آيين‌ نامه‌ آموزشگاههاي‌ علمي‌ آزاد

تهیه مجوز آموزش از سازمانها و نهادهای ذی صلاح (آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت ارشاد، بهزیستی یا مراکز دیگر). ۱- دانشجویانی که رابطه استخدامی (رسمی یا پیمانی) با وزارتخانه ها و یا سازمانهای دولتی و یا تحت پوشش دولت دارند باید نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول سازمان مربوط و یا حکم مرخصی سالیانه را برای ادامه تحصیل به اداره کل آموزش دانشگاه ارائه نمایند. دانشجوی دوره کارشناسی ارشد مجاز است در هر نیمسال تحصیلی بین ۸ تا ۱۰ واحد درسی انتخاب کند. با صلاحدید کمیته تحصیلات تکمیلی این تعداد می تواند به ۱۲ واحد افزایش یابد. ( حداقل واحدها بدون در نظر گرفتن دروس کمبود محاسبه می شود).

موسسه آموزشی یکی از موسسات خدماتی است که علاوه بر کسب درآمد، موجب رشد فرهنگ نیز می شود. آموزش، دیگر مختص سنین خاص و در زمینه های به خصوصی نیست و گستره وسیعی از سنین را در بر می گیرد. با توجه به مشغله ثبت برند تجاری افراد و در عین حال نیاز همیشگی به یادگیری و آموزش، دوران مساعدی برای آموزش غیرحضوری است. در واقع مشاهده می کنیم که آموزش های غیرحضوری در عین جدید بودن، به اندازه آموزش حضوری علاقه مند دارند.

فرصت‌هایی که قطعا با حضور در زمینه‌های مالی دیگر به ندرت می‌توان به آنها دست پیدا کرد برای مثال، ورود به بازار مسکن و سرمایه‌گذاری در آن به ویژه در وضعیت رکود… از آنجا که موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، طبق مجوز دوره جدید صادره در سال 1396، این مرکز قادر به ارائه مدارک رسمی مورد تایید وزارت علوم (طبق قوانین و ضوابط موجود) در پایان دوره به زبان آموزان بزرگسال است. اما تاسیس آموزشگاه علمی آزاد یک مزیت دیگر نیز دارد، این‌که می‌توانید چند کاربری مختلف از آموزشگاه کنکور داشته باشید. به طور مثال علاوه بر آموزش، مشاوره‌های تحصیلی، برنامه ریزی درسی، کلاس های تقویتی و … نیز ارائه کنید. یا آموزش‌ها را به صورت‌های مختلف حضوری، نیمه حضوری و مجازی در اختیار دانش آموزان قرار دهید.

این رشته تلفیقی ست خارق العاده از فن و هنر و قدمتی بسیار طولانی در تاریخ ایران و جهان دارد. همان طور كه براي داشتن يك زندگي موفق بايد برنامه ريزي كرده و طرح و نقشه شخصي داشت، براي انجام يك كار عمراني كه گاه چندين سال به طول مي‌انجامد، بايد نقشه برداري كرد. براى بررسى، ارزيابى و کاربرد اين سيستم ها، دانش و مهارت هاى علوم رياضى، علوم فيزيکى و علوم اجتماعى به همراه فنون طراحى مهندسى موردنياز است. فعاليت هاى مهندسى صنايع همانند پلى است که ارتباط بين اهداف مديريت و عملکرد عملياتى سازمان را ايجاد مى نمايد.مهندسان صنايع بيشتر درگير افزايش بهره ورى در مديريت منابع انسانى، روش ها و فناوری اند. حال آنکه ساير رشته هاى مهندسى بيشتر درگير ماهيت فنى فرآيندها و فرآورده ها مى باشند. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به موسسه زبان ایران مهر می باشد.

