نمونه اسامی شرکت و برند

قوانین تجارتی جهموری اسلامی ایران همه شرکت ها را ملزم کرده است که نام خود را تحت شرایط خاص انتخاب و ثبت کنند. یعنی شرکت ها و سازمان ها باید مانند افراد جامعه که اشخاص حقیقی به حساب می آیند و اسم دارند، اسم مختص به خود را داشته باشند. در ادامه گروه کارشناسان ثبت آراز به بررسی قوانین انتخاب اسم برند برای شرکت ها و سازمان ها خواهند پرداخت که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. اسم شرکت باید دارای ویژگی هایی هم چوندارای ریشه فارسی بودن و متمایز از دیگر موارد ثبتی در قبل از اقدام به تاسیس شرکت که می توان برای جلوگیری از تکرار و ارائه موارد اضافی ثبتی قبل از ارائه اسم مورد نظر با کارشناس ثبت شرکت ها در مورد انتخاب بهترین نام مشورت شود . امروزه یکی از دغدغه هی ثبت شرکتها در اداره ثبت انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای شرکت می باشد که باید توسط موسسی شرکت ها اتخاذ شود . ثبت بهترین نام برای شرکت ملزم به داشتن تجربه و توانایی کافی در امر انتخاب نام بر طبق ویژگی های محصول می باشد .

نحوه انتخاب اسامی سه سیلابی ایرانی و ویژگی هایی که یک اسم شرکت باید داشته باشد. برای انتخاب نام شرکت می توانید به این سایت مراجعه کنید و از لیست اسامی تهیه شده برای شرکت استفاده نمایید . سلام و وقت بخیر یه اسم سه سیلابی برای شرکت مرتبط با فضای سبز شهری میخواستم. اعتبار اسامی شرکتهایی که آگهی شده اند تغییرات شرکت و دارای شماره ثبت می باشند به صورت نامحدود می باشد اما شرکتهایی که در مرحله تایید نام می باشند صرفا سه ماه از تاریخ تایید نام اعتبار دارند در شرکتهای سهامی عام نیز از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس 6 ماه اعتبار دارد. با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند.

اسامی ثبت شرکت

یه اسم برای تولیدی درب ضد سرقت نیاز دارم که اسم ماهان در اون بکار رفته باشه. یک اسم برای یک اپلیکیشن خدماتی می خواشتم شما پیشنهادی دارید؟ امکانات برنامه مثل سفارش آنلاین غذا و آگهی های نیازمندی هست. برای انتخاب نام شرکت باید از اسامی بهصورت کامل استفاده کرد و مخفف و یا به قول خودتون سرواژه قابل قبول نیست . در اقدام بعدی برای تغییر نام شرکت باید صورت جلسه تغییر نام را که شرکا موافقت خود را نسبت به آن اعلام کرده اند، تسلیم کنند. پس از بررسی دقیق، نام جدید انتخاب شده، در صورت جلسه علنی منعکس می شود، در دفاتر تعیین نام نیز وارد شده و در این مرحله برای صدور آگهی به مسئول مربوطه انتقال می یابد.

سامانه‌ی هوشمند ثبت برندِ آسان‌ثبت برای همین‌کار طراحی شده است. شما به این سامانه می‌توانید به راحتی اقدام به ثبت اینترنتی برند کنید و در طول کل این فعالیت نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری و ارسال فیزیکی مدارک نخواهید داشت. در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود.

عدم استفاده ازحروف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف. سلام دوست عزیز، برای اینکه مرجع این مطلب رو مطالعه فرمایید به سایت ویکی پدیا مراجعه فرمایید.تبریز در گذشته نام های متفاوتی داشته که یکی از این نام ها بدین صورت هستش. سلام حالا شما انقدر سخت نگیر رودل میکنی..مردحسابی مگه حالا آسمون بزمین اومده بعدشم قبل از اینکه نظر بدی یکم تحقیق کن دیگه بچه ۲ساله هم بلده یه سرچ ساده کنه . فقط کافیست به مشاوره ما به خوبی گوش دهید و تمام نکات را انجام دهید اگر هم میخواهید بدون ریسک این کار را انجام دهید کار را به ما بسپارید . این نام در حقیقت واژه یا واژگانی می باشد که اشخاص برای معرفی شرکت خود اعلام می دارند.

