راهنمای ثبت تغییرات شرکت

در تشکیل شرکت باید شرایط عمومی و اختصاصی تشکیل شرکت لحاظ شود. اگر آوردهشرکتغیر نقدی باشد ارائه گزارش تبدیل به وجه نقد کارشناس رسمی دادگستری . صورت جلسه هیات مدیره با امضای مدیران منتخبشرکتدر دو نسخه . بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن.

  • با مطالعه و تهیه این مدارک ، بر روی گزینه ” تایید مدارک مورد نیاز ” کلیک نمایید .
  • نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم.
  • این نوع از شرکت ها نیز تحت عنوان اسمی خاص برای فعالیت های تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل می گردد و در صورتی که سرمایه شرکت برای پرداخت تعهدات و دیون شرکت کافی نباشد ، شرکاء ملزم به پرداخت تمام و کمال آن هستند .
  • 3-آیا با وجود ساخت بازی ویدیویی سطح بالا و کاملا جرفه ای میتوانم یک شرکت دانش بنیان ثبت بنمایم ؟ بخاطر اینکه ساخت بازی تنها جنبه هنری ندارد و قسمت اعظم آن برنامه نویسیهای پیچیده و دشواری دارد.

پس از انعقاد قرارداد بصورت حضوری یا آنلاین، کارشناسان و تیم حقوقی آگاه ثبت مدارک مورد نیاز را به شما اطلاع داده و بررسی های لازم را انجام می دهند. در هر گام از مراحل ثبت شرکت، اگر نیاز به تغییرات یا ارائه مدرک جدیدی باشد، به شما اعلام می شود. کلیه مراحل بصورت کاملا واضح به شما اطلاع داده می شود و در هر لحظه می توانید با ما در ارتباط باشید. شرکت سهامی خاص مدیرانی از سهامداران دارد، ولی در شرکت مسئولیت محدود نیازی نیست حتمت مدیران جزء سرمایه گذاران باشند. برای راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان راهنمای کامل مراحل و هزینه ثبت شرکت در سال ۱۳۹۹، مدارک و شرایط و ثبت تغییرات شرکت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ابتدا از فهرست «اشخاص » شخصی که اطلاعات سمت وی باید وارد شود انتخاب می گردد. این سمت می تواند انواع مختلفی داشته باشد به عنوان مثال مدیر عامل یا رئیس هئیت مدیره و غیره. فیلد «مدت تصدی» برای این است که تصدی شخص در یک سمت مشخص شود. به عنوان مثال یک شخص در شرکت می تواند به مدت دو سال مدیر عامل باشد علاوه بر اینکه عضو هیات مدیره شرکت نیز می باشد. «تاریخ پایان اعتبار سمت» یعنی اگر مدت تصدی به عنوان مثال 12 ماه باشد تاریخ پایان اعتبار با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود.

از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند. نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم. بنابراین ثبت و تاسیس شرکت رایگان مورد توجه بسیاری از افراد مختلف قرار می گیرد. تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، ایرانی و یا خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند. لازم است که بدانید تاسیس شرکت بصورت کاملا رایگان امکان پذیر نبوده و تقریبا غیر ممکن است.

هزینه های ثبت شرکت چقدر می باشد ؟

برای تغییرات شرکت و آماده سازی صورتجلسات تغییرات از اشخاص متخصص در این زمینه کمک بگیرید. احتمالا برای شما سوال است که شرکت فوری یعنی چه، مگر چند نوع شرکت می توانیم ثبت کنیم؟ ممکن است در برخی موارد نیاز داشته باشید که خدمات سریعتری دریافت کنید. ارائه مدارک شناسائی مانند کارت ملی و شناسنامه هر یک از شرکاء. مناطق آزاد باعث ذخیره ارز و جلوگیری از خروج آن از کشور شده و در مقابل باعث ارز آوری فراوان می شود.

راهنمای ثبت شرکت

در این مرحله با توجه به نوع شرکت، مدارکی را که متقاضی باید ارائه نماید در سیستم نمایش داده می شود. با مطالعه و تهیه این مدارک ، بر روی گزینه ” تایید مدارک مورد نیاز ” کلیک نمایید . پس از آن کلیدی به نام ” پذیرش نهایی ” وجود دارد که با انتخاب آن تقاضای تاسیس ثبت نهایی شده و ارسال می گردد. در این صفحه با کلیک بر روی افزودن شخص جدید ، صفحه ای با عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی باز می شود. منظور از اشخاص ، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند. در نوع شخص حقیقی نام فارسی ، نام خانوادگی فارسی ، نام پدر فارسی، شماره شناسنامه ، جنسیت ، تاریخ تولد، شماره همراه و نشانی را پر کنید.

