نحوه تنظیم صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده

آگهی اصلاحی زمان ندارد و هر وقت خواستید می توانید اقدام به ثبت نمایید. در دو قسمت از سامانه باید شماره موبایل درست مدیرعامل ثبت گردد. اشخاصی که دارای سمت دولتی می باشند فقط می توانند به عنوان سهامدار در شرکت معرفی گردند.

  • در قسمت واحد ثبتی باید شهرستانی که واحد ثبتی شرکت را در آنجا ثبت کرده اید را انتخاب نمایید.
  • در مرحله چهارم اگر شما قصد تغییر نام دارید باید حداکثر 5 نام را به ترتیب الویت در فیلد درخواستی مشخص کنید.
  • ۱۱ـ نمونه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص انحلال شرکت.
  • به عبارت دیگر چنانچه بخواهید آدرس شرکت را تغییر دهید این مرحله را انجام خواهید داد.

می توانید صورتجلسه ی تعیین اعضای هیئت مدیره را مجددا تنظیم و به اداره ارسال نمایید. صرفا، افزایش تعداد اعضا فقط یک صورتجلسه می خواهد، برای تهیه ی صورتجلسه ی هیئت مدیره با توجه به اساسنامه ی شرکت می توانید از یک یا دو صورتجلسه استفاده نمایید. بنده برای ثبت تغییرات، در سایت اطلاعات شرکت را وارد کردم و ثبت شرکت در تهران مدارک مورد نیاز را برای اداره ثبت شرکتها ارسال کردم. من در سایت ثبت اسناد قسمت صورتجلسه تغییرات تا قسمت تصمیمات جلسه پیش رفتم ولی بعلت مشکلات اینترنتی نتوانستم ادامه بدهم هم اکنون می خواهم از اول شروع کنم پیام میدهد که قبلا این صورتجلسه ثبت موقت شده است چه باید کرد؟ امکانتغییر تاریخ و ساعت را ندارم.

در این گام باید نوع ارتباط شخص حقوقی و نماینده تکمیل شود. به عنوان مثال اگر در جلسه شخصی حضور داشته باشد که تنها ۱۲ سال دارد، باید پدرش به عنوان ولی قانونی، صورتجلسه را امضا کند. در این صورت برای تکمیل نوع ارتباط این دو شخص، باید گزینه نماینده قانونی انتخاب شود. به‌جز مجمع سالیانه، هر مجمع دیگری که توسط شرکت برگزار شود، مجمع فوق‌العاده نام دارد. در مجامع فوق‌العاده عمدتاً درباره مواردی مانند افزایش سرمایه شرکت، انحلال شرکت، تغییر در اساسنامه شرکت و… تصمیم‌گیری می‌شود. در مجمع عمومی فوق‌العاده دارندگان بیش از نصف سهامی که حق رأی دارند، باید حاضر باشند و تصمیمات مجمع همواره با اکثریت دوسوم آراء حاضر در جلسه رسمی معتبر خواهد بود.

نکات مهم در نحوه ی تنظیم صورتجلسه هیات مدیره

شرکتهای ثبتی رسمی دارای مشخصه هایی مانند نام شرکت سهامداران و اعضای هیئت مدیره، آدرس، حق امضا، کد پستی، سرمایه و موضوع فعالیت می باشد، که همه این موارد در اساسنامه شرکت ذکر گردیده است. بعضا به دلایل اختیاری یا اجباری نیاز به تغییر برخی موارد می باشد، که این تغییرات و یا تصمیمات جدید طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیئت مدیره بنا به ضرورت ها صورت میگیرد. بعد از ثبت یک شرکت ممکن است لزوم تغییرات شرکت برخی از موارد ثبت شده پیش بیاید. صورتجلسه هیئت مدیره که شامل نام و مشخصات و حدود اختیارات مدیرعامل می باشد باید به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود و پس از ثبت در روزنامه رسمی کشور آگهی آن منتشر شود. نکته قابل توجه در اینگونه شرکتها این است که از میان شرکا و سهامداران یک نفر به عنوان شریک ضامن برگزیده شده و زمان ورشکستگی و یا هرگونه به وجود آمدن قرض، شریک ضامن بایستی هزینهها و بدهیها را پرداخت نماید. در نتیجه در صورت انحلال و عدم کفاف دارایی شرکت مقابل اشخاص ثالث، هر شریک ضامن مسئول پرداخت کل بدهیها از اموال شخصی خود است.

