نتایج صفحه اول گوگل برای ثبت شرکت

برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. در حقیقت دفتر ثبت شرکتنامه در این مورد به منزله ی دفتر اسناد رسمی می باشد. پس ثبت شرکتنامه، رسمیت یافتن آن بین شرکاء است که در دفتر جداگانه به عمل می آید و شرکاء تماماً ذیل ثبت را امضا می کنند و مطابقت ثبت را با اصل شرکتنامه تصدیق خواهند نمود. به موجب ماده ی forty ثبت شرکت در تهران seven قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی 48 همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد.

شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. تاسیس شرکت جدید برای هر تاجر به این معنی است که باید اسمی انتخاب کند که بتواند علاوه بر به بار کشیدن مفهوم و هدف شرکت، خاص و ممتاز باشد به نحوی که مردم مصرف کننده بتوانند به سادگی آن را بخوانند و متوجه شوند و همینطور نام این شرکت را با شرکت های دیگر اشتباه نگیرند. اکنون در صفحه ی “موضوع فعالیت”، شما ملزم به وارد کردن مدت فعالیت و موضوع آن می باشد، بعد از ثبت این اطلاعات بار دیگر بر روی گزینه ی “گام بعدی”کلیک کنید. اگر بازنشسته هستی میدونی چطوری به صورت اینترنتی فیش حقوقی خودت رو بگیری و ببینی بابت چه مواردی از حقوقت کم میشه؟ حتما با من تا انتهای مطلبسامانه استعلام فیش حقوقی بازنشستگان همراه باش تا دقیق بگم باید چطوری این اطلاعات رو دریافت کنی.

  • در واقع شما می توانید هر کدام از این شرکت ها را تاسیس کنید و بعد در شرح وظایف و کار شرکت، کارهای بازرگانی را بیان کنید.
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود به سهامداران اجازه می دهد که در صورت ضرر فقط در حد سهم خود ضرر کنند اما همینطور سود آن ها را به سرمایه شان محدود می کند.
  • سپس باید نام شرکت را در فرم نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت 5 نام انتخاب کنید تا یکی از بین آنها تایید شود.
  • برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند.

✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. نکات قابل توجه در قوانین ثبت کردن شرکت های سهامی زیاد است و آشنایی کامل با این قوانین تنها راهی است که می توانید بدون مشکل، شرکت خود را به ثبت برسانید.

در مرحله ی بعد در کادر نمایش داده شده باید نوع شخصیت حقوقی را از بین گزینه های موجود انتخاب و بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید. ۸اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا تولید اصل استفاده کنند . اکثر تنظیمات صورتجلسه شرکت‌ها و تغییرات آن شامل تغییر در اساسنامه… … عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و هیئت مدیره برای هر یک از پذیرش جداگانه بگیرند. ثبت شرکت در شیراز ، ثبت شرکت شیراز ، مرکز ثبت شرکت ، ثبت موسسه ، مشاوره ثبت شرکت ، شرکت ، sabt sherkat ، irsherkat.ssaa.ir ، مشاوره رایگان ، رایگان … قدر مسلم آن است که برای فراهم شدن فضایی مطلوب و مساعد، رسیدگی به چگونگی تشکیل شرکت ها امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. در گذشته ، ثبت اسم تاجر در دفتر ثبت تجارتی تنها با مراجعه حضوری به مرجع ثبت شرکت ها امکان پذیر بود، اما امروزه کلیه تجار و شرکت های تجاری می توانند با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها و با ورود به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، برای ثبت نام خود در دفتر ثبت تجارتی اقدام نمایند. علاوه بر اینکه باید در مرحله ثبت، کارمزد و تعرفه خاصی را بپردازید، آماده کردن مدارک لازم برای ثبت و هزینه روزنامه نیز بر عهده مالک یا مالکان شرکت خواهد بود. چون در صورت بروز مشکل در مراحل ثبت، تاجر مجبور خواهد بود که تمام این هزینه ها را از اول بپردازد، داشتن یک وکیل در این موضوع به تاجر کمک می کند که سرمایه خود را از دست ندهد. شرکت ثبت فوری با داشتن مشاوران و وکلای ماهر در زمینه تاسیس شرکت به تاجران کمک می کند.

به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و … سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. Rating 5,zero ثبت برند در اقدام نهایی باید ورود به سامانه ثبت شرکت ها داشته باشید. … اداره ثبت شرکتها به آدرس irsherkatssaa.ir و اخذ شماره پذیرش جهت پیگیری ثبت تاسیس اینترنتی.

انتشار خلاصه ی شرکتنامه

توجه داشته باشید که این شماره همراه باید به نام شما بوده و با کد ملی شما به ثبت رسیده باشد؛ و در نهایت بر روی دکمه ثبت نام کلی نمایید. بعد از ارسال مدارک ، کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی چنانچه مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه ی پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن ها صادر می گردد. شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید. پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند .

www irsherkat ssaa ir

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. اگر برایتان سوال است که برای ثبت شرکت چه باید کرد به شما پیشنهاد می نمایم این مقاله را مطالعه نمایید و یا با کارشناسان موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل نمایید.

پلمپ دفاتر سال 1400

در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود. هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد. در گام اول اطلاعات متقاضی را ، شامل ( نام ، نام خانوادگی، شماره تلفن ، متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی، سمت متقاضی ، در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه) ، وارد نمایید . شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد.

پلمب دفاتر قانونی

در این مطلب قصد داریم در مورد سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، طریقه کار با سامانه ، بخش های متنوع سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، مزایا استفاده از این سامانه و موارد مربوط به آن بپردازیم پیگیری ثبت تغییرات شرکت . سپس، تابعیت و شناسه ملی و شماره تلفن ثابت و کد پستی شخصیت حقوقی را در سامانه وارد نمایید. ( قابل ذکر است تمامی پیامک های مربوط به مراحل انجام کار به شماره همراه درج شده ارسال خواهد شد).

در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود. در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد.

انجام یک سری از فعالیت‌ها مانند تولید و پخش دارو در حالت حقیقی امکان‌پذیر نیست و فقط با ثبت شرکت می‌توان آنها را انجام داد. ۷- نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. این رو رویه های پذیرش شرکت ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ای در فرابورس رقم … ثبت نزد. تمامی مواردی که ذکر گردید در انتها برای شما نمایش داده خواهد شد ، پس بررسی و پذیرش نهایی باید منتظر تایید نام های درخواستی باشید . انتخاب نام شرکت از موارد و ضوابط متعددی پیروی می کند که باید رعایت گردد تا مورد قبول کارشناسان واقع گردد .

تمام مراحلی که برای ثبت حضوری شرکت لازم است، در قسمت آنلاین هم اهمیت خواهند داشت و تنها تفاوت کار در نحوه ارسال مدارک ثبت کمپانی خواهد بود. مراحل ثبت شرکت در ایران در عین سادگی نیازمند دقت و توجه خاصی است. برای به سرانجام رساندن موضوع ثبت کمپانی مورد نظر خود باید تمام مراحل زیر را قدم به قدم و به دقت پیش بروید و در صورت اشتباه در یکی از مراحل، ثبت تایید نشده و باید تمام مراحل را از اول پیش بروید که باعث می شود مقدار زیادی از زمان و پول تاجر هدر برود.