شرایط اخذ مجوز موسسه آموزشی از وزارت علوم

در واقع شما باید رده سنی مناسب برای تاسیس آموزشگاه را انتخاب کنید و در ادامه، وابسته به تصمیمی که گرفته‌اید برای طی کردن مابقی مراحل اخذ مجوز، اقدام نمایید. رو نمی توانید داشته باشید چون آموزشگاه نیستید، در صورتی که قصد تاسیس آموزشگاه با اعطای مدرک فنی و حرفه ای دارید باید از سازمان فنی و حرفه ای مجوز بگیرید. اگر اعضاء هیئت مدیره به علاوه سهامداران اشخاص حقوقی باشند، باید آخرین روزنامه رسمی منتشر ثبت تغییرات شرکت شده شخص حقوقی به انضمام نامه در سربرگ شرکت به جهت معرفی نماینده به علاوه کپی برابر اصل کارت ملی وی برای ثبت موسسه آموزشی ارائه گردد. ابتدا باید بدانید به کدام مرجع و یا ارگان باید درخواست خود را ارائه نمایید که بعضی از مجوزها همزمان از سوی چند مرجع صادر می‌گردند که باید قبل از اقدام از شرایط و محدودیت‌های هر ارگان اطلاع کافی کسب کرد نمونه معروف این نوع مجوزها مجوز تاسیس آموزشگاه زبان می‌باشد.

زیرگذر میدان آزادی

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید. ✔️ یکی از شرایط لازم داشتن مدرک حداقل کارشناسیه که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده. بیشتر افراد می خوان به صورت مستقل کار کنن و از همان ابتدا برند اختصاصی خودشون رو داشته باشن این روش برای افراد که تمایل دارن برند خودشون رو ثبت کنن یک روش عالیه و برخی هزینه ها را در ابتدای کار پرداخت می کنند و بعد وارد بازار کار می شن.

این مسئله قبلا در مطلب “۵ روش جدید در تدریس زبان در آمورشگاه‌ها” بطور کامل مورد بررسی قرار گرفته است که میتوانید برای مشاهده آن بر روی آن کلیک کنید. دو نسخه اوراق شرکت شامل اساسنامه، اظهارنامه و صورت جلسه که به امضای اعضا و شرکا رسیده باشد. تنظیم موضوع و اوراق موسسه (اساسنامه، صورت جلسه و اظهارنامه). برای شاگردهای بزرگسال، می توان از طریق آگهی تبلیغاتی اقدام کنند. دو نسخه اوراق شرکت شامل اساسنامه، اظهارنامه و صورت جلسه که به امضاء اعضاء و شرکا رسیده باشد. حال باید توجه نمایید که هر چقدر در سرعت بیشتری امور شما انجام شود و هر مرحله با حضور کارشناس به دقت انجام گیرد، هزینه های اضافی انجام نخواهد شد.

تاسیس آموزشگاه علمی نیز مانند تاسیس هر موسسه و یا آموزشگاهی دارای قواعد و قوانینی است. اولین شرط برای گرفتن مجوز آموزشگاه علمی داشتن حداقل سه سال سابقه کاری و مدرک مرتبط است. ثبت شرکت در تهران بعضی از مواقع موسسین به دلیل وجود این شرط مجبور شراکت هستند. داشتن سن حداقل ۳۰ سال، دارا بودن سلامت جسم و روح، داشتن پایان خدمت برای مردان و… از شرایط گرفتن مجوز است.

  • نداشتن سوء پیشینه، داشتن صلاحیت‌های لازم حراستی، و سن بالای 30 سال از دیگر موارد مهمی است که فرد حقیقی باید برای اخذ مجوز داشته باشد.البته به آقایان شرط تاهل را نیز اضافه کنید.
  • طراحی و نصب تابلوی ایرانمهر مطابق با استاندارد دفتر مرکزی تهران.
  • شرایط تاسیس آموزشگاه زبان، شرایط مبهم و سختی نبوده و می توان گفت اکثر افرادی که دارای مدرک کارشناسی در هر رشته ای بوده و دارای حداقل دو سال سابقه کار آموزشی هستند اجازه تاسیس موسسه زبان را خواهند داشت.
  • این اقامتگاه اصولا در هنگام ثبت، مورد بررسی و بازرسی قرار نمی گیرد.
  • ثبت شرکت آموزشی و یا ثبت موسسه آموزشی به منزله اخذ مجوز آموزشگاه نمی باشد و بنابر این فقط با ثبت موسسه آموزشی در اداره ثبت شرکتها مجاز به شروع یک فعالیت آموزشی نخواهید بود و می بایست مجوزهای مربوطه را الزاما اخذ نمایید.

