابداعانه بیشتر در ذهن باقی می ماند و برخی بر این باورند که این اسم ها سریع تر فراموش می شوند. اسم انتخاب شده باید بتواند ارزش و تجربه را میان محصولات انتقال بدهد. بعضی ازکارشناسان بر این باورند که اسم های انتزاعی بهترین اسم ها می باشند. چه بسا شرکت‌های بسیار معروفی در ایران و در دنیا وجود دارند که با اسامی خنثی و شاید تنبل.

مقررات و قوانین انتخاب اسم شرکت

در زمان انتخاب نام آن را تصور کنید و شکوه و عظمت آن را به چالش بکشید ، این کار نه تنها در زمان طراحی لوگو و علامت تجاری و ثبت برند شرکتتان به یاری شما می آید بلکه تصویری از آینده موفق کاری به شما می دهد که اسم شرکت شما بر زبان هر قشر از جامعه جاریست. در پاسخ به این سوال باید بگوییم ثبت شرکت در تهران که قبل از ثبت نام یک شرکت باید استعلام اسم شرکت در سامانه انتخاب نام شرکت انجام شود، اما این کار را خود شما نمی توانید انجام دهید، زیرا نکات خاصی دارد که باید به آن توجه داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که ادامه این مطالب را از دست ندهید و همچنان با ما همراه باشید.

  • در این مقاله به چیستی این نوع شرکت و قوانین مربوط به آن پرداختیم.
  • پس چاره ایی نیست جزء انتخاب نام زیبا برای شرکت که همین یکی از مهم ترین قسمت ثبت شرکت که انتخاب نام شرکت است می باشد .
  • دنبال یه اسم خوب میگردیم که هم سایتشو طراحی کنیم هم پیج اینستاگرام.
  • جهت دریافت مشاوره، فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان سفیر صلح با شما تماس بگیرند.
  • البته باید توجه داشته باشید که همان نام انتخابی شما، صد درصد برای شما انتخاب نخواهد شد، حال در ادامه مطالب بیشتر به این موضوع می پردازیم تا به طور دقیق آن را درک کنید.

شرکت ایلیا در این مقاله درباره ی اسم شرکت و اسامی خاص برای برندو شرکت مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه می نماید تا راهنمای شما باشد . اگر در زمان ثبت شرکت و برند خود موضوعات نامفهوم در این راه برای شما ایجاد شد می توانید با ما با شماره های درج شده برای تعیین اسم شرکت و اسامی خاص برای برند تماس حاصل فرمایید. اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراتژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. واقعیت این است که تمامی اسم ها می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند.

پس باید قبل از انتخاب قطعی نام برند، با همه‌ی قوانین انتخاب اسم در ایران آشنا شوید تا به مشکل نخورید. به هر حال سعی کنید اسمی انتخاب کنید که نوشتار ثابتی داشته باشد و به‌ راحتی در ذهن مخاطب باقی بماند. اسم‌های مخخف یکی دیگر از موضوعاتی است که بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن می‌روند. البته این نمونه اسم گذاری هم پیشنهاد نمی‌شود مگر در شرایط خاص.

برخی دیگر اعتقاد دارند که اسامی خبری که به مشتریان می گویند که کسب و کار شما دقیقاً چیست بهترین اسامی هستند حال آنکه برخی دیگر به این باورند که اسامی ابداعی بیشتر در اذهان می مانند در حالی که برخی معتقدند که این اسامی سریعتر به فراموشی سپرده می شوند. انتخاب نام شرکت تا حدی اهمیت دارد که می توان گفت قبل از اینکه مصرف کنندگان با محصولات آشنا شوند، عموما نام شرکت را مشاهده می‎کنند. بهترین تعریف برای نشان دادن اهمیت نام شرکت این است که بگوییم، نام شرکت مهم تر از کیفیت محصولات و خدمات می‎باشد زیرا اولین و تنها چیزی است که در خاطر مصرف کننده می‎ماند. با تعداد محدودی از نام‌های انتخاب شده پیش مشتریان بالقوه/همکاران/ سرمایه‌گذاران بروید و از آنان نظرخواهی نمایید.

انتخاب هیأت نظار که مرکب از سه نفر از شرکا است در صورت تعداد بیشتر از 12 نفر که در زیر صورتجلسه باید نام اعضای هیأت نظار نوشته و امضا شده باشد. 3.اگر تعداد شرکاء 12 نفر یا تغییرات شرکت بیشتر باشند انتخاب و قید نام اعضای هیات نظار درصدر صورتجلسه ضروری است. 1.تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورتجلسه و امضای ذیل آن توسط کلیه شرکاء با قید میزان سهم الشرکه خود.

در صورتی که نام پیشنهادی رد شود لازم است مجدد نام های پیشنهادی ارسال گردد. زیرا انها علاوه بر مشورت های فوق نام های مدنظر موسسین را استعلام خواهند گرفت. عدم استفاده از حروف اول چند کلمه بعنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف. شئونات انقلاب اسلامی باید در نظر گرفته شده باشد و با آن منافاتی نداشته باشد. از عناوین شعرا، دانشمندان و کاشفان در زمان حال مورد استفاده قرار نگیرد.

_استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، لیزینگ و … در نام شرکت یا موسسه، مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می باشد. اشخاص حقوقی به همراه اطلاعاتی نظیر نام شرکت،موضوع شرکت و مشخصات اعضای شرکت جهت اصالت سنجی در دسترس خواهد بود. شرکت باید استعلام نام شرکت در سامانه ی ثبت شرکت ها انجام شود. نام انتخابی، دارای سابقه ثبت نباشد؛ دارای معنا و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد؛ حداقل سه سیلاب باشد؛ لاتین نباشد، واژه ی بیگانه نباشد و فارسی باشد. جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است.

پست شد در : misc