۱۶ نکته مهم که در هنگام انتخاب اسم برند باید به آن توجه کرد

جهت دریافت نمونه اسم شرکت میتوانید از لیست زیر که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید . این لیست یک نمونه کوچک از نمونه اسم های شرکت می باشد و شما عزیزان میتوانید اسم های تخصصی تر و مرتبط تر با مجموعه خود از ما دریافت کنید . درصورت پاسخ منفی به نامهای پیشنهادی نیازی به پرداخت مجدد مبلغ 40،000 ریال نمی باشد. البته درصورت سپری شدن زمانی بیش از 3 ماه از تاریخ تأیید نام و درصورت عدم ثبت شرکت به دلایل مختلف، و هم چنین تغییرنام ، متقاضی می بایست نسبت به واریز مبلغ فوق به شماره حساب مربوطه و ارائه فیش آن اقدام نماید.

اسم برند خارجی با معنی

از انتخاب اسم‌های تکراری که قبلا استفاده شده‌اند، اسم‌های معروف خارجی و اسم‌های که نام برند دیگری را به یاد می‌آورند، خودداری کنید. اسم کافی شاپ را ساده، کوتاه و شیرین انتخاب کنید.تا به راحتی به یاد آورده شود و در ذهن مشتری جا بگیرد و ماندگار شود. نامی را انتخاب کنید که تلفظ و نوشتار آن مشکل نباشد. تا در موتورهای جستجو مانند گوگل و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام به راحتی پیدا شود. اسم‌هایی مثل کافه فلامینگو، کافه دارکوب، کافه بلوط، کافه ترنج مناسب هستند. نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود.

برند Nokia

به موجب همین امر ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا دراین خصوص مطالبی را ارائه نماییم.ثبت شرکت ایلیااماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید. البته شما چون به دنبال یک کسب‌وکار آنلاین هستید اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی باشید حتما باید یک شرکت ثبت شده باشید. فقط اگر قصد ثبت برند به صورت رسمی دارید به قوانین نام‌های لاتین توجه کنید. حساس بودن یعنی این که اسمی که انتخاب کردید رو همون اول در گروه‌های کوچکی از افراد مختلف تست می‌کردید مشخص می‌شد تلفظش سخته.

در انتخاب نام برند و لوگو تجاری از اسامی شعرا و دانشمندان و ارگان های دولتی و ایثارگران نباید استفاده شود و این موارد جزو موارد ممنوع خواهد بود. سلام.یه اسم درزمینه زعفران، آجیل وخشکبار میخوام که بعنوان برند ثبت کنم… جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای درخواست گردد.

بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست. نام تجاری باید ویژگی‌هایی مثل رنگ کالا یا عملکرد محصول را در ذهن ایجاد کند.

  • در ابتدا همه شرکت‌ها اصرار داشتند، نماد فلزی از لوگوی خود را در قسمت جلویی کاپوت روی رادیاتور نصب کنند اما بعدها بیشتر به استفاده از نمادهای رنگارنگ که روی حفاظ جلویی رادیاتور یا به اصطلاح جلو پنجره قرار می‌گرفت، روی آوردند.
  • پس قبل از هر چیز از آخرین تغییرات قوانین انتخاب اسم برند مطلع شوید (ما در آخر همین مقاله چند نکته راجع به قوانین ثبت اسم شرکت در ایران را آورده‌ایم).
  • شما چه دنبال انتخاب اسم فرزند باشید و چه اسم شرکت و..، انتخاب نام مناسب یک تصمیم مهم خواهد بود.
  • زمانی که شما اقدام به ساخت اکانت و یا یک صفحه برای خود می‌کنید باید یک نام برای خود در نظر بگیرید، که در بخش های بعدی نمونه های نام کاربری زیبا برای اینستاگرام را با هم مرور خواهیم کرد.
  • «آنتونی دلاموته» که با نام «سر کادیلاک» هم شناخته می‌شد، مدیری میان‌پایه در دولت ایالات متحده بود که پایه‌گذار کادیلاک در دیترویت شد.

