نمونه اسم شرکت

نامی که هم به شما برای برند سازی و موفقیت شرکت کمک کرده و هم قابلیت دریافت مجوز لازم برای ثبت شرکترا داشته باشد. لذا مهم است که در مورد شرایطی که یک اسم شرکت برای ثبت شدن باید دارا باشد بدانید. پس از آن نیز می‌توانید از نام‌هایی که به شما پیشنهاد می‌دهیم، یک ایده برای اسم شرکت خود بگیرید. اسم شرکت باید سه سیلابی باشه ، اما برای انتخاب نام برند میتونید یک سیلابی انتخاب کنید و حتی می توانید از کلمات لاتین و زبان های دیگر هم استفاده کنید ( البته برای این کار نیاز به کارت بازرگانی دارید ) . قاعدتا از کلمات لاتین در اسم شرکتها نمیتونید استفاده کنید چراکه منع قانونی داد .اما در رابطه با اسم قبلی شرکتتون و استفاده اون برای شرکت جدید با تغییر و نحوه ی جایگذاری کلمات میتونید اسمتون رو ثبت کنید . جهت اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

ماده 1-متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی، با مشخص نمودن نوع شخصیت حقوقی و ارائه مدارک لازم، نسبت به پیشنهاد اسم شخصیت حقوقی (انتخاب اسم شرکت) مورد نظر اقدام نمایند. وقتی که در مورد پیشرفت یک کسب و کار برنامه ریزی می کنیم اولین اقدامی که باید انجام دهیم انتخابنام شرکتمناسب برای کسب موفقیت می باشد. انتخاب صحیح یک نام برای شرکت شما می تواند باعث موفقیت شما گردد و این در حلی ست که انتخاب نادرست میتواند ضررهای جبران ناپذیر بوجود آورد. تجربه نشان داده یک تبلیغ اشتباه میتواند چنان در خاطر مشتریان نقش بندد که سالهای سال از ذهن و خاطر مخاطبین پاک نگردد و بالعکس یک تبلغ کارآمد می تواند دلیل پیشرفت یک شبه شما گردد.

شده اند و دارای شماره ثبت می باشند به صورت نامحدود می باشد اما شرکتهایی که در مرحله تایید نام می باشند صرفا سه ماه از تاریخ تایید نام اعتبار دارند در شرکتهای سهامی عام نیز از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس 6 ماه اعتبار دارد. متقاضیان ثبت شرکت با توجه به نوع شخصیت حقوقی خود اسامی پیشنهاد می دهند. سلام چند اسم برای موسسه ام میخام لطفا راهنمایی کنید و پیشنهاد بدید .. من اسم پیشروان حق رو انتخاب کردم اما شریکم اون رو قبول نداره.. صورتجلسه ی تغییرنام شما شامل عناوینی جدیدی خواهد بود که با درج آن موارد و در نظر گرفتن پنج نام برای شرکت میتوانید اقدام به تغییر نام نمایید همچنین میتوانید از لیست اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید .

هلدینگ‌های تجاری ایران

در این قسمت، 5 اسم three سیلابی باید پیشنهاد دهید که به ترتیب الویت ( یعنی از 1 تا 5 ) بررسی میگردند. اگر اولین اسم پیشنهادی شما قابلیت ثبت داشته باشد، اسامی بعدی بررسی نخواهند شد. • در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. سلام تولیدکننده ملزومات دکوراسیون داخلی در اصفهان هستیم برای توسعه مجموعه درحال ثبت یک شرکت صنعتی هستم که با مشکل انتخاب اسم مواجه شده ام.مشاورهایی که شما در این زمینه میدهید به چه صورتی است و هزینه آن چقدر است. مجتمع ثبت شرکت ایلیا با دار بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و مشاوره انتخاب اسامی شرکت آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی به شما متقاضیان محترم می باشد. ثبت برند همانطور که در بخش بالا توضیح داده شد به اندازه ای مهم است که مانند یک پرچم برای کشور می ماند پس در هنگام انتخاب اسم بسیار بسیار باید دقت و ممارست نمایید .