همچنین ارائه مدارک عدم سوئ پیشینه و گواهی سلامت نیز مورد نیاز است. شما بعده پیگیری های لازم در مورد شرایط تاسیس آموزشگاه زبان لازمه که نوع زبان تدریسی و روش تدریس رو دز زمان اخذ مجوز هم مشخص کنین. نوع زبان تدریس و روش تدریس اهمیت داره وقتی فاکتورهایی نظیر نوع فعالیت مستقل یا نمایندگی تعیین شد نوبت به نوع زبان تدریسی و استراتژهای فعالیت و همچنین شیوه یادگیری و آموزش شاگردان هستش. لازمه و شرایط تاسیس آموزشگاه زبان داشتن شرایطی هستش که در بالا ذکر کردیم.

آشنایی با موسسه مشاورین اندیشه آسیا

اگر واقعا می‌خواهید آموزشگاه تاسیس کنید، از گرفتن مشاوره با افراد خبره قافل نشوید. اما حتما از مشاوران خبره کمک بگیرید تا سرمایه شما از بین نرود. راه‌های قانونی را بدانید و قدم قدم در آن راه حرکت کنید تا به مقصد برسید. اولین نکته مهم در “صفر تا ۱۰۰ تاسیس آموزشگاه زبان در چند کلام”، جهت راه اندازی یک آموزشگاه زبان است. مشخص کردن حد و حدود فعالیت و تعیین مسیر مشخص راه است، نخست باید گروه سنی که می‌خواهید به آنها آموزش دهید را مشخص کنید، چرا که شرایط مجوز کار و بسیاری مسائل دیگر برای گروه‌های سنی مختلف متفاوت است.

صادرات ایران به هند

به گفته وی، همراه با درخواست دوره، مؤسسه باید یک پروپوزال شامل اهداف و نتیجه موردنظر برای برگزاری دوره و همچنین معرفی استاد متخصص و صاحب صلاحیت جهت تدریس دوره درخواستی را ارائه دهد. پس از بررسی کارشناسی و تأیید به شرط اینکه نام دوره با یک دوره مقطع‌دار همپوشانی نداشته باشد، با برگزای دوره موافقت می‌شود. از این رو بر مؤسسات آموزش عالی زیر نظر وزارت علوم چه پیش از تأسیس و چه در حین برگزاری کارگاه‌ها نظارت کافی صورت می‌پذیرد تا مخاطبان از استاندارد بودن کیفیت دوره‌ها اطمینان یابند. مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شناسایی ۲۰۰ موسسه آموزش عالی آزاد غیرمجاز خبر داد. همچنین در صورتی که موسس شخصیت حقوقی غیردولتی باشد بایـد فـردی را بـه عنـوان نماینـده حقوقی به سازمان معرفی کند.

درخواست‌هایی که این روزها برای اخذ مجوز آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی به ثبت می‌رسد، واقعا زیاد است. به گزارش ایسنا بنابر اعلام موسسه مشاورین اندیشه آسیا، به لطف پیشرفت تکنولوژی، وجود بستر اینترنت و ورود فضای مجازی به زندگی انسان‌ها کسب و کارها رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته اند. دیگر نیازی نیست تا برای رسیدن به درآمدهای عالی به فکر تهیه مغازه یا کارگاه باشید. حالا می‌توانید با همان موبایلی که در دست دارید، به درآمدزایی برسید. فقط کافیست تا در عرصه مورد علاقه خود به کسب مهارت بپردازید!

پست شد در : misc