چگونگی شرایط ثبت برند در شهرکرد

قانون ثبت برند و ثبت علامت تجاری با تنظیم و استفاده مناسب از علامت های تجاری، این اهداف را به پیش می‌برد. اصل و اساس شروع هر فعالیت حرفه ای در حوزه کسب و کار یا تولید یک محصول انتخاب یک نام تجاری و متعاقبا ثبت برند آن برای جلوگیری از کپی برداری سایر می باشد. بعد از فرآیند ثبت اظهارنامه ثبت برند در سایت و بارگذاری مدارک و تصویر برند در سایت باید حداقل 15 روز منتظر ماند تا نتیجه بررسی کارشناسان اعلام شود. مدت اعتبار ثبت برند ده سال از تاریخ تسلیم اظهارنامه ی ثبت آن می باشد. این مدت با درخواست مالک آن برای دوره های متوالی ده ساله با پرداخت هزینه ی مقرر قابل تمدید است.

این اتفاق بعد از تایید علامت تجاری نیز می افتد و تاجر متقاضی باید دوباره این مرحله را طی کند. مدارک مورد نیاز برای ثبت برند فارسی و لاتین بنام شخص حقوقی (شرکت یا موسسه)، با مدارک مورد نیاز برای ثبت برند بنام شخص حقیقی (افراد)، با یکدیگر متفاوت است. همچنین اینگونه نیست که برای ثبت برند لاتین در هر شرایطی مجبور به ارائه کارت بازرگانی باشید و این امکان وجود دارد تا با انجام اقداماتی، برند لاتین را بدون نیاز به کارت بازرگانی به ثبت برسانیم. در همین مقاله بصورت کامل به بحث مدارک لازم برای ثبت برند فارسی و لاتین (چه حقیقی و چه حقوقی) و موضوع کارت بازرگانی پرداخته‌ایم که توصیه می‌نماییم مطالعه بفرمایید. یکی از اقدامات لازم برای ثبت علائم تجاری و در واقع یکی از مهمترین ترین مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری انتخاب صحیح طبقات مورد نظر است.

اظهارنامه ثبت برند خود را با راهنمایی مشاور ثبت برند تنظیم نموده و به مرکز مالکیت فکری ارسال نمایید. پس از ارائه مدارک برای ثبت برند و علامت تجاری، انجام مراحل ثبت برند به مانند ثبت برند غیر لاتین انجام خواهد پذیرفت. هر یکی از اشخاص حقیقی و حقوقی که خدمات یا محصولات خود را دارند می‌توانند نسبت به ثبت برند در ایران اقدام کنند. یک شرکت را در نظر داشته باشید که تمامی مراحل ثبت شرکت تجاری را به صورت کامل و با ارائه مدارک های معتبر انجام داده است و در حال فعالیت قانونی می باشد . و ثبت علامت تجاری از خدمات پر متقاضی و مهمی است که توسط اداره مالکیت معنوی ارائه می‌شود و از آنجائیکه این اداره فقط در شهر تهران مستقر است، تمامی اظهارنامه‌های ثبت علامت تجاری که در سامانه اینترنتی این اداره ثبت می‌شود، توسط کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام نتیجه می‌شود.

شرایط ثبت برند

برای ثبت چند علامت تجاری باید به تعداد آنها اظهارنامه جداگانه داده شود. به این منظور پایدار ثبت سیستم رایگانی را در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار داده که با پر کردن تنها یک فرم به صورت آنلاین، می توانید از قابلیت ثبت برندتان مطلع شوید. پس از وارد کردن اطلاعات لازم، باید، کالا ها و خدماتی که در خصوص آن ها، مجوز فعالیت دارید را انتخاب کنید. مالکیت معنوی از آثار این ایده یعنی کالاهای تولیدی حمایت می کند بطوریکه این کالاها و تجارت آن ها به صورت اختصاصی در اختیار صاحب برند خواهند بود. ما تصمیم به ثبت برند در گروه مواد غذایی خصوصاً اقلامی مانند رب گوجه فرنگی، ترشیجات، خیار شور و کنسرویجات داریم.

آموزش برندسازی

11 – اعداد چه به صورت فارسی و چه به صورت لاتین به تنهایی به هیچ وجه امکان ثبت ندارند. 10- عنوان یا نام علامت می تواند فارسی ، لاتین و یا ترکیبی از کلمات و حروف فارسی و لاتین باشد. three ثبت تغییرات شرکت – صفت ها و اسم هایی که بیان گر توصیف می باشند و یا عام هستند به تنهایی قابل ثبت نیستند.

چنانچه قصد ثبت شرکت خرید و بسته بندی زعفران را به راحت ترین شکل ممکن دارید. پیشنهاد می کنیم موسسه ثبتینو را انتخاب کنید، این موسسه بهترین خدمات را جهت تسریع و همینطور کاهش هزینه ثبت شرکت و برند را به شما خواهد داد. د ) پس از انجام تمامی مراحل فوق وارد باید به سایت روزنامه رسمی وارد شوید و مبلغ تعیین شده که برای حقیقی و حقوقی متفاوت است را جهت انتشار آگهی را پرداخت نمایید. در گذشته کشور ما با استفاده از صادر کردن این محصول سایر کشورها را نیز با فواید زعفران آشنا کرده است. همین امر سبب گشته که کشورهایی همچون چین و آفریقا نیز روی به کشت زعفران بیاورند.

