تغییر آدرس شرکت بامسئولیت محدود

با سلام و احترام، تقاضای کمک و راهنمایی داشتم ، در گام ۱۱ ارتباط اشخاص به مشکل برخورده ام؛ دو گزینه نماینده/وکیل و اعطاکننده نمایندگی/موکل هیچ لیستی برای انتخاب کردن باز نمی شود. فقط گزینه نوع ارتباط اشخاص فعال است و برای رفتن به صفحه بعد خطا میدهد که موارد ستاره دار ( دو مورد ذکر شده ) حتما باید ثبت شرکت تکمیل شود. براساس اساسنامه و تشریفات شرکا به مجمع دعوت می شوند. در صورت زیاد بودن تعداد شرکا هیأت نظارت مرکب از سه نفر از شرکاء تشکیل می شود. اطلاعات ایمیل‌های سرقت شده مربوط به برخی مدیران ارشد مایکروسافت، معاونان آن‌ها و مدیران میانی این شرکت است که بالغ بر صد‌ها آدرس ایمیل را شامل می‌شود.

مراحل تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود همانند شرکت سهامی خاص است با این تفاوت که پس از تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس دیگر نیازی نیست تا شرکا میزان سهم الشرکه خود را در لیستی جداگانه برای اداره ثبت شرکت ها ارسال کنند. در این تبصره آمده است که هیئت مدیره می تواند به هر کجا که صلاح و مصلحت است آدرس شرکت را تغییر دهد و شعباتی برای شرکت تاسیس نماید. لذا ثبت تغییر آدرس شرکت توسط تصمیم هیئت مدیره (در صورتی که در اساسنامه چنین اختیاری به هیئت مدیره داده شده باشد) و یا مجمع عمومی فوق العاده قابل اجرا است. برای تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود نخست باید مجمع عمومی فوق العاده جلسه ای را تشکیل بدهد و صورتجلسه ای که به موضوع مربوط می باشد را تنظیم کنند که همه اعضای شرکت با ذکر نمودن میزان سهام خود باید آن را امضا کنند.

مراحل تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود

این نوع تغییرات در حوزه اختیار مجمع عمومی عادی یا عادی به طور فوق العاده بوده که در این مجمع سهام داران شرکت میتوانند هیات مدیره شرکت را برای مدت مشخصی تعیین نمایند. پس از انتخاب هیات مدیره شرکت در مجمع عمومی عادی یا عادی به طور فوق العاده ، هیات مدیره با تشکیل جلسه ای ثبت برند میتوانند از میان خود شخصی را به عنوان رئیس هیات مدیره و معاون انتخاب و مدیرعامل را تعیین نمایند. اگر برای ثبت صورتجلسه تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود در کرج عجله دارید و هرچه زودتر باید این تغییر آدرس انجام شود ما می توانیم در عرض چندروز ثبت شما را به پایان برسانیم.

شرکت مختلط سهامی

در قانون تجارت شرکت با مسئولیت محدود این چنین تعریف می شود که دو یا چند نفر با هم شراکت می کنند و در جهت انجام فعالیت های تجاری و اهدافی مشترک تلاش می کنند . برای اطلاع از تغییرات شرکت خود میتوانید با مراجعه به سایت روزنامه رسمی به آدرس و ورود شناسه ملی شرکت خود از آخرین تغییرات شرکت خود مطلع شوید . همچنین میتوانید با ورود اطلاعات شرکت های طرف قرارداد با خود در این سایت از آخرین تغییرات به روز پیگیری ثبت تغییرات شرکت این شرکت ها نیز آگاه شده و به صورت آگاهانه با آنها وارد معاملات تجاری شوید. تغییرات شرکت یکی از مباحث مهم و ظریف قانونی است که پس از ثبت شرکت ، ذهن مدیران و سهام داران را به خود مشغول می کند و عدم اطلاع از قوانین و شرایط آن میتواند سهامداران و مدیران شرکت را با چالش های بیشماری در این حوزه درگیر نماید. طی کردن روال قانونی ثبت تغییر در شرکت‌های با مسئولیت محدود معمولاً ۱۰ روز کاری زمان می‌برد.

  • مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء/ اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به نقل و انتقال سهم الشرکه خانم ها / آقایان ………………………………….
  • در این حالت تصمیم می گیرند که دفتر شرکت خود را به یکی از شهرهای جنوبی تغییر دهند.
  • برای تغییر اسم شرکت مسئولیت محدود ابتدا باید مجمع عمومی تشکیل گردد، صورتجلسه ای تنظیم شود و همه اعضای شرکت هم باید آن را امضا کنند و اندازه سهم الشرکه خودشان را در شرکت قید کنند، در صورت که مجمع عمومی فوق العاده با اکثریت شرکا تشکیل می گردد مدارک باید ارائه شود.
  • با مسئولیت محدود با مشاورین مجرب و متخصص موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشیدتا با توجه به نوع تغییرات و تعداد صورتجلسات مورد نیاز شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
  • شما از زمان ثبت تا دو ماه پس از آن برای تعیین یک مکان اداری وقت دارید زیرا در این بازه زمانی باید برای تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی اقدام نمایید و ارائه سند یا اجاره نامه یک مکان اداری از مدارک لازم جهت دریافت کد اقتصادی می باشد.

اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند. با همکاری با مشاوران موسسه نیاز به اجاره یا خرید مکان خاصی برای ثبت شرکت نمی باشد. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید. مراحل ثبت شرکت نیز مانند بقیه کارهای اداری که این روز ها انجام می دهیم پیچدگی هایی دارد که به آن می پردازیم. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 2 یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هریک از شرکاء به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد. شرکت همانطور که از نامش پیداست از خانواده کلماتی مانند شراکت و شریک می باشد.

پرسش‌های پرتکرار درباره ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود

همه ی صفحات صورت جلسه باید به امضای تمامی اعضا رسیده باشد. دو نسخه از صورت جلسه تهیه کنید و تمامی امضاها را درج کنید. در صورت ازدیاد تعداد شرکا هیأت نظارت منتخب از سه نفر از شرکا تشکیل می شود.

تغییر موضوع فعالیت شرکت

در نظر داشته باشید که اگر حتی مکان شرکت را هیچ تغییری نمیدهید ولی باید کدپستی مکان شرکت خود را اصلاح کنید و تغییر دهید باز هم باید اقدام به تنظیم و تصویت صورتجلسه مربوطه و ثبت آن در اداره ثبت شرکتها نمایید. قانونگذاران در باب تغییرات شرکت این امکان را برای مدیران و سهامداران شرکت مهیا نموده اند که اگر بخواهند ماهیت یک شرکت را نیز تغییر دهند این امکان برای آنها وجود داشته باشد . برای این منظور بایستی صورتجلسه مربوطه در جلسه مجمع عمومی فوق العاده تهیه و امضا شده و با مستندات مربوطه برای ثبت به اداره ثبت شرکت ارسال گردد.

حتما صورتجلسه باید روی سربرگ شرکت و با مهر شرکت باشد. با برقراری ارتباط از تمامی خدمات این مجموعه بهره مند گردید. منتظر تماس شما با کارشناسان مجرب و فوق حرفه ای کارا ثبت هستیم. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد.

در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به تغییرنام شرکت اتخاذ تصمیم شد. نام شرکت…………………………… شماره ثبت………………… و شناسه ملی……………… سرمایه…………………… ریال در تاریخ …………………… ساعت………………………… جلسه هیئت مدیره شرکت با حضور کلیه / اکثریت اعضاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به تغییر محل شرکت اتخاذ تصمیم شد.

تنظیم صورت جلسه از مهم ترین گام ها برای تغییر آدرس شرکت می باشد بنابراین در تهیه و تنظیم آن نهایت دقت را به خرج ببرید. البته با توجه به بند ۳ اساس نامه، هئیت مدیره می تواند بدون حضور دیگر سهامداران نیز اقدام به تغییر آدرس شرکت داشته باشند چرا که این اختیار طبق بند ۳ اساس نامه به هئیت مدیران داده شده است. پس از اینکه مدارک ارسالی به اداره ثبت شرکت ها مورد تایید کارشناسان آن اداره قرار گرفت آنگاه باید هزینه تغییر آدرس شرکت پرداخت شود. هزینه ای که بابت تغییر آدرس پرداخت می شود بابت چاپ آگهی شرکت در روزنامه رسمی کشور و همچنین روزنامه کثیر الانتشار است. اگر اختیار تغییر آدرس بر عهده ی هیأت مدیره باشد صورتجلسه با استفاده از نمونه تنظیم و به مدت ۳ روز به اداره ثبت شرکتها ارسال می شود و بارکد پستی در سیستم درج می شود.

چنانچه شرکت تبدیل شود تغییر شکل می یابد و باعث نمی شود وجهه حقوقی آن از بین برود و مجددا تشکیل شود. با سرچ نام در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی از اصالت نام انتخابی اطمینان حاصل نماییم. موارد ذکر شده رایج ترین تغییرات در شرکتها می باشند. حقوق تمامی مطالب وبسایت متعلق به ثبت شرکت لوتوس می باشد.