انتقال مالکیت گوشی‌های دست‌دوم الزامی است

درج شماره پیگیری و بارکد صادر شده را در قسمت بالای برگه صورت جلسه الزامی است و همچنین الصاق رونوشت از تائیدیه که شماره و بارکد رهگیری را دارد روی کاغذ پاکت باید انجام شود. هر گونه تغییر ساختاری در شرکت باید به ثبت رسمی برسد و آگهی شود. این تغییرات طیف وسیعی از عوض شدن نشانی تا جابه‌جایی سمت افراد در هیئت‌مدیره را در بر می‌گیرد. هر گونه تصمیم سهامداران یا شرکا برای افزایش یا کاهش سرمایه شرکت نیز باید به همین روال اطلاع‌رسانی شود. طی شدن این فرایند مستلزم تصمیم‌گیری جمعی اعضا است که باید در جلسات رسمی آنها به بحث گذاشته شود و در قالب صورت‌جلسه تنظیم شود.

مجمع عمومی فوق‌العاده با حضور بیش از نصف سهامدارانی که حق رأی دارند تشکیل می‌شود. هرگاه دو سوم افراد حاضر در مجمع به تصمیمات مجمع رای مثبت بدهند، آن رای معتبر شناخته می‌شود. در مجمع عمومی فوق العاده به موضوعات مهم و اساسی از جمله تغییر اساسنامه پرداخته می شود.

با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به تغییرنام شرکت اتخاذ تصمیم شد. همچنین تنظیم صورت‌های مالی و انتخاب هیئت مدیره باید با صلاح‌دید مجمع عمومی عادی انجام شود. شرکت سهامی خاص یکی از انواع هشت‌گانه‌ی شرکت در قانون تجارت ایران است که ویژگی مهم آن، ارائه‌ی تمامی سرمایه‌ی شرکت توسط شرکا و تقسیم سرمایه به سهام است. اگربا تصویب هیئت مدیره به معاونان و یا سایر اشخاص ماموریتی داده شد باید ماموریت و کار مورد انتظار از آن ها ، مهلت انجام آن و زمان شروع و پایان کار و دستمزد انجام ماموریت در صورتجلسه قید شود. برای انجام هرگونه فعالیت تجاری و غیر تجاری منظم و سازماندهی شده می توان از طریق ثبت یک شرکت و یا موسسه اقدام نمود و از مزایایی که قانون برای شرکتهای ثبت شده در نظر گرفته شده است استفاده نمود.

می توان تشکیل شرکت عمرانی ساختمانی را یکی از مهمترین راه های شروع به فعالیت های بزرگ و پر منفعت برای فعالان و متخصصان این حوزه دانست. انتخاب سمت متقاضی اصیل به منظور اینکه شخص متقاضی یکی از سهامداران، شرکا و یا وکیل شرکت است. در انتها جهت دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص تنظیم صورتجلسات مجامع عمومی و فوق العاده با وکیل آپ در تماس باشید. ابتدا باید نسبت به پرداخت حق الثبت اقدام و سپس به واحد تعیین نام، جهت اخذ و ثبت ، نام جدید مراجعه نماید سپس اقدام به تهیه صورت جلسه نمایید. 11- تاریخ برگزاری جلسه هیات مددیره باید در صورتجلسه هیات مدیره منعکس شود .