ثبت شرکت در کرج ، فوری و کم هزینه ویژه زمستان 1400

به طور کلی تفاوتی که بین موسسه و شرکت وجود دارد در غیر تجاری بودن آن است یعنی در شرکت ها موضوع فعالیت شرکت ها باید تجاری باشد و در موسسه غیر تجاری نمی توانید موضوع تجاری قرار دهید. اگر موسسه غیر تجاری دارید و می خواهید تغییراتی را در خصوص آن اجرا کنید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا از شرایط و نحوه و موضوع تغییرات موسسه آگاهی پیدا کنید. خیر برای ثبت انواع موسسه غیر تجاری هیچ نیازی به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری وجود ندارد. و روزنامه کثیر الانتشار در هر دو مورد ثبت انواع شرکت و موسسات غیر تجاری تقریباً یکسان است. اداره شرکت تعاونی بر عهده هیات مدیره می باشد و بر اساس قانون تجارت و اساسنامه شرکت انتخاب می گردد . ارائه اصل مجوز فعالیت از مراجع مربوطه در صورتی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد .

بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین پلمپ دفاتر برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۳ روز کاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. زمان تحویل اوراق توسط پست به اداره ثبت شرکت ها حدوداً ۲ روزکاری (حداکثر) می باشد. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد.

سایت ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند. پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد. باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند. موسسات غیر تجاری موسساتی هستند که با انجام امور غیر تجاری اعم از خیریه ، علمی ، ادبی ، آموزشی و … تشکیل می شوند و در صورت تشخیص موسسان آن به صورت انتفاعی یا غیر انتفاعی در می آیند .

تعریف موسسه غیر تجاری چیست؟

از تغییرات اساسی که در موسسات غیر تجاری اتفاق می افتد می توان به ورشکستگی ، تغییرات اساسنامه ، باطل شدن ، تصفیه ، قسمت کردن اموال ، تغییرات سرمایه مانند افزایش سرمایه و کاهش سرمایه می باشند که سریعا باید اقدام به ثبت آن ها نمود . با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد . انتخاب بازرس شرکت – زمان انتخاب بازرسین قانونی شرکت – انتخاب حساب…

  • برای این کار با زدن دکمه افزودن شخص جدید اطلاعات مربوط به هر فرد (شامل اطلاعات شناسایی و آدرس) را تک به تک وارد کنید و ثبت دکمه ثبت اطلاعات را بزنید تا فرد به لیست اشخاص اضافه گردد.
  • در صورتی که شخصی برای تصفیه تعیین نشده باشد، مجمع عمومی فوق العاده یک نفر را معرفی می کند.
  • در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید.
  • گفتنی است که انتخاب روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تغییرات موسسه در آن منتشر می‌شود اختیاری است و اجباری به درج شدن نام آن در اساسنامه وجود ندارد.
  • ارائه دو نسخه اساسنامه تکمیل شده شرکت که توسط سهامداران امضا شده باشد .

در این مورد برای اعضای هیات مدیره نیازی به ارائه گواهی سوء پیشینه نیست. اگر موسسه غیر تجاری که می خواهید ثبت کنید اهداف مادی داشته باشد، موضوع موسسه با تخصص و مدارک تحصیلی اعضاء تطبیق داده می شود. ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند.

این دو حالت شامل موسسات غیر تجاری انتفاعی و موسسات غیر تجاری غیر انتفاعی می باشد . همان طور که گفتیم موسسات غیر تجاری به دو قسم می باشند که بر اساس تصمیمات یکی از این دو حالت ایجاد می شود. شخصیت حقوقی می توانند عناوینی مانند بنگاه ، کانون ، انجمن و مانند این ها را اتخاذ می کنند . اساسنامه نیز متناسب با نوع شرکت ماده های مشخصی دارد که در صورت نیاز باید اصلاح گردد . در صورتی که نام مربوطه دارای مستند نام می باشد ، از فرهنگ لغت های معتبر باید معنی آن را ذکر نمایید .

اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری چیست؟

اتخاذ تصمیم در خصوص تغییرات موسسه غیر تجاری با حداقل 50+1 و اکثریت عددی اعضاء حاصل می شود. در مواردی که تغییرات مربوط به ورود اعضاء جدید در موسسه می باشد باید مدارک شناسایی اعضاء جدید ارائه شود. برای اعمال تغییرات صورت جلسه باید یکی از مجامع عمومی تشکیل شود، اما چگونه یک مجمع تشکیل می شود و یا اینکه چگونه تصمیمات مربوطه در آن اتخاذ می شود.

