نحوه استعلام شرکت های ثبت شده به وسیله شماره ثبت و شماره ملي

_ به وسیله این شناسه، هویت اشخاص حقوقی ثبت شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اتاق بازرگانی، سازمان اوقاف وامور خیریه و حوزه های علمیه قابل شناسایی خواهد بود. وارد کردن اطلاعات ثبت‌کننده شخصیت حقوقی که باید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشد. به وسیله این شناسه، هویت اشخاص حقوقی ثبت شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اتاق بازرگانی، سازمان اوقاف وامور خیریه و حوزه های علمیه قابل شناسایی خواهد بود. مراحل ثبت تغییرات شرکت با توجه به نوع تغییر در شرکت ، متفاوت است. این سامانه شما را در کلیه امور ثبتی و خدمات اداری شرکت ها از جمله ثبت شرکت و تغییرات آن و همچنین ثبت برند تجاری راهنمایی خواهد نمود.

  • برای انتخاب نام شرکت باید قوانین و مقررات مربوطه رعایت گردد چنانچه برای انتخاب به صفحه پیشنهاد نام مراجعه کنید و یا با مشاورین موسسه در تماس باشید .
  • برند یا نام تجاری چنانچه بر طبق قانون ثبت شود حمایت قانونی می شود.
  • اگر اشخاص شرکت خود را ثبت نکنند، فعالیت‌هایی که از طرف شرکت سهامی خاص ثبت می‌گردد قانونی نخواهد بود.
  • ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر.
  • لطفا برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا کامل از zero تا 100 همکاران ما شما رو راهنمایی کنن و با فرآیند این کار آشناتون کنن.
  • © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است.

هر شرکتی برای اینکه به صورت قانونی ثبت گردد می‌بایستی یک شماره ثبت از اداره ثبت و یک شناسه ملی از اداره اسناد و املاک دریافت نمایند و پس از دریافت این دو کد اشخاص حقوقی و شرکت‌ آنها با این شناسه‌ها شناخته می‌‌شود. افراد برای ورود به بازار رسمی شغل مربوط به خود بایستی فعالیت‌های خود را رسمی نمایند، یکی از روش‌های رسمی کردن، ثبت شرکت است، شرکت‌های سهامی خاص نیز یکی از این شرکت‌ها است، در این مقاله به استعلام ثبت شرکت سهامی خاص پرداخته شده است. این وب‌ سایت با اجرایی شدن طرح یکپارچه ‌سازی پایگاه آگهی ‌های قانونی بسیار کاراتر از قبل شده است.

شما از طریق استعلام ثبت شرکت می‌توانید به نوع شرکت پی برید. • شما تمایل به معامله با یک شرکت و یا خرید آن شرکت را دارید. برای اینکه بعد از انجام معامله دچار ضرر و زیان نشوید و همین طور از جرم کلاهبرداری یا معاملات غیر قانونی جلوگیری کنید؛ باید استعلام ثبت شرکت را بگیرید. بنابراین سازمان املاک و اسناد کشور شماره‌ی دیگری را به افراد حقوقی اختصاص می‌دهد که به آن شناسه ملی می‌گویند. پس از دریافت شناسه ملی شرکت مربوطه، می‌توانید به دیگر اطلاعات شرکت دسترسی یابید. یکی از فیلدهای سمت چپ سامانه را وارد کرده و با وارد نمودن کد امنیتی نمایش داده شده و کلیک بر روی گزینه جستجو می‌توانید در صورتی که شرکت مورد نظر ثبت قانونی شده باشد، به اطلاعات شرکت مربوطه دست پیدا کنید.

در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد. ثبت شرکت بازرگانی به شرکتی الحاق می شود که زمینه فعالیت آن واردات و صادرات محصولات ، حضور در نمایشگاه های داخل و خارج از کشور و … باشد. اخذ کارت بازرگانی بعد از ثبت شرکت اولین نیاز هر شخص یا شرکتی است که می خواهد تجارت کند. طبق قانون هر گونه صادارت یا واردات کالا توسط شخص یا شرکت نیازمند داشتن کارت بازرگانی می باشد.

استعلام کد اقتصادی شرکت

در شرکت سهامی‌ عام، تعداد افراد سهام‌ دار نبایستی از سه نفر کمتر باشد و مسئولیت افراد سهام دار، محدود به مبلغ سهام آنها می شود. در ثبت شرکت سهامی عام، عبارت «شرکت سهامی عام» می بایستی حتما قبل از نام شرکت یا بعد از آن، بدون هیچ فاصله یا واسطه ای با نام شرکت در تمامی اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طرزی خوانا قید شود. برای ثبت شرکت سهامی عام موسسین در ابتداری ثبت شرکت ها می بایستی حداقل ۲۰ درصد از سرمایه را شخصا تعهد و حداقل 35 درصد از مبلغ تعهدی را در حسابی بنام شرکت سهامی عام در شرف تاسیس نزد یکی از بانک‌ها سپرده گذاری نمایند.

شرکت سهامی خاص، شرکتی است از انواع شرکت های سهامی که بین سه نفر یا بیشتر تشکیل می شود و سرمایه آن به سهام تقسیم می شود. بدین معنی که ثبت شرکت سهامی خاص با حضور حداقل ۳ فرم سهام دار (موسس) به صورت حقیقی یا حقوقی تشکیل میشود که در آن اعضای هیئت مدیره حتما می بایست باید از افراد سهام دار باشند. در ثبت شرکت سهامی خاص حداقل سرمایه در نظر گرفته شده ای که باید توسط موسسین تامین گردد یک میلیون ریال است. همچنین برای تامین سرمایه نیازی به صدور اعلامیه پذیره نویسی برخلاف ثبت شرکت سهامی عام نمی باشد و سرمایه توسط اعضا به تفکیک تامین خواهد گردید.