انجام امور ثبت شرکت

اما در ادامه برای تشکیل پرونده ای مالیاتی ممکن است کارشناسان مالیاتی از شما دفتر آماده شده بخواهند. قطعا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که اصلا شرایط ثبت شرکت چیست؟ اینکه برای ثبت شرکت چه شرایطی باید داشته باشیم؟ خوب ما به صورت کلی به این سوالات پاسخ داده ایم اما در این بخش باز به این موضوع می پردازیم. تاسیس و راه اندازی شرکت های حقوقی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد. اما کافیست به اداره ثبت، اداره مالیات و دارائی، دادگاه های حقوقی و سایر مراجع مرتبط سر بزنید.

اگر امکان رفع ایراد با اطلاعات سامانه برای شما وجود نداشت، می‌توانید برای آگاهی از مشکل به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید. همچنین در مرحله آخر پس از دریافت پیش‌نویس آگهی از سامانه، باید به صورت حضوری ثبت برند تجاری به اداره ثبت شرکت‌ها هم بروید. در بخش سرمایه شخص حقوقی سایت اداره ثبت‌ شرکت‌ ها باید تکلیف میزان سرمایه شرکت را مشخص کنید. در شرکت‌ های سهامی تعداد سهم و ارزش اسمی آن هم در این فرم وارد می‌شود.

به عنوان مثال سرمایه شرکت سهامی خاص به صورت قطعات سهام که به صورت نقدی و غیرنقدی تقسیم می شود و در شرکت با مسئولیت محدود سرمایه به صورت سهم الشرکه که به صورت نقدی و غیرنقدی می باشد خلاصه می شود. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد. وجود هر یک از سمت های مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس در شرکت سهامی خاص اجباری می باشد. شرکت های عمرانی ، شهرداری که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل 3 عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد).

این قسمت بعد از تایید نام باز می‌شود و باید فایل آن را ذخیره کنید. در مرحله دوم موسسان با ترتیب دادن فرآیند پذیره نویسی، امکان جذب شرکای دیگر را فراهم می‌کنند. جهت گسترش فعالیت موسسه همیشه تصمیمات مدیریت بر محوریت رضایتمندی مشتری (مشتری مداری) انجام می گیرد. اهمیت زیادی به وقت مشتری می دهیم و برایمان قابل احترام است, لذا در کمترین زمان ممکن امور ثبتی مشتریان را انجام می دهیم. هر مشکل شما برای شما هزینه بر خواهد بود که در این راستا موسسه ما به شما کمک شایانی خواهد کرد.

شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که بنا بر قانون دانش بنیان ارزیابی شده است. امضاء وکالتنامه وکیل درصورتی ثبت شرکت که پرونده تاسیس شرکت توسط وکیل انجام شود. وجود چند شرکت در یک شرکت واحد به عنوان شریک و یا سهامدار.

یا می توان به مشکلات مالیاتی اشاره کرد که اعضاء هیات مدیره در قبال آن ها مسئول خواهند بود و یا هزینه نگهداری شرکت آگر با درآمد های شرکت همخوانی نداشته باشد می بایست از سرمایه شخصی تامین هزینه نمود. کد فراگیر درصورتی که سهامدار یا شریک یا عضو هیئت مدیره فرد غیر ایرانی باشد. با توجه به اساسنامه تنظیم شده نحوه تقسیم سود تشریح داده شده است که در ماده های مربوطه اساسنامه نحوه تقسیم آن به همراه ذخیره های قانونی ذکر شده است در نتیجه این موضوع با توجه به اساسنامه متغییر می باشد. آیا امکان ثبت شرکت با دفتر کار مجازی هم وجود دارد؟ یعنی از خدماتی که برخی سایت ها برای ارائه فضای کار ارائه میکنن استفاده کنیم بدون اینکه خودمون در دفتر حضور داشته باشیم. من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم . بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم.

یا ثبت شرکت سهامی خاص این امکان را خواهید داشت که در مزایده ها و مناقصات شرکت های بزرگ پشتکار قوی ای داشته باشید و پروژه های خوبی را پذیرا باشید و رشد و پیشرفت کاری را تجربه کنید. چنانچه موضوع مورد نظر شما نیاز به موافقت مراجع خاصی باشد، تغییرات شرکت حتما لازم است که قبل از ثبت شرکت، مجوزهای لازم اخذ گردد. این موضوعات شامل 23 مورد کلی می باشند که هریک از این 23 مورد خود شامل چند موضوع مرتبط به هم می باشد. تعدادی از موضوعات فعالیت نیز بدون نیاز به اخذ مجوز قابلیت ثبت شدن را دارند.