اسم شرکت

اما در مرحله آخر باز با مشکل ثبت روبرو می‌شوند زیرا که اسم قبلا ثبت شده است. یعنی از حروف اول چند کلمه و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود. اسم باید فارسی و معنادار باشند و در فرهنگ لغت دهخدا و عمیدنیز موجود باشند. ثبت شرکت در تهران در صورتی که یکی از شرکا بخواهد بر اساس دلایلی با شرکت دیگر شراکتی نداشته باشد میتوان با در نظر گرفتن تحقیقات و تفحصاتی که در نظر می توان گرفت کاهش سرمایه شرکت و یا افزایش سرمایه شرکت را در پی داشته باشد .

معیارهای اداره ثبت شرکت‌ها در تعیین نام شرکت

برای این کار از افراد خلاق تیم خود دعوت کنید در یک جلسه با شما همراه باشند و اسم‌های مختلف پیشنهاد بدهند. روش طوفان فکری بخاطر تعداد زیاد ایده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و کارساز است. برای تعیین هویت برند، به ویژگی‌های کسب و کار، رسالت و ارزش افزوده‌ای که برای مشتریان دارید، توجه کنید. داستان جایی جالب‌تر می‌شود که خریدار نام شرکت تولیدکننده را هم می‌داند و می‌‌گوید «دلستر عالیس» خریدم! یک نام ارزشی فراتر از برندینگ ابتدائی دارد و این پروسه پیچیده تر از انتخاب نامی است که از آن خوشتان می آید.

  • اگر در نام انتخابی شرکت شما به عدد نیاز است، آن را به صورت حروفی به کار ببرید.
  • انتخاب نام شرکت، یکی از نکات مهم در بدو ثبت شرکت به شمار میرود.
  • همپای پیشنهاد اسم شرکت یا به عبارتی انتخاب اسم برای شرکت، یافتن استراژی متمایز و مدیریت این استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد.
  • این چالش برای تمامی کمپانی‌های تجاری در سراسر دنیا وجود دارد و به نوع شرکت یا موضوع فعالیت آن وابسته نیست.

دو کلمه فارسی ذکر شده در اسم شرکت نباید به یاد آورنده یک کلمه لاتین و خارجی باشد. اگه بخوام اسم براش انتخاب کنم ،چی پیشنهاد میدین؟ترجیحا میخوام کلمه ی “پایدار” تو اسم باشه. من میخام یه شرکت فنی مهندسی معماری ثبت کنم در خصوص طراحی و اجرای ساختمان خواستم بدونم چه اسمی مناسب هست. باید توجه داشته باشید حداقل دو سیلاب از نام پیشنهادی شما با اسمی دارای سابقه متفاوت باشد.

برای مثال به جای استفاده از کلماتی مانند سیستم از سامانه یا به جای استفاده از تکنولوژی از فناوری استفاده کنید. این اسامی باید در لغتنامه دهخدا و یا در فرهنگ معین وجود داشته باشند. هنگامی که در یک نام پیشنهادی،ترکیبی ثبت تغییرات شرکت از دو واژه فارسی،تداعی کننده یک واژه بیگانه باشد،امکان ثبت آن وجود ندارد. چنانچه نام شخصیت حقوقی به صورت مقید ثبت شده باشد امکان انتخاب نام جدید مشتق از آن به صورت مطلق برای شخصیت حقوقی دیگر وجود ندارد.

نام‌گذاری شرکت چه به صورت ابداعی و انتزاعی انجام بگیرد و چه صریحاً بیانگر خدمات و محصولات شرکت باشد باید در ذهن مشتریان بماند و نشانگر تجربه و ارزش‌های مجموعه باشد. قرار نیست برای ساخت اسم شرکت یکی دو ساعت زمان بگذارید، فکر کنید و ناگهان بهترین اسم را پیدا کنید. این کار فرایندی زمانبر است که حتی گاهی تا چند ماه هم طول می‌کشد. برای انتخاب بهترین نام، باید مرز میان وسواس و حساسیت بیش از اندازه و دقت بالا در انتخاب نام را بدانید.

عناوینی که مختص تشکیلات دولتی و کشوری باشند، از جمله نام‌هایی اختصاری که رسماً متعلق به دولت هستند، نظیرِ ایران، کشور، نزاجا، ناجا و… مگر با ارائه مجوز از مقام صلاحیت‌دار دولتی. پس از رفع ایرادهای وارد شده، پیش آگهی تغییرات صادر و حدوداً یک هفته بعد، آگهی تغییر نام شرکت در روزنامه رسمی کشور منتشر می­شود. در وهله اول باید با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده، اعمال تغییر نام شرکت را تصویب کرد. نام تجاری دارای هویت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از نام کالا و شرکت جدا می باشد.