نمونه اسم برند؛ انتخاب نام برند نام تجاری کولر اسپلیت

برخی نام های تجاری هستند که مانند پوما کوتاه و ساده نبوده اما بسیار موفق هستند. البته می توان آن ها را به عنوان استثنا بیام کرد زیرا بیشتر برندهای موفق نام های کوتاه اما پر معنی دارند. اگر تا این‌جای کار مشکلات قانونی را حل کرده‌اید می‌توانید سرغ مرحله‌ی تست نام ثبت تغییرات برند بروید. برای مثال شرکت‌های تولید کننده نوشابه انرژی‌زا همگی سعی می‌کنند از مفهوم قدرت‌مند بودن استفاده می‌کنند. برای مثال مانستر (هیولا)، ردبول (گاو قرمز)، راک‌استار (ستاره‌ی راک)، برن (سوختن) و بیگ بیر (خرس بزرگ) همگی در حال استفاده از مفهوم قدرت‌مند هستند.

  • قوانین و قواعد بازی به سرعت در حال تغییر هستند و باید برای رویارویی با نسل جدید کسب و کارها آماده باشیم.
  • در ادامه چند اسم تصویری داریم که از تصاویر انیمیشنی صاحبان یا مالکان کسب و کار و برند استفاده شده است.
  • این که ما بتوانیم اسمی شایسته و قدرتمند برای برند شخصی، سازمانی، سایت و …..پیدا کنیم این روزها یکی از اصلی‌‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب وکارهاست.
  • انتخاب اسم برند آن هم اسم برندی که مشتریان بتوانند با آن ارتباط داشته باشد، جزء مقدمات ضروری این سفر می باشد.
  • در آخر، از طریق تکنیک حذف نام‌های ضعیف، به تعدادی اسم قدرتمند و مناسب خواهید رسید.
  • لذا برای انتخاب درست لوگو و اسم برند پیشنهاد می‌شود که از افراد متخصص کمک بگیرید و آنها با شناخت کامل از کسب و کارتان بهتر شما را راهنمایی خواهند کرد.

اسم برند مربوطه نباید بر خلاف قوانین و موازین شرعی باشد . چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید. لطفاً اول مراحلی رو که توی مقاله گفتیم انجام بدید اینکار شاید اولش یک کمی سخت به نظر برسه ولی بهتون قول میدم اسم‌های خیلی بهتری پیدا می‌کنید. راستش ماندلا یک چهره سیاسیه بیشتر که فعالیت‌های ضد آپارتاید انجام می‌داده. و اینکه من خیلی حساس نیستم، چند تا طراح سایت و سئو کار فرصت طلب تا دیدن بازار خرید و فروش دامنه داغه نزاشتن یکیش به بقیه برسه میشینی چند روز فکر میکنی به نتیجه میرسی میزنی میبینی دامنه بستس. البته مشکل اصلی این بود که سواد انگلیسی ایرانی ها فوق العاده پایینه و فارسی هم مینویسی چیز دیگه ای تلفظ میکنن وگرنه برند تلفظ خیلی سختی نداره و از اینکه باید کنار بزارمش خیلی ناراحتم.

چه ‌ویژگی‌هایی را باید برای انتخاب اسم برند در نظر بگیریم؟

اگر در آینده قرار است محصولات یا دسته‌بندی‌های جدیدی به کسب‌وکارتان اضافه شود، از همین الان به فکرش باشید. از برخی نام‌ها، مثل تکنولوژی، فانتزی، شهید، ایران، فیلتر، نظام، شهروند، آسانسور و … نمی‌توان در ترکیب نام شرکت استفاده کرد، چون ممنوع هستند. لیست کامل اسامی ممنوعه را در سایت ثبت برند می‌توانید ببینید. با انتخاب این اسامی این امکان را پیدا می کنید تا نام برند خود را به کمک برانگیختن حس مشترک محبت و عشق به طبیعت، در ذهن مخاطبانتان ماندگار کنید. در این مرحله حتی می توانید به فعالیت های بازاریابی که در آینده منجر به معرفی بهتر نام برند شما خواهد شد، فکر کنید. اسم ­های تجاری خوب منجر به برانگیختن احساسات پرسنل، مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه شما شده و کاری می کنند که مشتریان و پرسنل داخلی در مورد برند شما (اینکه به چه زبانی است و چه معنی می دهد) کنجکاو شده و سوال بپرسند.

اسم برای برند

بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . اما توصیه ما این است که حتما نام دامنه را برای خود قطعی نمایید. در صورتی که برند متمایز کننده کالا ، خدمات مربوطه نباشد ، امکان ثبت آن وجود نخواهد داشت .