موسسین 35 درصد از سهام شرکت را در حسابی به نام شرکت در یکی از بانک ها واریز می کنند و اظهارنامه ای را با پیوست اساسنامه شرکت و طرح اعلامیه مربوط به پذیره نویسی سهام به مراجع ثبت شرکت ها ارائه می دهند . پس از به تایید رسیدن نام شرکت نیز باید مدارک تغییرات شرکت لازم برای ثبت شرکت امضا گردد و مدارک لازم همان طور که در قسمت های قبل ذکر شد باید به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود ، که این کار نیز به مدت 5 تا 7 روز زمان می برد . در این آگهی‌ای که شما چاپ می‌کنید اطلاعاتی مانند نام شرکت، نوع فعالیت و ….

زمانی که اوراق را به پست تحویل می دهید حدوداً ۲ روز کاری زمان می برد که اوراق به اداره ثبت شرکت ها برسد. از ماده فوق استنباط می شود که قانون گذار این حکم را برای تمام اشخاص حقوقی به جز شرکت های موضوع ماده ۲۰ قانون تجارت مقرر کرده است. اما این به طور کامل صحیح نیست چون نهاد های غیر تجاری مثل وقف وجود دارند که بدون آنکه به ثبت برسند واجد شخصیت حقوقی می شوند. ماده۲) مرجع ثبت شركتها و مؤسسات غيرتجاري پس از وصول ثبت تاسيس، نسبت به بررسي نام هاي پيشنهادي شخصيت حقوقي اقدام و نتيجه پذيرش و يا عدم پذيرش نام را به نحو الكترونيكي به متقاضي اعلام مي نمايد. در صورت تاييد نام، متقاضي اصل مدارك و مستندات لازم را به همراه كد پيگيري از طريق پست به مرجع ثبت شركتها و مؤسسات غيرتجاري اداره كل ثبت اسناد و املاك استان محل وقوع اقامتگاه قانوني شخص حقوقي مورد تقاضا ارسال مي نمايد. Jelvan is located ثبت شرکت در تهران 7 km east of اداره ثبت شرکت ها موسسات غیرتجاری اصفهان.

یعنی این اداره علاوه بر ثبت شرکت‌ها موظف بود ثبت برند و علائم تجاری و ثبت اختراعات را نیز انجام دهد. 2) در موسسات غیر تجاری که هدفشان غیر انتفاعی است می بایستی هنگام درخواست ثبت توسط اداره ثبت شرکت ها مراتب از اداره کل اطلاعات نیروی انتظامی استعلام شود و پس از وصول پاسخ مثبت ، نسبت به ثبت اقدام خواهد شد. برای ثبت آن ها تسلیم مدارک ذیل در تهران به ” اداره ثبت شرکت ها ” و در شهرستان ها ” به دایره ثبت شرکت ها ” ضروری است. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید . در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .

ثبت یار این فرآیند را برای شما عزیزان ساده کرده است، کافی‌ست سری به سایت ثبت یار بزنید یا با مشاورین ما تماس بگیرید. من جمله آنها راهنمای حقوقی ، راهنمای ورود اطلاعات در حوزه تعیین نام ، قوانین و ممنوعیت های بکار گیری از اسامی ، دستور العمل تعیین نام ، عناوین و اصطلاحات بیگانه ، آیین نامه های اجرایی ، اصلاحیه ها و در آخر لیستی از نام های رد شده و تایید شده در فرهنگ لغت های مورد تایید می باشد . کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد . خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید .

اسم، اقامتگاه و شهرت اشخاصی که برای اداره کردن موسسه غیر انتفاعی معین شده‌اند. تشکیلات مذکور می توانند تحت عناوین انجمن، بنگاه ، موسسه ، کانون و نظایر آن تاسیس شوند لیکن استفاده از عناوینی که مختص تشکیلات دولتی است نظیر سازمان، وزارت یا اداره و دایره ثبت برند میسر نیست. کارشناس مربوطه اطلاعات شما را بررسی می کند، در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد سامانه آن را به شما اطلاع می دهد. برای انتخاب نام مناسب شرایط زیادی را باید در نظر بگیرید که در این مورد می توانید با کارشناسان ما در ثبتینو مشورت نمایید.

در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. انحلال اختیاری موسسات غیر تجاری به دست مدیر یا مدیران تصفیه انجام می‌گیرد. این فرد یا افراد وظیفه دارند طبق آنچه در اساسنامه پیش‌بینی شده است، ابتدا انحلال مجموعه را به طور رسمی اعلام کنند و بعد از گذشت شش ماه از تاریخ انحلال و پیگیری کارهای ناتمام، برای اعلام ختم تصفیه اقدام نمایند.