ویدیو آموزشی کلی ثبت اظهارنامه علامت تجاری

با استناد به ماده 118 قوانین ثبت اختراعات متقاضیان باید در زمان مشخص 30 روزه تمامی مدارک و اظهارنامه های ثبتی خود را با رعایت تمامی قوانین به صورت کامل با درج طبقه برند ، قانونی و بدون نقص به اداره تسلیم کنند تا از سوی آن ها قدامات لازم برای تشکیل پرونده و بررسی پرونده ثبتی انجام گیرد . هزینه های ثبت علامت تجاری با توجه به نوع درخواست برند تجاری و طبقات درخواستی متغیر می باشد شما می توانید به منظور کسب اطلاع بیشتر در خصوص هزینه های ثبت علامت تجاری ( برند) با کارشناسان متخصص مجتمع حقوقی ما تماس بگیرید. اظهارنامه برند به فرمی گفته می شود که تکمیل آن برای ثبت هر برندی ضروری بوده و باید به همراه مدارک لازم به اداره مالکیت معنوی و علائم تجاری کشور ارسال شود. ماده 179ـ با توجه به ماده 59 قانون، رسیدگی به دعاوی حقوقی و کیفری مرتبط با قانون و این آیین‌نامه در صلاحیت شعبه یا شعب خاصی از دادگاه‌های عمومی تهران است که توسط رئیس قوه قضاییه تعیین و در صورت امکان در اداره کل مالکیت صنعتی مستقر می‌شوند. در مورد دعاوی کیفری، چنانچه جرم از خارج از تهران واقع یا کشف و یا متهم در خارج از تهران دستگیر شده باشد، در کشف جرم یا دستگیری متهم به عمل آمده و پرونده برای رسیدگی به دادگاه‌های مذکور در فوق ارجاع می‌شود. تبصره1ـ اعراض مالک علامت از حقوق خود نسبت به علامت ثبت شده مشروط به این است که بهره‌برداری از علامت، در زمانی که ثبت آن معتبر بوده است، جزئاً یا کلاً به دیگری واگذار نشده باشد.

  • پس برای حفظ محبوبیت برند و محصولات خود ثبت برند را فراموش نکنید.
  • آلات وابزار جراحی پزشكی دندانسازی وبیطاری اندام های مصنوعی دندان و چشم مصنوعی اقلامارتوپدی مواد بخیه زنی .
  • شروع فرآیند فنی ثبت شروع کار شما با توجه به مدارک ارسالی و مشخصات شما توسط کارشناسان حقوقی در واحد فنی موسسه آرکا صورت میگیرد و کلیه کارها به صورت منظم انجام می شود.
  • این گفته به معنی محسوب شدن برند به عنوان یک دارای ارزشمند برای شرکت است، دارایی که روز به روز می تواند با تلاش در جهت افزایش کیفیت محصول و خدمات ارزش بیشتر و بیشتری پیدا کند.
  • ثبت نهایی علامت شما ثبت به اتمام می رسد و مدارک و اوراق مورد نظر برای شما ارسال می شود در صورت نیاز میتوانیم شما را در سایر مراحل ثبتی و حقوقی راهنمایی کنیم.

مدت اعتبار ثبت برندده سال از تاریخ تسلیم اظهارنامه ی ثبت آن می باشد. تمامی هزینه ها برای اظهارنامه با مالک ایرانی،فقط از طریق همین سامانه قابل پرداخت است. نوشیدنی ها و آب های گازدار، لوازم آرایش که برای استعمال مستقیم بر روی پوست انسان به کار می رود. کسب اطلاعات بیشتر در تمامی زمینه های حقوقی را ازموسسه حقوقی رهام ثبتبا افراد باتجربه در این کار، بخواهید. اگر برندی که انتخاب می کنید قابلیت جدا کردن کالای شما از بقیه کالاها را نداشته باشد، تایید نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت علامت تجاری عبارت است از:

گفتنی است که صرفاً وکیلان دادگستری که دارای پروانه وکالت دادگستری باشند و یا دارندگان حق امضای قانونی می‌توانند به عنوان نماینده قانونی عمل کنند. هر ذی نفع می‌تواند از دادگاه ابطال ثبت شرکت در تهران را درخواست نماید. دراین‌صورت باید ثابت کند مفاد بند (الف) ماده (۳۰) و ماده (۳۲) این قانون رعایت نشده است.

کاوه آفاق برای «رخ به رخ» تلویزیون می‌خواند

نام تجارتي يعني اسم يا عنواني كه معرف و مشخص‌كننده شخص حقيقي ياحقوقي باشد. بهترین ابزار بازاریابی و اساس تبلیغات و کسب اعتبارو شهرت برای شرکت‌ها هستند. نام تجارتي يعني اسم يا عنواني كه معرف و شناساننده شخص حقيقي يا حقوقي باشد. و ـ اختراعاتي كه بهره برداري از آنها خلاف موازين شرعي يا نظم عمومي و اخلاق حسنه باشد. تبصره – مهلت رفع نقص براي متقاضيان ايراني تا 30 روز و براي متقاضيان مقيم خارج از كشور تا 60 روز از تاريخ ابلاغ محاسبه مي‌شود.

ثبت برند وعلامت تجاری

لازم به یادآوری است مطابق قانون، ثبت نام و علامت تجاری اختیاری است، مگر در مواردی که دولت آن را اجباری نماید. ثبت برند مواد غذایی یکی از مواردی است که دولت آن را واجب دانسته و تجارت هر نوع ماده ی خوردنی بدون ثبت کردن یک برند کاری کاملا غیر قانونی بوده و متخلف باید انتظار برخورد کاملا جدی را داشته باشد. ثبت علامت تجاری یا همان برند همیشه با کلمات است، البته می توان از زبان لاتین استفاده کرد اما برخلاف برند، لوگو می تواند به صورت نماد، کلمات یا به صورت ترکیبی باشد.

ماده a hundred sixty five ـ هزینه سالانه اختراعاتی که تا پیش از تاریخ لازم‌الاجرا شدن قانون و این آیین‌نامه به ثبت رسیده‌اند برای مدت باقی‌مانده حمایت، بر مبنای این آیین‌نامه پرداخت خواهد شد. درخصوص علائم تجاری ثبت شده‌ای که پس از تاریخ فوق تمدید می‌شوند، هزینه تمدید طبق جدول هزینه‌ها محاسبه خواهد شد. سایر امور مرتبط با اختراعات و علائم ثبت شده براساس مقررات قانون و این آیین‌نامه انجام خواهد گرفت. تبصره1ـ در صورت تسلیم اظهارنامه و سایر اسناد مربوط توسط اشخاص حقوقی، امضاء آن‌ها از طرف اشخاص مجاز، ضروری است.