نمونه اسم شرکت قابل ثبت

دوست عزیز برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. در زمینه فعالیت شما تشابه کار بالاست با ما در تماس باشید . تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید.

البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند. این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید. پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید.

برای استفاده رایگان از این سایت فقط کافی است به قسمت Keyword وارد شوید تا ایجاد نام­های پیشنهادی برای شما شروع شود. ماشین های آهو بیابان و سیمرغ که در ایران تولید می شدند که تولید شرکت پارس خودرو بودند. در حال حاضر می‌توانید به کمک طراحی یک صفحه لندینگ(صفحه فرود) این اسم‌ها را تست کنید. صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدف‌مند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شده‌اند.

اسامی شرکت ها

بدلیل تعداد بالای درخواست ثبت برند و پیدا نمودن اسامی که با برندهای ثبت شده قبلی مشابه نباشد، انتخاب اسامی خاص برای برند بسیار سخت است. در این صورت طراح می‌تواند روی ویژگی‌های بصری اسم برند کار کند. اگر منظورتون ایجاد سایت توی پرتال هست هیچ فرقی نداره که کجا بخواید با سایتتون کار کنید. فقط پاسپورت و مدارک مورد نیاز رو ارسال می کنید و یه دامنه انتخاب میکنید و سایتتون فعال میشه. سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است.

همپای پیشنهاد اسم شرکت یا به عبارتی انتخاب اسم برای شرکت، یافتن استراژی متمایز و مدیریت این استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد. شاید اگر بگوییم که اکنون انتخاب اسم برای شرکت یا پیشنهاد اسم شرکت سخت‌ترین قسمت راه‌ اندازی یک شرکت است، بیراه نگفته باشیم. همان طور که شخص حقیقی دارای نام می باشد شخص حقوقی هم باید دارای اسم باشد اسم شرکت یکی از مقوله های مهم ثبت شرکت است اسم شرکت در آینده شرکت تاثیر بسیار زیادی دارد ممکن است شرکت را به بالا بکشاند و یا شرکت را به پایین بکشاند و در نهایت ورشکست شود. انتخاب نام شرکت یکی از ابزار های اساسی در موفقیت شرکت ها به حساب می آید به همین دلیل در ثبت نام شرکت بازرگانی در کرج باید بیشترین دقت و حوصله صرف کرد تا بعد از ثبت آن با مشکلی مواجه نشوید. برای مطالعه در زمینه نحوه و شرایط ثبت برند به مقاله‌ی مراحل ثبت برند مراجعه نمایید. اما انتخاب اسامی تجاری درخور و شایسته علاوه بر سرگرم کننده بودن ، قواعد و ضوابطی نیز دارد که نباید از آن ها غفلت کرد .

ثبت شرکت عمرانی ساختمانی در کرج

در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد. اسم شرکت نباید قبلاَ توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد. یعنی اگر قبلاً شرکتی به نام “ابتکار” ثبت شده باشد دیگر کسی نمی‌تواند شرکتی را با همین نام ثبت کند. و باید اسم شرکتخود را به شکلی پشنهاد دهد تمایز آشکار و مشخصی با اسم شرکت قبلی داشته باشد مثلاً اگرشرکتی با نام “ابتکار پویا” ثبت شده باشد نه تنها نمی‌توان شرکت جدیدی با همین نام ثبت کرد، بلکه ثبت شرکتی با نام “پویا ابتکار” هم مجاز نیست. همچنین تمایز اسم شرکتها باید در کلمات خاص باشند و افزودن کلماتی مثل نوین ، گستر ، تک و امثال اینها به اسم شرکت نمی‌تواند وجه تمایز اسم یک شرکت از سایر شرکتها باشد.

  • استفاده از ایمیل‌های انبوه هزینه‌ی زیادی را برای شما نخواهد داشت اما ممکن است به کمک یکی از مخاطبان و مشتریان‌تان یک اسم خیلی خوب و مناسب پیدا کنید.
  • این فهرست بر اساس بررسی شاخص‌های مختلف در ۹۰ روز اخیر تهیه شده است.
  • نمی توان موارد و استراتژی هایی که استیو جابز برای برند خود بکار گرفته را در این موفقیت نادیده گرفت اما به جرات می توان گفت که انتخاب عنوان تجاری تصویری کمک زیادی به موفق تر شدن این برند نسبت به سایر برندها شده است.
  • افراد متقاضی برای دریافت کارت بازرگانی برای استفاده درست از آن بایستی به طور کامل با کارت بازرگانی آشنایی…
  • ایشان معتقد است که انسانها می‌توانند به تمام اهداف و آرزوهایی که حتی از فکر کردن به آن هم ترس بر وجودشان حاکم می‌شود دست پیدا کنند و تنها نیاز به داشتن آموزه‌های مناسب دارند که در این سلسله سمینارها و کارگاه‌ها ارائه می‌شود.