امیدواریم مطالب و نکات گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید در صورت تمایل برای مطالعه مقالات بیشتر به لینک مقالات زیر مراجعه کنید. در نهایت هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به عنوان اسم برندتان انتخاب کنید. ولی اگر ثبت برند شما می‌خواهید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید یا اینکه در حال حاضر اطلاعاتی از مشتریان خود ندارید، می‌توانید با صرف هزینه‌ای بیشتر برای نام‌های کاندیدتان موکاپ ها و صفحات فرود طراحی کنید. برای مثال اسم بنیانگذاران یا اشخاص تاریخی و یا حتی تخیلی.

توی تمام ویدیوها و محصولات و اموزشهام اون کلمه آورده شده. سعی می‌کنیم در به‌روزرسانی مقاله این مورد هم در نظر بگیریم. و اینکه من خودم اسم 《D.N》را در نظر دارم که مخفف دستبند نخی است. نظر شما رو تایید می‌کنم تا اگر کسی نظری داشت به شما کمک کنه. با سلام و تشکر از زحمات تیم نویسنده این مقاله عالی… بسیار مقاله جامع، کامل، جذاب و آموزنده ای بود…. چکیده‌ای از این مقاله را در ویدیو زیر برایتان توضیح داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ویدیو زیر را نگاه کنید.

۱۳ لوگو خود را در نظر بگیرید

برای انتخاب لوگو و اسم برند باید علاوه بر مواردی که در مقاله ذکر شد به نوع کسب و کار و ویژگی که شما رو از رقبا جدا می‌کند توجه داشته باشید. لذا برای انتخاب درست لوگو و اسم برند پیشنهاد می‌شود که از افراد متخصص کمک بگیرید و آنها با شناخت کامل از کسب و کارتان بهتر شما را راهنمایی خواهند کرد. از همین حالا بگوئیم که انتظار نداشته باشید به یکی دو روز بتوانید یک نام مناسب انتخاب کنید. طوفان فکری و مشورت با کل اعضای تیم کار خوبی است؛ اما گاهی اوقات اسامی زیادی پیشنهاد می‌شود که بررسی همه آن‌ها وقت زیادی می‌گیرد.

اگر می‌خواهید نام مناسب شرکت‌تان را انتخاب کنید بهتر است همه‌ی این ویژگی‌ها را در انتخاب نام مورد نظرتان رعایت کنید. سعی کنید لیستی از همه‌ی اسم‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن‌ را یادداشت کنید. با اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که یک شرکت مشاوره بتواند نامی بهتر را به شما پیشنهاد دهد، معمولا آنها این کار را سریعتر و هدفمند تر انجام می دهند. قبل از اینکه نام تجاری خود را انتخاب کنید، مهم است که طرحی استراتژیک را برای برند خود در نظر بگیرید.

البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند. این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید. به علت انتخاب ثبت شرکت نام نامناسب در شروع بعضی کسب و کارها، بسیاری از شرکت‌ها و برندها در ادامه‌ی توسعه ایده کسب و کار خود ضررهای بسیار زیادی را محتمل شده‌اند. درحقیقت هزینه‌های برندسازی مجدد برای یک نام و نشان جدید بسیار زیاد است.

اما در مقابل کمپانی‌های طراحی در بیشتر موارد از مفهوم‌های ظرافت و خاص بودن استفاده می‌کنند. پس در ابتدای انتخاب نام مناسب شرکت یا برندتان مفهومی که در صنعت شما حائز اهمیت است را پیدا کنید و سپس سعی کنید مفهوم اسم‌ برندتان را حول آن پیدا کنید. در حقیقت به‌جود آوردن یک برند موفق کاری پر پیچ و خم است که انتخاب نام مناسب شرکت برای آن کسب و کار از ابتدایی‌ترین کارها برای خلق یک برند موفق است.

برای انتخاب اسم برای برند می توان به جلوه های بصری و ذهنی یک ویژگی خاص در محصول اشاره کرد تا بتوان با تکیه به آن ایده های نو را در انتخاب اسم برند در ذهن تداعی کنید . در این میان انتخاب نامی زیبا و ماندگار در بازار بسیار دشوار می باشد و از سویی زمانبر خواهد بود . یکی از کلیدی ترین مباحث در کسب و کار ، تبلیغات و فروش انتخاب اسم برند تجاری می باشد که دارای شرایط و ضوابط مختص به خود است . قسمت جالب‌ترین بخش فرآیند انتخاب اسم برند برای کسب و کار می‌باشد. همه دوستان و شریکان خلاق خود را که فکر می‌کنید می‌توانند به شما کمک کنند را به یک عصرانه دل انگیز دعوت کنید و از منابع فکری آنها تا جایی که می‌توانید استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با راهنمای جامع انتخاب اسم برند برای کسب و کار خود+ three نکته مهم نکات و مطالب مهمی را برایتان عنوان کنیم.