نحوه ثبت الکترونیکی شرکت توسط متقاضی ثبت شرکتها

بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم. چنانچه اعضای شرکت جزو سهامداران شخصی حقوقی باشند (اصل و کپی آگهی تاًسیس، روزنامه رسمی براساس آخرین تغییرات، کپی شناسنامه و کارت ملی ارائه اصل و کپی ثبت شرکت و ترجمه آن) و اگر فرد سهامدار خارجی شخصی حقیقی باشد، ارائه اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن الزامی است.

در صورتي اگر ثبت شرکت شما برعهده وکيل باشد باید اصل وکالتنامه وکيل دادگستری را داشته باشید . در شركت تضامنی اصالت و اعتبار به میزان سرمایه اشخاص در شرکت نیست بلکه اصالت در این شركت از طرف شركا و میزان اعتبار آن‌ها تامین میشود، نه میزان سرمایه ای که آن‌ها در شركتدارند. تصمیم گیری سهامدارانی که بیش از نصف سرمایه شرکت را ثبت برند تجاری در اختیار دارند. این مدارک به صورت کلی بیان شده است و باید با توجه به نوع شرکت خود مدارک مربوط به آن شرکت را تهیه کنید. در این مرحله میبایست کلیه مدارک را بطور منظم و با رعایت تمام شروط های ذکر شده تهیه نمایید تا به مشکل بر نخورید. در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود.

به منظور ثبت اینترنتی صورت جلسه تغییرات شرکتو مواردی از این قبیل، بخشی تحت عنوان (ثبت صورت جلسه تغییرات) در سامانه جامع ثبت شرکتها پیش بینی گردیده تا مسئول مربوطه شرکت یا موسسه با مراجعه به آن بخش بتواند برای ثبت صورت جلسه تغییرات انجام گرفته، ثبت درخواست نموده و درخواست خود را پیگیری نماید. پس از طی نمودن مراحل و ارائه مدارک درخواستی برای ثبت شرکت، اداره ثبت شرکتها یک شماره پیگیری به متقاضیان ارائه می دهد. این شماره باعث می شود که با نحوه پیگیری ثبت شرکت از طریق سامانه های مختلف مربوطه اقدام نمایید. ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ازطریق سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی irsherkat.ssaa.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید.

  • هم چنین توجه داشته باشید استفاده از نام های تک سیلابی احتمال به ثبت رسیدن اسم شرکت را به صفر نزدیک می کند .
  • چنانچه اعضای شرکت جزو سهامداران شخصی حقوقی باشند (اصل و کپی آگهی تاًسیس، روزنامه رسمی براساس آخرین تغییرات، کپی شناسنامه و کارت ملی ارائه اصل و کپی ثبت شرکت و ترجمه آن) و اگر فرد سهامدار خارجی شخصی حقیقی باشد، ارائه اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن الزامی است.
  • ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید.
  • در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت ثبت من my.ssaa.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت ثبت من my.ssaa.ir پاسخ دهند. بعد از ارسال مدارک ، کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی چنانچه مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه ی پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن ها صادر می گردد.

پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود.

پیگیری ثبت شرکت؛ مراحل و مدارک مورد نیاز

همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید . لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید.

در مرحله ی بعد باید در سامانه شروع به کپی گرفتن از 2نسخه از اساسنامه ، 2 نسخه از شرکتنامه و 2 نسخه از تایید نام شرکت خود بگیرید و کلیه سهامداران موسسه باید به امضای این اساسنامه و تایید نام بپردازند. نوبت به تهیه ی سوء پیشینه کلیه ی اعضاء میرسد و باید اساسنامه و سوء پیشینه و مدارک شناسایی اعضاء را به اداره ثبت پست کنید. و با پرینت یک نسخه از پیش نویس آگهی انحلال مدیر تصفیه به اداره ثبت مربوطه مراجعه و اصل آگهی را دریافت میکند که پس از آن این آگهی توسط روزنامه رسمی جمهوری اسلامی جنبه حقوقی پیدا میکند. به گزارش روز چهارشنبه اداره كل روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور ،وي از متقاضيان ثبت صورتجلسه تغييرات خواست از مراجعه حضوري به منظور تحويل مدارك خودداري كنند. مديركل ثبت شركتها و مؤسسات غيرتجاري سازمان ثبت اسناد واملاك كشور از آغاز به كار سامانه پذيرش صورتجلسه تغييرات شركتها و مؤسسات غير تجاري از ابتداي مرداد ماه سال جاري خبر داد.

از این رو سامانه ی ذکر شده در کنار پیگیری آخرین وضعیت صورت جلسه، راهنمای انجام فرایند پذیرش درخواست های انواع ثبت تاسیس است. دسترسی به آخرین اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها نیز در این سامانه امکان پذیر است. مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آنی قابل دسترسی می باشد. طبق قانون از سالهای گذشته قانون ثبت شرکت بر این اساس است که شما به صورت سامانه ای باید شرکت خود را به پیگیری ثبت تغییرات شرکت ثبت برسانید باید از طریق مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت شرکت خود اقدامات لازم را انجام دهید. در این مطلب قصد داریم در مورد سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، طریقه کار با سامانه ، بخش های متنوع سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، مزایا استفاده از این سامانه و موارد مربوط به آن بپردازیم . گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود.

www.irsherkat.ssaa.ir

لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید.

ثبت شرکت ونک

اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این ثبت شرکت در تهران وب سایت ، متعلق به ثبت شرکت تمدن می باشد . هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد .

راهنمای ورود به سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

بعد از تایید نام ، تمامی اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد . آدرس و کد پستی استعلام دار دفتر مرکزی تجارتخانه را وارد نمایید . چنانچه جهت انتخاب نام شرکت و مشاوره رایگان در مورد امور ثبتی با کارشناسان ما در تماس باشید . در این مرحله ، با مشخص نمودن عضو هیات مدیره، سمت اشخاص هیات مدیره ،مدت تصدی محدود/نامحدود و تاریخ شروع سمت را در سیستم وارد کنید. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود.

قابل ذکر است که بدانید اگر دارائی های این شركت ثبت شده برای تسویه کردن کلیه بدهی های شرکت کافی نباشد در اینجا هر یك از اعضا نسبت به پرداخت تمام بدهی های این شرکت مسئولیت داردن و میبایست آن را تسویه کنند.. و در صورت نیاز باتوجه به درخواست کارشناس اداره ثبت ارئه جواز نیز لازم است. تهیه دو نسخه از اظهارنامه‌ی کامل شده شرکت سهامی خاص که باید کلیه سهامداران آنرا امضا کرده باشند. در مرحله بعدی باید آگهی ثبت شدن شرکت را در روزنامه رسمی منتشر کرده و آگهی روزنامه رسمی را در قسمت مربوطه وارد کنید. در حالتی دیگر این احتمال وجود دارد که صورتجلسه شرکت تایید نگردد که با دریافت پیام مردود بودن صورتجلسه مواجه خواهید شد.