ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید . در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود. ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم. آنچه که برابر تکالیف قانونی برای این مجموعه مهم است، بهبود فرآیندهای ارایه خدمات با توجه به دو اصل سرعت و صحت خدمات مورد تقاضا است.

  • باید تصریح کرد که یکی از دغدغه‌های اصلی در خصوص شناسایی اشخاص حقوقی در مراجع ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری، بحث یکسان‌سازی امور و ایجاد رویه واحد در اقدامات ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری است.
  • استفاده از اسامی ائمه و نام‌های متبرکه در مؤسسات خیریه، فرهنگی و شرکت‌های خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و در صورت رعایت سایر موارد، ممکن و بلامانع می‌باشد.
  • فرمی پیش روی شما ظاهر می شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید.
  • در ادامه با توجه به حجم بالای ثبت شرکتهای سهامی خاص و مسئولیت محدود مراحل ثبت این دو نوع شرکت را همراه با رویه عملی ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها توضیح خواهیم داد.

میزان سرمایه شخصیت حقوقی در زمان تاسیس حداقل سرمایه یکصد هزار تومان می باشد. بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند. در شرکت های سهامی موارد دیگری که قبلاَ تذکر داده شده در آگهی قید می شود. زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد.

مراحل بورسیه روسیه

برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید . برای ثبت شرکت هایی که می خواهند در زمینه ی امور بیمه فعالیت داشته باشند ، دریافت تاییدیه از سازمان بیمه مرکزی ایران لازم می باشد . پس از انتخاب گزینه ثبت نام از شما “شماره پیگیری درخواست پلمب تغییرات شرکت مکانیزه” خواسته می‌شود، آن را وارد نموده و یا بر روی “شماره پیگیری خود را فراموش کرده‌ام! _ انتخاب گزینه تأیید مدارک مورد نیاز، پذیرش نهایی و دریافت رسید پذیرش اینترنتی. _ ثبت اطلاعات مربوط به تأسیس شعبه چنانچه شعبه ای وجود داشته باشد. ابتدا وارد کردن کد پستی شعبه، شماره تماس واحد ثبتی شعبه، نشانی شعبه و در نهایت ثبت شعبه.

ir.sherkat.ssaa

در این صورت متقاضیان می بایست با ورود به سامانه وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. در گام بعدی بر اساس اطلاعات وارد شده به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود. پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. در این مرحله آدرس و کد پستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد. در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید.

در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید.

شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت. پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. سپس با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اظهارنامه می شوید. می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم استفاده نمود. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد .

در این متن کوتاه در خصوص مراحل ثبت شرکت ها به صورت تخصصی پرداخته شده است.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل ثبت شرکت ها در حوزه ثبت شرکت های کرج و تهران با ما در ارتباط باشید. به موجب ماده ی forty seven قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی forty eight همان قانون، در هیچ یک از ادارات ثبت برند تجاری و محاکم پذیرفته نخواهد شد. پس از ارسال مدارک، نوبت به بررسی های کارشناس می رسد، اگر مدارک مشکل داشته باشند و یا ناقص باشند، اطلاعات لازم از طریق سامانه به فرد داده می شود. ولی در صورتی که اطلاعات کامل باشند، و مورد تایید باشد از طریق پیامک به فرد اطلاع داده می شود. سپس فرد به سایت مراجعه نماید تا برای امضا ذیل دفتر پس از تایید کارشناس مربوطه اقدام نماید.

می باشد که همگی این مشخصات درون سامانه اداره ثبت شرکتها به ثبت رسده و … شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. برای ثبت شرکت ابتدا مراحل کار را انجام میدهید سپس با تکمیل مدارک مورد نیاز میتوانید ثبت شرکت در تهران شرکت خود را ثبت کنید. پس از ورود به سامانه، در صورتی که متقاضی پلمپ دفاتر ، شخص حقوقی ثبت شده در مرجع ثبت شرکت ها باشد،از قسمت اطلاعات متقاضی پلمپ ، ( نوع شخص متقاضی ) بخش تعیین شده مربوط به شخص حقوقی را انتخاب می نماید.

آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور همراه تلفن اداره ثبت

حمایت از سرمایه‌گذاری‌های حقیقی ، مشروع و در چارچوب قانون از تاکیدات مکرر ریاست قوه قضاییه و مسئولان دستگاه قضایی کشور است که البته سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم از این قاعده مستثنی نیست. این موضوع سبب شد تا«مرتضی ادب» مدیرکل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در گفت‌وگو با «حمایت» از برنامه‌های این سازمان در حمایت از سرمایه‌گذاران بگوید و به تشریح مقررات ثبت شرکت‌های خارجی اشاره‎ای داشته باشد. اداره ثبت شرکتها تشکیل شد تا تمامی فعالیت ها برای ثبت شرکت به صورت آنلاین صورت گیرد.

پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید.