ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

ثبت شرکت، غیر از ثبت شرکتنامه است و عمل و دفاتر آن نیز جدا است. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید.

http://sherkat.ssaa.ir

قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم.

مهلت ارسال پلمپ دفاتر

رتبه بندی شرکت ها بنا به نوع فعالیتشان، به پنج دسته تقسیم می شود. رتبه ی هرکدام از این دسته ها، بوسیله ی سازمان خاصی صادر می گردد. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند.

  • به طور کلی مرجع رسیدگی به رعایت نکردن تشریفات و قوانین و مقررات طبق قانون تجارت و همچنین لایحه اصلاحـی، بر عهده مرجع قضایی محل ثبت شرکت مذکور است و مرجع قضایی می‌تواند چنانچه حقی ضایع شده است نسبت به موضوع ورود کند.
  • با ثبت شرکت، اعتماد مشتریان به شرکت ها بیشتر می شود و موجبات اطلاع رسانی و پشتوانه بهتر آن ها را فراهم می کند.
  • شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت.
  • ۲-درصورتی که مجمع با حداکثر شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه واراده مدارک مثبه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.
  • در صورتیکه افزایش سرمایه از محل تجدید نظر ارزیابی دارائیهای ثابت باشد ارائه تائید حسابرسی قانونی و لیست اموال منقول و غیرمنقول الزامی است .

پس از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود. منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد ثبت شرکت در تهران و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… فعال می شود که بایستی پر شود. انصراف نیز به این معنی است که از تغییر اطلاعات منصرف شده اید. برای ثبت شرکت ابتدا مراحل کار را انجام میدهید سپس با تکمیل مدارک مورد نیاز میتوانید شرکت خود را ثبت کنید.

۳ – در صورتی که جلسه با حضور اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و ارائه مدارک مثبته به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد . ۲- یک نسخه از مدارک شرکت (اساسنامه – تقاضانامه – صورتجلسه مجمع در خصوص تأسیس شعبه – فتوکپی شناسنامه مدیر شعبه) به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد تا پس از ثبت صورتجلسه مدارک به شهرستان مربوطه برای ثبت شعبه ارسال گردد. ۲ – در صورتی که جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و ارائه اسناد مثبه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. ۲-درصورتی که مجمع با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه وارایه اسنادمثبه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.

کارت شناسایی متقاضیا ن را اخذ می کند و آن را با مشخصات مندرج در شرکتنامه تطبیق می دهد. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است .

در این مرحله، شما باید سمت مورد نظر (مانند مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ) و تاریخ شروع فعالیت های آنها را وارد کنید. هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند. در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد ثبت برند گردد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد .

دفتر اسناد رسمی 1437 تهران

سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد.لذا، لازم است در درج این اطلاعات توجه و دقت لازم به عمل آید. ( در حال حاضر این شیوه برای شهر ” تهران ” امکان پذیر است).

(احدی از شرکاء یا مدیران یا وکیل رسمی مؤسسه) وکالت داده می‌شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق‌الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. احد از سهامداران یا اعضاء هیئت مدیره با حق توکیل به غیر یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید. احدی از سهامداران یا اعضاء هیئت مدیره با حق توکیل به غیر یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید. احدی از سهامداران ( یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

برای رسیدگی به امور ثبتی شرکت ها و مراجعه به این ادارات الزامی است پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید. در صورت وجود شعبه در سایر واحدهای تغییرات شرکت ثبتی آدرس دقیق شعبه و نام مدیران آن در این قسمت ذکر گردد. چنانچه در حال حاضر قصد ثبت شعبه را ندارید، می توانید از این مرحله عبور کنید.

این موضوع سبب شد تا«مرتضی ادب» مدیرکل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در گفت‌وگو با «حمایت» از برنامه‌های این سازمان در حمایت از سرمایه‌گذاران بگوید و به تشریح مقررات ثبت شرکت‌های خارجی اشاره‎ای داشته باشد. شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است. لذا متقاضی پیش نویس را نزد مسئول دفتر برده و مسئول دفتر شروع به ثبت شرکتنامه و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها می نماید.

آخرین گام ثبت شرکت سهامی، صدور آگهی تأسیس است، که به عنوان قدم نهایی و جهت چاپ در روزنامه ی رسمی و کثیرالانتشار ارائه می شود. پس از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و گرفتن تأییدیه پذیرش، باید نسخ اصلی صورت‌جلسات تنظیمی و ضمایم آن‌ها را از راه باجه‌های پست به‌صورت سفارشی به آدرس ذکرشده در تأییدیه پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه حضوری به‌منظور تحویل مدرک ها خودداری کنید. هنگامی اطلاعات نهایی به صورت کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تائید پذیرش را به متقاضی نشان می‌دهد که متقاضی باید به‌دقت آن را مطالعه کند.