اسکن این مدارک باید ابتدا هنگام نام نویسی در سایت اداره مالکیت بارگذاری گردد. توجه داشته باشید اگر در طبقه ای که قصد ثبت برند در آن را دارید برندهای مشابهی پیش از این ثبت شده باشند برند پیشنهادی شما رد تغییرات شرکت خواهد شد. با استعلام برند قبل از ثبت در وب سایت ما، می توانید به راحتی و بدون صرف زمان یا هزینه، از وجود یا عدم وجود مشابهت در برند پیشنهادی خود با سایر برندهای ثبت شده تا به حال اطمینان حاصل کنید.

اسم آرایشگاه زنانه مدرن

شرکت او تا سال‌ها ارابه‌های فلزی می‌ساخت و نشانی که برای محصولات‌اش انتخاب شده بود، برازنده‌اش می‌کرد. گرچه میتسوبیشی فقط ۲۵ سال ثبت برند تجاری در انگلستان زندگی کرد اولین خودرو خود را در سال ۱۹۱۷ ساخت. تاریخچه شرکت به سال ۱۸۷۰ بازمی گردد هنگامی که اولین کشتی خود را ساخت.

در ابتدای کار یک قلم و کاغذ بردارید و یک هفته تمامی لیست‌هایی که به ذهنتان می رسد را در این برگه بنویسید. مقاله ی انتخاب نام و اسم مناسب شرکت نیز به پایان رسید و در آخر از شما تقاضا داریم، نام شرکت مورد نظر خود را در بخش نظرات ارسال کنید، تا با متخصصین آگاه ثبت در این موضوع به بحث بپردازید و یک اسم مناسب برای شرکت خود برگزینید. همانطور که گفتیم انتخاب اسم مناسب بسیار حائذ اهمیت است.

در مورد اسامی مدنظرتان سوال بپرسید تا حسشان را بفهمید. برای شرکت خود نامی انتخاب کنید که شما را محدود نکند تا بتواند روی هر محصول یا خدمتی آن را درج نمایید. اگر چنین نباشد ، مشتریان با نام شما که مرتبط با گروه خاص هست ، سرگردان و یا مشکوک شده و ریسک بالایی حس می‌نمایند. چه بسیار شرکت‌هایی که برای ثبت یک نام ماه‌ها وقت صرف نموده‌اند ، زیرا که علاقه‌مندند که نام شرکتشان را کاملا منطقی انتخاب نمایند. اما در مرحله آخر باز با مشکل ثبت روبرو می‌شوند زیرا که اسم قبلا ثبت شده است.

اسم برند شما باید هم به‌صورت قانونی و هم دامنه‌های اینترنتی قابل ثبت باشد. اگر نتوانید به‌صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه برای ثبت نام تجاری خود وقت گذاشته‌اید، به هدر رفته‌ است. پس قبل از هر چیز از آخرین تغییرات قوانین انتخاب اسم برند مطلع شوید (ما در آخر همین مقاله چند نکته راجع به قوانین ثبت اسم شرکت در ایران را آورده‌ایم). پیش از انتخاب اسم برند با توجه به حوزه و گستره فعالیتی که در یکی از 45 ثبت شرکت در تهران طبقه علامت تجاری قرار می گیرد ، باید نامی مرتبط با محدوده فعالیتی تان پیدا کنید . انتخاب اسم می تواند یکی از تصمیماتی باشد که مدت زیادی ذهن افراد را به خود مشغول کند. شما چه دنبال انتخاب اسم فرزند باشید و چه اسم شرکت و..، انتخاب نام مناسب یک تصمیم مهم خواهد بود.

با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مربوط به کسب و کار خود، شروع کنید. کلمات، احساسات و تجربیات توصیفی کسب و کار یا اسامی خاص برای برند خود را بشناسید. یک برند می تواند دارای نام هنری باشد که با آن می تواند خود را در مارکت ماندگار سازد . از سویی انتخاب اسم هنری برای برند امری بسیار حسای است زیرا ممکن است آن اسم که به اداره مالکیت صنعتی و ثبت برند ارائه می گردد به دلایل مختلف از سوی کارشناسان نام در این اداره رد شده و امکان ثبت آن در این مارکت نباشد . برای مثال در ایران تنها یک پرپروک که تنها یک نام برای رستوران و فست فود در ایران است که دارای شعبات مختلف است و تنها یک برند با این نام در کشور به ثبت رسیده است . اسم لاتین برای برند باید با در نظر داشتن شئونات با معانی مناسب انتخاب شده باشد و برای هک شدن در ذهن مشتریان خود با لوگوی خاص ارائه شود .