امروزه یکی از دغدغه هی ثبت شرکتها در اداره ثبت انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای شرکت می باشد که باید توسط موسسی شرکت ها اتخاذ شود . ثبت بهترین نام برای شرکت ملزم به داشتن تجربه و توانایی کافی در امر انتخاب نام بر طبق ویژگی های محصول می باشد . در ارتباط بودن با یک وکیل و کارشناس ثبتی مجرب و توانمند در امر ثبت شرکت هاشما را در راه پیشبرد اهدافتان راهنمایی کرده و باعث شناخت هرچه بیشتر افراد با محصول شما می شود . در نظر داشته باشید که انتخاب اسم خاص برای شرکت بازرگانی هم در استان تهران و هم در استان البرز ضرورت دارد. نام خاص عبارت است از نامی که فقط مختص به یک فرد یا چیزی باشد و بقیه موارد را دربر نگیرد.

استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیست، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی هنری ، صندوق قرض الحسنه ، لیزینگ، هولدینگ و… در نام شرکت یا موسسه مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می باشد. برای کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . بنابراین با انتخاب نام مناسب و با در نظر داشتن ضوابط با مناسب ترین اسم برای حرفتون شما را همراهی خواهیم کرد . بعضی از افراد معتقدند که اسم های خبری به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می دهید. این امکان وجود ندارد و فقط با کسب مجوز از افراد و مقام های دارای صلاحیت این نهاد ها امکان استفاده از نام های دولتی و نظامی وجود دارد، در غیر این صورت شرکت مجبور به تغییر اسم خود خواهد بود.

سرویس انتخاب نام جامعه مجازی کودک و والدین هم راهی برایانتخاب اسم پسرو دختر قرار داده است. اسامی پیشنهادی برای انتخاب اسم شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود در این صفحه برای شما قرارداده شده. واژه هایی مثل شرکت ، سهامی ، گستر ، شمال ، جنوب ، شرق و غرب ، به تنهایی نمی تواند کامل کننده اسم باشد.

تا One Hundred ساخت اسم شرکت + 60 نمونه ایده برای اسم شرکت

با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند. برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال یه اسم مناسب و خاص می گردم. ثبت شرکت در تهران سلام من یک نام برای شرکت آرایشی بهداشتی میخواستم که میخوام خیلی روان و بیانی داشته باشه که در ذهن ماندگار باشه.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید.

راهنمای انتخاب نام شرکت

کلیه حقوق این سایت متعلق بهشرکت سبد گردان انتخاب مفید می‌باشد. دسته اول این نام‌ها، اسامی‌ای هستند که صرفاً سرواژه بوده و هیچ ارتباط صدایی و معنای با یکدیگر پیگیری ثبت تغییرات شرکت ندارند. اما می‌رسیم به اسنپ، اپلیکیشن بسیار معروف تاکسی و البته فعلاً ده‌ها کار دیگر. این نام نه‌چندان بلند، خوش آوا و بسیار موفق و ماندگار است.

در ضمن از کاربران عزیز خواهشمندیم در صورتیکه اطلاعات خود در این سایت احتیاج دارند ظرف 1 ماه آینده نسبت به برداشتن اطلاعات خود اقدام نمایند. بدلایل متعدد فنی و غیر فنی مانند قدیمی شدن نرم افزار سایت، عدم وجود دلیل و انگیزه کافی جهت سرمایه گذاری مجدد برای خرید زیرساخت های جدید و دشواری نظارت بر محتوا ، پست ها و نظرات ، سایت کلوب تعطیل خواهد شد . واحد انتخاب نام شرکتها و اسامی شرکت و موسسات غیر تجاری در هر اداره ثبت شرکتها مستقر می باشد. کلیه واحد ها زیر نطر اداره ثبت شرکت ها تهران بوده و از یک سامانه یکپارچه استفاده می نمایند. بررسی ثبت برند تجاری توسط کارشناسان تخصصی اداره ثبت شرکت ها تهران صورت می پذیرد.

موسساتی هستند که در کرج در جهتی تشکیل می شوند که فعالیتهای غیر تجاری انجام می دهند .در این مقاله به مطالعه انواع موسسات غیر تجاری در کرج بپردازید. با عنایت به ماده 89 قانون تجارت مجمع عمومی عادی در واقع با حضور تمامی دارندگان سهام و یا نمایندگان آن ها برابر اساسنامه سالی یکبار بایستی تشکیل گردد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وظایف مجمع عمومی به مقاله آن مراجعه نمایید. برای انتخاب یک اسمِ تجاریِ متناسب که تمامیِ قواعدِ نام گذاری را در نظر گرفته است ، باید به وسیله طوفان های فکری و برقراریِ اتاق های فکرِ پی در پی به نتیجه مطلوب و دلخواه رسید .