شرکت با مسئولیت محدود

به همین دلیل برای آن که بتوانید یک شرکت را ثبت کنید، نیاز به مشاوره های تخصصی خواهید داشت. 1-تحویل مدارک هویتی اعضا،آگهی تاسیس،آخرین آگهی تغییرات شرکت توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی. امروزه برای اکثر کسب و کارها نیاز به داشتن هویت حقوقی داریم،ثبت شرکت ها آنطور که تصور می کنید پیچیده نیست، فقط نیاز به کمی تجربه و دانش حقوقی و مالیاتی دارد. اگر نیاز به ثبت شرکت فوری دارید می توانید با ما تماس بگیرید و این کار را با کمترین هزینه و در یک هفته کاری به ما بسپارید. روال کاری ما سـریع و شفاف بوده و شما در ابتدای کار از مدت زمان و هزینه انجام دقیق آن مطلع خواهید شد. ، شماره ثبت، نام شخصیت حقوقی، نوع شخصیت، سازمان ثبت کننده، وضعیت و همچنین در صورتی که شخصیت حقوقی مورد نظر شما توضیحاتی داشته باشد، توضیحات آن در کادر مربوطه نمایان می شود.

با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند. چرا که متقاضیان ثبت شرکت, ثبت برند, ثبت علائم تجاری و موارد دیگر بخش زیادی از کار خود را به راحتی می توانند از طریق وب سایت ثبت شرکت ها انجام دهند . در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد.

استعلام ثبت شرکتها

شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 2 یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هریک از شرکاء به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد. شرکتی است که تحت نام مخصوصی جهت انجام امور تجاری بین 2 یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود به طوری که اگر دارایی شرکت برای ادای قروض و تعهدات شرکت کافی نباشد هریک از اعضای شرکت به تنهایی مسئول پرداخت تمام قروض و تعهدات شرکت در مقابل افراد ثالث است. استعلام شرکت‌های ثبت‌شده از ابعاد مختلفی دارای اهمیت است و علل مختلفی نیز وجود دارد که ممکن است باعث شوند شما تمایل به استعلام شرکت‌های ثبت‌شده پیدا کنید. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید.

بله.امکان تغییر شماره ثبت شرکت در شرایطی خاص وجود دارد.در صورتی این شماره تغییر می کند که حوزه مرجع ثبتی شرکت تغییر نماید مثلا محل شرکت از تهران به شهرستان های استان تهران و یا دیگر استان ها تغییر نماید. برای استعلام قانونی بودن شرکت‌ها و مؤسسات باید به سایت اداره ثبت اسناد و املاک کل کشور به آدرس مراجعه کنید. 3- پس از آنکه مطابق با بند دوم اقدام نمودید باید کلید “جستجو” را کلیک نمایید که پس از آن مشخصاتی مانند شناسه ملی، نام شخصیت حقوقی، نوع شخصیت، سازمان ثبت کننده، وضعیت و همچنین در صورتی که شخصیت حقوقی مورد نظر شما توضیحاتی داشته ثبت شرکت در تهران باشد، توضیحات آن در کادر مربوطه نمایان می شود. شماره ثبت نشان دهنده اداره صادرکننده آن در استان و شهری مشخص می باشد و در واقع به گونه ای نشان دهنده فعالیت شرکت در یک محدوده خاص است، اما شناسه ملی هویت منحصر به ‌فرد شرکت در سطح کشور می باشد و اهمیت فعالیت این شرکت در سطح کشور را بیان می کند. در روزنامه تاسیس علاوه بر ده مورد اطلاعاتی که در بالا اشاره شده می توان اطلاعات بیشتری نظیر موضوع فعالیت ، اشخاص شرکت ، سرمایه شرکت و سایر اطلاعات موجود در آگهی تاسیس را مشاهده نمود. شماره ثبت برای یک شرکت شبیه به شماره شناسنامه برای یک فرد است.

استعلام ثبت نام و اسم شرکت

هزینه ثبت شرکتهای سهامی خاص علی الرغم پیچیده تر بودن نسبت به ثبت شرکت مسئولیت محدود از قیمت ثبت یکسانی ( فقط در موسسه میزان ) برخوردار می باشد. برای اینکه اطلاع پیدا نمایید که شرکت یا موسسه مورد نظرتان به صورت رسمی به ثبت رسیده است یا خیر، همچنین برای استعلام وضعیت شخصیت حقوقی مورد پیگیری ثبت تغییرات شرکت نظرتان و بررسی قانونی بودن آن، می توانید نسبت به استعلام شناسه ملی و دیگر اطلاعات شخصیت حقوقی فوق اقدام نمایید. شرکت هایی که به ثبت می رسند، دارای یک ویژگی ممتاز هستند یعنی شماره ثبت منحصر به فرد و تخصیص یافته ای را دارند که ثابت است و هیچ گونه تغیری در آن به وجود نمی آید.

شرکت ثبت فوری علاوه بر ارائه مشاوره برای افراد خوش ذوقی که خود علاقمند به انجام مراحل ثبت کردن شرکتشان هستند، خدماتی برای ثبت کردن برند و شرکت نیز ارائه می دهد. به این صورت که با سپردن نام شرکت، اعضا و حوزه فعالیت، ثبت برند شرکت را برای شما ثبت کرده و مدارک قانونی را به شما تحویل خواهد داد. چنانچه در استعلام ثبت شرکت ها متوجه شوید نامی قبلاَ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده باشد دیگر قابلیت ثبت در آن اداره ی محترم را ندارد.

پست شد در : misc