  • ثبت علامت تجاری را با ما تجربه و تغییرات علامت را به ما بسپارید.
  • سایتی که قرار است برند دیجیتال توسعه دهد باید به خئبی بهینه سازی شود، در غیر اینصورت نمی تواند در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد.
  • اگر برای رسیدگی به یک درخواست یا ثبت برند تجاری در آلمان به کمک ما به عنوان یک وکیل تجاری یا وکالت ثبت اختراع نیاز دارید، بسته به کار مورد انتظار و کارهای مورد درخواست هزینه مقرون به صرفه‌ای از جمله مکاتبه با دفتر علائم تجاری و مشتری را دریافت می‌کنیم.
  • علامت تجاری قابل نقل و انتقال است و باید مطابق مقررات قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد.
  • برخی از شرکت ها که مدیران آن تصمیم به انحلال شرکت گرفته باشند در صورتی که برند خود را ثبت نموده اند به هنگام انحلال می توانند آن را به شرکتی دیگر واگذار کنند.
  • پس از انتشار آگهی اظهارنامه و تا زمان ثبت برند، متقاضی از امتیازات و حقوقی برخوردار است که در صورت ثبت برخوردار خواهد بود.

انتخاب و به ثبت رساندن برند تابع شرایط داخلی و نیز بر اساس مقررات و قوانین و عرف هر کشوری تعیین می شود. کلمات و عبارات ، حروف و اعداد و یا حتی علامت و نشان هایی که به صورت رنگی یا سیاه و سفید توسط متقاضیان ارائه می شود که نمایانگر ویژگی های خاص یک محصول است را جزو علائم تجاری قابل ثبت به حساب می آورند. به سبب قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری، برندی قابل ثبت است که نوین و ابتکاری و گمراه کننده نباشد. اما از سویی باید این را در نظر داشت که با ثبت برند و علامت تجاری خاص خود می توانید در بازار های هدف و نیز در بین مشتریان خود مطرح شده و بدین صورت آینده خود را با یک نشان یا نام معتبر تثبیت کنید. از نمونه برندهای ثبت شده در مجموعه ایلیا می توان به برند 202، آلبورا، سه نان، زرماکارون ، بیمکث اشاره کرد.

چگونگی شرایط ثبت برند در شهرکرد

هم چنین شکل و شمایل فضای تبلیغاتی شما هم چون وب سایت در ثبت برند از تاثیر زیادی برخوردار است، پس سعی کنید بسته زیباسازی سایت خود را فعال کنید تا زمانی که مشتری وارد سایت شما می شود، احساس خوشایندی به وی دست بدهد. معمولا در دنیای امروزی استفاده از لوگوی ساده اما زیبا رواج دارد تا راحت تر در ذهن مخاطب بماند. این مساله را می توانیم با یک مثال ساده به شما نشان دهیم، زمانی که اسم اپل می آید ناخودآگاه شکل و شمایل لوگوی آن با سیب گاز گرفته به ذهن شما می رسد، یا این که نام گوگل می آید به همین ترتیب. پس بسیار مهم است که لوگوی شما راحت در ذهن مخاطب بماند تا مشتری شما را با این علامت بشناسد.

بسته بندی یکی از مهمترین المان های جذب مشتری در برند سازی می باشد که باید به آن توجه ویژه و خاصی شود. با سلام، در صورتی که در موضوع فعالیت شرکت تولید قطعات یدکی ذکر شده باشد کفایت میکند و نیاز به مجوز دیگری نیست. اصطلاحات عمومی توسط قانون علامت تجاری محافظت نمی‌شوند، زیرا آنها به راحتی برای شناسایی یک ثبت برند محصول خاص، مفید هستند. در برخی موارد، حفاظت از ثبت برند می‌تواند به فراتر از کلمات، نمادها و عبارات گسترش یابد تا جنبه های دیگری از محصول مانند رنگ آن یا بسته بندی آن را شامل شود. زمانی که یک آرم یا نماد ثبت برند می شود از طریق مراجع قانونی می توان آن را محافظت کرد و مبلغی را برای انحصار آن پرداخت.

برندینگ دیجیتال به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا در دنیای اینترنتی امروز، محصولات خود را سریعاً در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، در واقع آن ها در هر نقطه از دنیا می توانند مشتری جذب نموده و بازاریابی کنند. این برند به نام های تجاری گفته می شود که بین واقعیت و خصوصیات انحصاری یک مرز مشخص تعریف می کنند. این علامت تجاری هر چند تصویر ایده آلی را در بازار ارائه می دهد اما ممکن است در برابر انتظارات مشتریان آسیب پذیر باشد. برند لوکس به نحوی خود را در بازار رقابت معرفی می کند که افراد به سمت آن گرایش پیدا کنند.

مدارک ثبت برند

علامت پرچم رسمی ایران همراه با علامت مخصوص جمهوری اسلامی ایران. اسم ها می تواند معنا و مفهوم خاصی نداشته باشند ، اما ثبت شرکت با شئونات اسلامی مغایرت نداشته باشند . برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت .

اگر بخواهید این برند را شرکت یا شخص دیگری مورد استفاده قرار دهد باید به صورت قانونی به وی اجازه دهید. برای ثبت برند باید بدانید که پس از طی مراحل ثبت یک گواهی ثبت برای علامت و برند شما صادر می شود که به مدت ده سال اعتبار خواهد داشت. در تمام کشورهای جهان این روند اتفاق می افتد تا از ایجاد هرگونه هرج و مرج جلوگیری شود. تمامی دفاتر ملی یا ناحیه ای مدارک مربوط به ثبت و تمدید اطلاعات برندها را نگه داری می کنند.