استعلام شماره ثبت شرکت

قاعدتا از کلمات لاتین در اسم شرکتها نمیتونید استفاده کنید چراکه منع قانونی داد .اما در رابطه با اسم قبلی شرکتتون و استفاده اون برای شرکت جدید با تغییر و نحوه ی جایگذاری کلمات میتونید اسمتون رو ثبت کنید . جهت اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . بهتر است که از اسم های اصیل ایرانی برای شرکت استفاده کنید، اسم شرکت باید حداقل 3 بخش باید در نظر گرفته شود اسم شرکت بهتر است با موضوع فعالیت شرکت همخوانی داشته باشد اسم برای ثبت شرکت باید معنی و ریشه داشته باشد در تعیین اسم شرکت باید نهایت دقت شود تا مورد تایید کارشناس واقع شود. سلام خسته نباشید .ببخشید میشه کمکم کنید.امروز میرم برای انتخاب اسم موسسه م.میخواستم یک اسم پر معنا برام پیداکنید ممنون میشم.

  • کلماتی از قبیل ساختمانی ، بازرگانی ، تجاری ، مهندسی ، مهندسی مشاور ، حقوقی ، تولیدی و … شرحی برموضوع فعالیت محسوب می شود و در بررسی نام یا نامهای درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه جزئی از نام محسوب نمی شود.
  • سلام تولیدکننده ملزومات دکوراسیون داخلی در اصفهان هستیم برای توسعه مجموعه درحال ثبت یک شرکت صنعتی هستم که با مشکل انتخاب اسم مواجه شده ام.مشاورهایی که شما در این زمینه میدهید به چه صورتی است و هزینه آن چقدر است.
  • اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارایه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها،به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند.
  • پس از بررسی اسم شرکت شما و تایید آن، اکنون باید اوراق شرکت خود را پرینت نمایید.
  • هر شرکت باید بنا به تجویز مفاد اساسنامه متناسب با نحوه تشکیل، نوع سرمایه و موضوع فعالیت خود نامی تعیین کند تا بواسطه آن فعالیت و عملکرد خود را از دیگران تفکیک و متمایز نماید.

ماده ۳- اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آنها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارایه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها ، به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند . ماده ۱ – متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی ، با مشخص نمودن نوع شخصیت حقوقی و ارائه مدارک لازم ، نسبت به پیشنهاد نام شخصیت حقوقی (انتخاب نام شرکت) مورد نظر اقدام می نمایند . در این مرحله باید مقدمات دعوت بر اساس اساسنامه ی شرکت و قوانین تجارت را اجام دهند، سپس صورتجلسه ای که به امضای سهامداران رسیده است (همراه فهرست سهامدارانی که امضا کرده اند) را به اداره ثبت شرکت ها ارائه دهند. پس از آن ارائه ی رسید بانکی و البته اصل صورتجلسه ی امضا شده به قسمت تعیین نام در اداره ثبت شرکت ها . در شرکت های سهامی عام کلمه ی « عام» و در شرکت های سهامی خاص کلمه ی « خاص »بلافاصله بعد از اسم و یا قبل از اسم شرکت اضافه می شود و علت آن هم تشخیص نوع شرکت سهامی برای مراجعه کنندگان است.لذا باید پیش از نام شرکت قید عام یا خاص بعمل آید ،مانند شرکت سهامی خاص تیام کالا.

بر اساس این تعبیر مدیریت نام تجاری عبارت خواهد بود از یک تیم متشکل از مدیران ارشد که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند وقت و تلاش بسیاری را صرف کنند. صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه. پیشنهاد اسامی و اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد از طرف متقاضیان پذیرفته نخواهد شد. استفاده از اسامی مشهوره که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد .

سلام.خسته نباشید.چند تا اسم در مورد شرکت که در مورد طبیعت و گردشگری هست میخوام نمیخوام کلمه گردشگری باشد تو اسم شرکتم مثلا این این سم منو رد کردن شرکت رویش سبز شمال . سلام .من یک نام برای شرکت قطعه سازی خودرو (اگزوز )می خواستم.تشکرالبته اگر یکی از سیلاب هاش اسم بهرام هم باشه ممنون میشم. نام شرکت، نامی می باشد که مختص خودش می باشد و هیچ شرکت دیگری را نمی توان به همان اسم پیدا کرد.هر شخص حقوقی همانند شخص حقیقی باید دارای اسم باشد تا هویتش مشخص و قابل تشخیص باشد.به همین منظور اسم شرکت الزامی ثبت برند است و اقدامات اولیه محسوب می شود. به طور معمول نام شرکت از موضوع فعالیت آن گرفته می شود بنابراین باید در نام شرکت نهایت دقت و انرزی را صرف نمود زیرا نام شرکت می تواند شرکت را به اوج برساند یا بر عکس به نابودی و قعر بکشاند. اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید. من میخوام توی کرج، شرکت ثبت کنم / موضوع فعالیت شرکت هم خدماتی است/ لطفا چند تا اسم دهن پر کن برام ایمیل کنید .

اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراتژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به نام شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند. بنابراین با کمترین اطلاعات از شرکتهای ثبت شده میتوان در روزنامه رسمی کشور،استعلام ثبت شرکترا بررسی نمود. از طریق سایت روزنامه رسمی کشور و یا مراجعه حضوری به این سازمان، میتوان لیست اسامی شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها را بدست آورد. اولین و مهم ترین مراحل ثبت شرکت انتخاب اسامی سه سیلابی برای شرکت و ایده برای اسم شرکت می‌باشد.

اسامی سه سیلابی

در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید استفاده کنید . اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید.

در این قسمت بعضی از اسم های اصیل ایرانی را به همراه معنای آن ها معرفی می کنیم. توجه به معنای کلمه بسیار مهم است و شما می توانید با توجه محصولات و یا خدماتی که به مردم ارائه می کنید از این اسامی اصیل اقوام ایرانی استفاده کنید. برخی از کارشناسان فعال در این حوزه اعتقاد دارند که اسامی انتزاعی در این مورد جز بهترین اسامی هستند، این در حالی است که تعدادی دیگر بر این باورند که اسامی و عناوین ابداعی بیشتر در ذهن عموم مردم باقی می مانند، در حالی که تعدادی معتقدند که این اسامی سریع تر به فراموشی سپرده می شوند. نظرات کارشناسان در این باره متفاوت و شما باید با توجه نوع خدمات و یا محصولاتی که به مردم ارائه می کنید نام متناسب و هم چنین تاثیرگذاری را انتخاب کنید. نوع جملات و عباراتی که در قوانین و دستورات ارائه شده توسط مراجع مربوط وجود دارد، شاید برای کاربران عام و اکثر مردم عزیز قابل درک نباشد چون دارای اصطلاحات و عبارات حقوقی هستند. کارشناسان ثبت آراز در این نوشته سعی دارند که با استفاده از کلمات ساده و به شیوه ای رسا و قابل فهم منظور قانون گذار را برای شماکاربران گرامی شرح دهند.

بعد از اینکه شرکتها در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیدند و کلیه مراحل ثبت را طی نمودند می توانند شماره ثبت را اخذ نمایند . که این شماره ثبت شرکت قابلیت پیگیری و استعلام را دارد . شما می توانید با تلفیق هر اسمی با اسم خاص ، آن برند را ثبت کنید ، یا بهتر است آن را با نام و نام خانوادگی خودتان ترکیب کنید. هر شرکتی برای اینکه به رسمیت برسد باید در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسد و پس از ثبت شرکت، دولت بر آنها نظارت لازم را خواهد نمود. وقتی که شرکتی به ثبت می رسد، مزایای بسیاری برای ما خواهد داشت.

اسم شرکت و پیشنهاد نام مناسب برای انتخاب

۷-۱- چناچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع (نظیر ان ، ون ، ین ، ها و یا جمع مکسر) یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد . برای تغییر نام شرکت باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل گردد و سپس صورت جلسه ای تنظیم شود و به امضای کلیه شرکا با ذکر مقدار سهام هر کدام برسد. ثبت شرکت در تهران سلام اگر بخواهبم اول نام با اتاق شروع شود چه شرایطی باید لحاظ گردد. ضرورت قید سهامی نیز از لحاظ اینست که محدود بودن مسئولیت شرکا به سهام آن ها برای معامله کنندگان و اشخاص ثالث معلوم باشد. در نام شرکت باید دقت شود که مشابه نام شرکت های ثبت شده نباشد در غیر این صورت نام های شما رد می شوند.